abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:59:35 #126
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62840661
ik was bij de winkel en wilde iets ongezonds kopen voor mezelf, en ik wilde gewoon niks...

ik vond alles teveel calorieën. ik kan niet meer zondigen!
(kan t nog wel hoor...ga nu fudge cupcakes bakken voor de heren waar ik vanavond ga eten...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62840688
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef mordradead het volgende:

[..]

Bij Nasi Rames
Ik zit al weken bij m'n moeder te zeuren om dat te eten maar ze wil het niet maken... ze vroeg net wel of ik een kroket wilde. Denk het niet he
Gewoon naar Den Haag verhuizen Ren je de hoek om, zit er altijd wel een Indonees.

Ik heb vroeger ook bij een Indonesisch restaurant (om de hoek!) gewerkt. Kon je om vijf uur je hele lijstje volkladden met wat je wilde eten en aan de kokkies geven Die zaten, met de hele keuken, zo'n beetje midden in het restaurant weggewerkt achter twee luikjes, die schoven dan open als er weer eten was. En halverwege de avond hingen Pret en Djie altijd wenkend naar mij half uit dat luikje: "Laurrrelieen! Laurrelieen! Pssst!" En dan hadden ze nog allemaal schaaltjes extra hapjes bereid voor mij. "Jij bent de llliefffste!" zeiden ze dan . En ik maar eten
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:02:08 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62840738
laatst ook heeeeerlijk gegeten van een haagse afhaal toko.... waar de afhalers ook bekenden waren (en ze zijn indo's) dus dat leverde ook wat extra heerlijkheden op en de mogelijkheid om ná sluitingstijd nog af te halen. mjam.

oeh ook zo lekker: die groene spekkoek. pandan spekkoek?
pi_62840832
Net mijn urenlijst ingevuld, heb deze maand 18 hele uren gewerkt achja beter dan niets (en vorige maand was het nog 10 uur)
pi_62840942
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_62840944
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Miss_S het volgende:
Net mijn urenlijst ingevuld, heb deze maand 18 hele uren gewerkt achja beter dan niets (en vorige maand was het nog 10 uur)
Das ook niet veel .
Deze maand had veel werkdagen dus ik zit op 184 uur met daarnaast ook weer een studie sinds kort.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62840981
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Das ook niet veel .
Deze maand had veel werkdagen dus ik zit op 184 uur met daarnaast ook weer een studie.
184 uur? en hoeveel aan je studie dan?
Ik doe invalwerk dus heb de ene week meer werk dan de andere maar goed ik verdien erg lekker dus vind het niet zo erg

En MoBlo: I couldn't care less
pi_62840984
Mijn makkelijke recept met Patak's milde currypasta is:

Uitjes fruiten in olijfolie, tomaten in blokjes erbij, stukjes kipfilet erbij, sperziebonen toevoegen (kort gekookt of uit blik), dan 2 eetlepels currypasta toevoegen, paar eetlepels creme fraiche... en klaar is je saus. En ook een paar hardgekookte eieren overr het gerecht verdelen als het klaar is!
We eten het dan met pitta's of naanbrood.
pi_62841011
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:59 schreef kwakveense het volgende:
ik was bij de winkel en wilde iets ongezonds kopen voor mezelf, en ik wilde gewoon niks...

ik vond alles teveel calorieën. ik kan niet meer zondigen!
(kan t nog wel hoor...ga nu fudge cupcakes bakken voor de heren waar ik vanavond ga eten...)
Kleine stukjes hè
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:13:53 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62841020
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Het maakt je echt geen donder uit hè.
Niet meer actief op Fok!
pi_62841043
zeg dan ook niet dat je er op gaat letten, maar zeg dan meteen dat je d'r niet mee kan zitten dat Viking aangeeft dat ze het een beetje hinderlijk vindt
Ja doei.
pi_62841046
quote:

[..]

184 uur? en hoeveel aan je studie dan?
Ik doe invalwerk dus heb de ene week meer werk dan de andere maar goed ik verdien erg lekker dus vind het niet zo erg

Ja dat is 40 uur per week. Ik werk fulltime. Ik besteed zo'n 10 uur per week aan studie.

Verder vind ik je laatste opmerking onnodig en olie op het vuren gooien. Je wordt met de dag onaardiger.
The way you rock'n'roll
pi_62841052
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het maakt je echt geen donder uit hè.
Nee, eigenlijk niet.....iedereen komt hier met zijn offtopic gelul dus ik ook
Het enige waar ik op wou gaan letten was dat ik meer op anderen zou gaan reageren (als die interessante dingen plaatsen )
pi_62841081
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja dat is 40 uur per week. Ik werk fulltime. Ik besteed zo'n 10 uur per week aan studie.

Verder vind ik je laatste opmerking onnodig en olie op het vuren gooien. Je wordt met de dag onaardiger.
Waarom wordt ik dan als enige op mijn offtopic gepraat aangesproken? geen wonder dat ik een beetje onaardig reageer he
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:17:31 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62841102
Wat heeft iedereen nou weer met Miss_S?

Alsof ze ook maar iets minder zinnigs post dan ieder ander hier
Zit niet zo op d'r nek.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:17:40 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62841107
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het enige waar ik op wou gaan letten was dat ik meer op anderen zou gaan reageren (als die interessante dingen plaatsen )
Niks mis met offtopic gelul, dat is alleen maar gezellig .
Maar je reageert helemaal niet op anderen en als iemand niet op jou reageert zit je meteen te janken dat je geen aandacht krijgt.

De afgelopen week (oa, sorry als ik anderen vergeet )):
Vader van MariaEtc overleden
AKnynke in een dip

Ik heb jou helemaal níets zien zeggen tegen deze twee, terwijl je er wel was toen zij hun verhaal deden en anderen op hen reageerden.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:18:16 #142
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62841133
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom wordt ik dan als enige op mijn offtopic gepraat aangesproken? geen wonder dat ik een beetje onaardig reageer he
omdat anderen hier sámen offtopic praten. om met elkaar mee te leven. en jij zegt net keihard dat t je niks kan schelen dat mensen t irritant vinden als je alleen maar "ik heb drie keer aan mn kont gekrabd en twee toffees gegeten" posts doet.

pi_62841137
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

prima maar verwacht dan ook niet dat men altijd op jou reageert, want blijkbaar vindt men dat jij post dan ook niet interessant...

anders krijgen we weer van die negeer-discussies en 'teveel slowchat' en dat soort dingen, terwijl het eigenlijk dus om dingen gaat die niemand ene moer kan schelen

en begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik heb gewoon geen zin in weer een Sylvana-blaadje-sla-complimentje-wil discussie
Ja doei.
pi_62841142
quote:
Moet je nou per se zo onaardig doen?

Oh jongens, ik heb bijna mijn toets inclusief nakijkmodel af, ik vind mezelf zo'n held Nakijkmodel maken is hels karwei Ik werk trouwens officieel 38 uur per week, geloof ik, maar ik heb deze week incl thuiswerk meer dan 50 gewerkt
pi_62841151
wie heeft een briljant, snel klaar en toch rete gezond idee voor vanavond?

we gaan boodschappen doen en daarna heb ik nooit zin om echt iets te maken maar na de chicken tonight van gisteren wil ik wel iets gezonds en vooral snel en makkelijk en dan weten jullie, slanke dennen, vast wel iets te verzinnen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:19:14 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62841162
quote:

[..]

Het gaat er niet om dat je offtopic praat. Het gaat erom dat je dat in je eentje doet.
Niet meer actief op Fok!
pi_62841166
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef kwakveense het volgende:

[..]

omdat anderen hier sámen offtopic praten. om met elkaar mee te leven. en jij zegt net keihard dat t je niks kan schelen dat mensen t irritant vinden als je alleen maar "ik heb drie keer aan mn kont gekrabd en twee toffees gegeten" posts doet.

Ga jij je fudge nou maar héél fijn snijden
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:19:23 #148
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62841168
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:00 schreef Laureline het volgende:

[..]

Gewoon naar Den Haag verhuizen Ren je de hoek om, zit er altijd wel een Indonees.

Ik heb vroeger ook bij een Indonesisch restaurant (om de hoek!) gewerkt. Kon je om vijf uur je hele lijstje volkladden met wat je wilde eten en aan de kokkies geven Die zaten, met de hele keuken, zo'n beetje midden in het restaurant weggewerkt achter twee luikjes, die schoven dan open als er weer eten was. En halverwege de avond hingen Pret en Djie altijd wenkend naar mij half uit dat luikje: "Laurrrelieen! Laurrelieen! Pssst!" En dan hadden ze nog allemaal schaaltjes extra hapjes bereid voor mij. "Jij bent de llliefffste!" zeiden ze dan . En ik maar eten
De Indohoofdstad van Nederland toch heb er dit jaar wel op de pasar malam gewerkt, dat was zo relaxed elke dag lekker eten. Dat beviel wel kan ik je verzekeren!
Niet echt goed voor de lijn trouwens
Bernie en ik zijn tof.
pi_62841189
quote:

[..]

Nou het is meer de niet aardige opmerkingen verpakt in een verhaaltje overal tussendoor die mij storen. Zoals je laatst Kwak maar even als voorbeeld nam met ernstig overgewicht. Ik vond dat een kut opmerking.
Juist de geniepige manier vind ik echt
The way you rock'n'roll
pi_62841193
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef DarkElf het volgende:
wie heeft een briljant, snel klaar en toch rete gezond idee voor vanavond?

we gaan boodschappen doen en daarna heb ik nooit zin om echt iets te maken maar na de chicken tonight van gisteren wil ik wel iets gezonds en vooral snel en makkelijk en dan weten jullie, slanke dennen, vast wel iets te verzinnen
Maaltijdsalade?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')