Daar zit toch doorgaans groente in? Dat kan heus!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
heb net een loempia besteld
het is hier 'Loempia-vrijdag'
zo'n grote chinese...
kan wel een keertje, toch?
Oe... Die maakte ze bij mn oma in het restaurant vroeger altijd heule lekkere ( vreemde zin zo, zal vast niet goed zijn...)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
zo'n grote chinese...
Nee. Morgen anderhalve kilo erbij op de weegschaal, ongedisciplineerde mutsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
zo'n grote chinese...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee. Morgen anderhalve kilo erbij op de weegschaal, ongedisciplineerde muts
Niet dat ik vind dat ik me moet verantwoorden, maar mijn baas is van mening dat je veel gemotiveerder en geconcentreerder werkt als je je af en toe ontspant.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:
Zal ik dan maar weer over Fok!en op het werk beginnenkan je nog even blijven
Maar je moet dat wel kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niet dat ik vind dat ik me moet verantwoorden, maar mijn baas is van mening dat je veel gemotiveerder en geconcentreerder werkt als je je af en toe ontspant.
Ze proberen je te versieren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn aan de andere kant van deze ruimte jongens met golfballen bezig en die mikken ze in dozen. Af en toe mikken ze mis en dan rolt er één bij mij onder de tafel. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor ik een bal tegen m'n kop krijg.
Ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:19 schreef conleche het volgende:
Loempia vind ik nooit zo heel evil. Sure, iets aan de vette kant, maar voor de rest een boel tauge beetje ham en/of kip en een sliertje onbestembaar groen. Ik zou daar niet van wakker liggen!
Verder ben ik uit de PMcircle gegooid denk ik. Huil en snik.
Lijstje:
O: roerei van 2 eitjes en half pakje ham. (pákje he, dus niet plákje) Ik was heul boos op meneer C., want mijn koelkast lampje was al een paar weken stuk en gisteren deed ie het weer. Dacht ik. Heeft die flapdrol er een gewone lamp ingedraaid. En die gaan dus niet uit hè als je de deur dicht doet. Dat zal een lekker gevecht zijn geweest daar in die koelkast vannacht. Lampje zou de boel weleens lekker opwarmen en meneer koelkast kon dat natuurlijk niet waarderen. De ham lag onder de lamp dus die was nog net niet gekookt![]()
Mannen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, als machine-operator of vaatchirurg is dat wat lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |