Gewoon naar Den Haag verhuizenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
Bij Nasi Rames
Ik zit al weken bij m'n moeder te zeuren om dat te eten maar ze wil het niet maken... ze vroeg net wel of ik een kroket wilde. Denk het niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Das ook niet veelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Miss_S het volgende:
Net mijn urenlijst ingevuld, heb deze maand 18 hele uren gewerktachja beter dan niets (en vorige maand was het nog 10 uur)
184 uur? en hoeveel aan je studie dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Das ook niet veel.
Deze maand had veel werkdagen dus ik zit op 184 uur met daarnaast ook weer een studie.
Kleine stukjes hèquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef kwakveense het volgende:
ik was bij de winkel en wilde iets ongezonds kopen voor mezelf, en ik wilde gewoon niks...
ik vond alles teveel calorieën.ik kan niet meer zondigen!
(kan t nog wel hoor...ga nu fudge cupcakes bakken voor de heren waar ik vanavond ga eten...)
Ja dat is 40 uur per week. Ik werk fulltime. Ik besteed zo'n 10 uur per week aan studie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
184 uur? en hoeveel aan je studie dan?
Ik doe invalwerk dus heb de ene week meer werk dan de andere maar goed ik verdien erg lekker dus vind het niet zo erg
En MoBlo: I couldn't care less
Nee, eigenlijk niet.....iedereen komt hier met zijn offtopic gelul dus ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het maakt je echt geen donder uit hè.
Waarom wordt ik dan als enige op mijn offtopic gepraat aangesproken? geen wonder dat ik een beetje onaardig reageer hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is 40 uur per week. Ik werk fulltime. Ik besteed zo'n 10 uur per week aan studie.
Verder vind ik je laatste opmerking onnodig en olie op het vuren gooien. Je wordt met de dag onaardiger.
Niks mis met offtopic gelul, dat is alleen maar gezelligquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.....iedereen komt hier met zijn offtopic gelul dus ik ook
Het enige waar ik op wou gaan letten was dat ik meer op anderen zou gaan reageren (als die interessante dingen plaatsen)
omdat anderen hier sámen offtopic praten. om met elkaar mee te leven. en jij zegt net keihard dat t je niks kan schelen dat mensen t irritant vinden als je alleen maar "ik heb drie keer aan mn kont gekrabd en twee toffees gegeten" posts doet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom wordt ik dan als enige op mijn offtopic gepraat aangesproken? geen wonder dat ik een beetje onaardig reageer he
primaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.....iedereen komt hier met zijn offtopic gelul dus ik ook
Het enige waar ik op wou gaan letten was dat ik meer op anderen zou gaan reageren (als die interessante dingen plaatsen)
Moet je nou per se zo onaardig doen?quote:
Het gaat er niet om dat je offtopic praat. Het gaat erom dat je dat in je eentje doet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom wordt ik dan als enige op mijn offtopic gepraat aangesproken? geen wonder dat ik een beetje onaardig reageer he
Ga jij je fudge nou maar héél fijn snijdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat anderen hier sámen offtopic praten. om met elkaar mee te leven. en jij zegt net keihard dat t je niks kan schelen dat mensen t irritant vinden als je alleen maar "ik heb drie keer aan mn kont gekrabd en twee toffees gegeten" posts doet.
De Indohoofdstad van Nederland tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon naar Den Haag verhuizenRen je de hoek om, zit er altijd wel een Indonees.
Ik heb vroeger ook bij een Indonesisch restaurant (om de hoek!) gewerkt. Kon je om vijf uur je hele lijstje volkladden met wat je wilde eten en aan de kokkies gevenDie zaten, met de hele keuken, zo'n beetje midden in het restaurant weggewerkt achter twee luikjes, die schoven dan open als er weer eten was. En halverwege de avond hingen Pret en Djie altijd wenkend naar mij half uit dat luikje: "Laurrrelieen! Laurrelieen! Pssst!" En dan hadden ze nog allemaal schaaltjes extra hapjes bereid voor mij. "Jij bent de llliefffste!" zeiden ze dan
. En ik maar eten
Nou het is meer de niet aardige opmerkingen verpakt in een verhaaltje overal tussendoor die mij storen. Zoals je laatst Kwak maar even als voorbeeld nam met ernstig overgewicht. Ik vond dat een kut opmerking.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maaltijdsalade?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef DarkElf het volgende:
wie heeft een briljant, snel klaar en toch rete gezond idee voor vanavond?
we gaan boodschappen doen en daarna heb ik nooit zin om echt iets te maken maar na de chicken tonight van gisteren wil ik wel iets gezonds en vooral snel en makkelijk en dan weten jullie, slanke dennen, vast wel iets te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |