ja, dat kan ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je kunt toch ook even printscreen doen en kopieren in Paint ofzo?
Bij afdrukvoorbeeld dan
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje staart naar het niet geel wordende envelopje
Ja daar was ik me zelf ook wel bewust van, maar ben er ook minder dan toen ik net terug was (behalve nu dan)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat het de laatste tijd haske goed gaat met Miss_S.
Er is wel één klein dingetje wat me dwarszit en waar je misschien op zou kunnen letten: je gebruikt het topic voornamelijk als een dagboek en je reageert zelden op anderen. Toen je net terug was deed je dat nog wel, maar nu doe je dat niet meer. Dit topic, is net als andere topics, een dialoog en geen monoloog. Als jij reageert op anderen, zullen ze ook op jou reageren. Just my 2 cents.
Ik vergeet het zelf ook nog wel eens en ik probeer er bewust om te denken, omdat ik zelf ook weet hoe irritant het is als je genegeerd wordt.
Het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:22 schreef Anosmie het volgende:
Ja. Gofterredomme. Ik moet dus 4 nieuwsbrieven maken en verzenden vandaag. Helga de Mongool heeft dat weer lekker geplanned.
Ik ben nu in een Kill&Attack-bui en ik bijt naar alles wat beweegt. Bleuh. Ende Roaaaaarhh!
Kutbaan.
Jeetjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Gecondoleerd MariaEtc.
Ben net van de huisarts terug omdat ik sinds dinsdag een enorm grote blauwe bult in mijn gezicht heb.
Hij noemde het een metanoom, maar dat is Google volledig onbekend.
Het goede nieuws is dat ik er niet dood aan ga.
Het slechte nieuws is dat het welliswaar vanzelf wegtrekt, maar dat dat nog een maand of drie kan duren.
Ik moet écht proberen om niet meer over paaltjes te struikelen.
Ik leef met je mee. Ik heb afwisselend m'n ene en m'n andere hand onder m'n kont om hem te verwarmenquote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Nee, weet je wat jij moet leren? Niet op je gezicht te landen als je valt.
hematoomquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Gecondoleerd MariaEtc.
Ben net van de huisarts terug omdat ik sinds dinsdag een enorm grote blauwe bult in mijn gezicht heb.
Hij noemde het een metanoom, maar dat is Google volledig onbekend.
psssssssst pen en papier! dat hebben ze toch wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb inspiratie voor twee nieuwe blogs, maar ik kan hier niks schrijven.
Ach, nog een half uurtje. Tot die tijd onthoud ik m'n scherpe zinsnedes welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
psssssssst pen en papier! dat hebben ze toch wel?
Stuur ff door danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg net een pm dat er hier een rel zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
kliekjesIk ook. Mark kookt altijd voor 2 dagen, maar dat vind ik echt vies. Dan neem ik een paar happen en de rest gaat de prullenbak inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Soms eet ik wel 2 dagen achter elkaar hetzelfde, maar dat maak ik dan helemaal opnieuw klaar, from scratch
. Ik moet trouwens ook eens ophouden zoveel pasta in de pan te flikkeren. Ik flikker er 100 gram per persoon in, maar minstens de helft blijft in de pan zitten
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Mark kookt altijd voor 2 dagen, maar dat vind ik echt vies. Dan neem ik een paar happen en de rest gaat de prullenbak in. Soms eet ik wel 2 dagen achter elkaar hetzelfde, maar dat maak ik dan helemaal opnieuw klaar, from scratch
. Ik moet trouwens ook eens ophouden zoveel pasta in de pan te flikkeren. Ik flikker er 100 gram per persoon in, maar minstens de helft blijft in de pan zitten
.
Huh? Maak je nooit een grote pan met indiase curry of zo? Of soep?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Mark kookt altijd voor 2 dagen, maar dat vind ik echt vies. Dan neem ik een paar happen en de rest gaat de prullenbak in. Soms eet ik wel 2 dagen achter elkaar hetzelfde, maar dat maak ik dan helemaal opnieuw klaar, from scratch
.
Ik hou ook altijd 100 gram per persoon aan hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
kliekjesIk wist gewoon dat dat tussen de spoilers ging staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zo gaan werkengeen zin, maarja moet toch geld verdienen als ik die hotelovernachting wil
Ik eet zelden soep en als ik soep eet, is het uit blik. Overigens is tomatensoep een dag na bereiding wel lekker dan op de dag van bereiding. Lekker dikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
Huh? Maak je nooit een grote pan met indiase curry of zo? Of soep?
Groentes kook ik ook alleen op de dag zelf, maar voor de rest is het toch ontzettend handig om iets al klaar te hebben wat zo de magnetron in kan.
Voor mensen met een fulltime baan dan, he![]()
Nu vraag ik me af hoeveel ik eet......dat krijg je er van als je zelf niet kooktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, 130 gram.
Ik eet echt niet meer dan 75 gram. Maar dat komt doordat ik wel 5 tomaten door m'n pastasaus flikker en dan zit ik al snel vol.
daarom woog ik ooit ook 100 kiloquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, 130 gram.
Ik eet echt niet meer dan 75 gram. Maar dat komt doordat ik wel 5 tomaten door m'n pastasaus flikker en dan zit ik al snel vol.
Het zette niet doorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg net een pm dat er hier een rel zou zijn.
Volgens mij is 75 á 100 gram gebruikelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoeveel ik eet......dat krijg je er van als je zelf niet kookt
En ik weet ineens wat VMW in dit topic doetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
daarom woog ik ooit ook 100 kilo
kliekjesJij spitsvondigert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |