abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:20:13 #151
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62841194
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef SHE het volgende:
Wat heeft iedereen nou weer met Miss_S?

Alsof ze ook maar iets minder zinnigs post dan ieder ander hier
Zit niet zo op d'r nek.
omdat miss s ook op mijn nek zit

en omdat ik t niet zo snel vergeet als iemand me een hoer noemt en daar nooit sorry voor zegt en ik vervolgens wel word geacht allerlei kleine steken onder water wél te pikken (over mn eetgedrag, over mn werkgedrag etc. etc.)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62841200
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niks mis met offtopic gelul, dat is alleen maar gezellig .
Maar je reageert helemaal niet op anderen en als iemand niet op jou reageert zit je meteen te janken dat je geen aandacht krijgt.

De afgelopen week (oa, sorry als ik anderen vergeet )):
Vader van MariaEtc overleden
AKnynke in een dip

Ik heb jou helemaal níets zien zeggen tegen deze twee, terwijl je er wel was toen zij hun verhaal deden en anderen op hen reageerden.
Ik heb 1x om aandacht gejankt, verder maakt het me niet uit als jullie mijn posts negeren
En ik ga niet op iets reageren wat al 1,5 topic bezig is, dan vind het ook zo mosterd na de maaltijd maar goed kennelijk moet dat dan toch

Maar goed als ik als enige aan zoveel dingen moet houden is het plezier van posten hier ook wel snel weg
pi_62841207
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maaltijdsalade?
ja, altijd lekker natuurlijk. Ken je er eentje zonder teveel snijden en toestand?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:20:53 #154
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62841211
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ga jij je fudge nou maar héél fijn snijden
misschien kan ik m beter voorkauwen!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62841220
sjonge, was al bang dat jullie dat eindeloze ge-etter van toen ik nog mod was, verleerd waren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62841232
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef kwakveense het volgende:

[..]

en omdat ik t niet zo snel vergeet als iemand me een hoer noemt en daar nooit sorry voor zegt en ik vervolgens wel word geacht allerlei kleine steken onder water wél te pikken (over mn eetgedrag, over mn werkgedrag etc. etc.)
Ach kom op, hoer? dat woord heb ik nog geen 5x in mijn leven gebruikt maar misschien zitten er teveel kernen van waarheid in wat ik zeg, dat je je zo vaak aangesproken voelt en problemen met mij hebt?
pi_62841238
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja, altijd lekker natuurlijk. Ken je er eentje zonder teveel snijden en toestand?
Iets met een blik linzen, partjes gecarameliseerde ui en wat feta of parmezaan? Paar plakjes uitgebakken pancetta...
pi_62841241
' toen jij nog mod was' , vroeger, in 1832
Ja doei.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:22:54 #159
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62841267
Bernie en ik zijn tof.
pi_62841270
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Moet je nou per se zo onaardig doen?

Oh jongens, ik heb bijna mijn toets inclusief nakijkmodel af, ik vind mezelf zo'n held Nakijkmodel maken is hels karwei Ik werk trouwens officieel 38 uur per week, geloof ik, maar ik heb deze week incl thuiswerk meer dan 50 gewerkt
Het onderwijs is echt het vak waar iedereen maar brult dat je veel vakantie hebt en verder niet moet zeiken maar juist daar draai je zoveel meer uren dan de gemiddelde mens. Onderschat wordt het.
En yay voor je nakijkmodel Nu weekend vieren!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62841276
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou het is meer de niet aardige opmerkingen verpakt in een verhaaltje overal tussendoor die mij storen. Zoals je laatst Kwak maar even als voorbeeld nam met ernstig overgewicht. Ik vond dat een kut opmerking.
Juist de geniepige manier vind ik echt
Het spijt me, maar toen ik ernstig overgewicht had mocht je dat ook gewoon tegen mij zeggen (is toch niet meer dan de waarheid)
Net zoals het woord dik, je kan het net zo erg maken als je wilt
pi_62841278
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef kwakveense het volgende:

[..]

HOER??
Ik moet zeggen dat ik vind dat je je dingen van internet wel erg aantrekt... het is maar internet, hè. Niet de plek om maandenlang wrok te koesteren.
pi_62841294
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
' toen jij nog mod was' , vroeger, in 1832
Dat waren nog eens tijden he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62841305
Ik vind mijn overheerlijke zuurkoolschotel ook erg makkelijk en snel:

Mieter voorgesneden aardappelschijfles in een diepe schaal, roer er zo'n pakje zuurkool doorheen (lang houdbare). Schep er een sausje van demi-fraiche en mosterd door, wat peper erover en een in plakjes gesneden (magere) rookworst toevoegen. Overdoen in ovenschaal. Twintig minuten in de oven en klaar is Kees.
pi_62841314
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het onderwijs is echt het vak waar iedereen maar brult dat je veel vakantie hebt en verder niet moet zeiken maar juist daar draai je zoveel meer uren dan de gemiddelde mens. Onderschat wordt het.
En yay voor je nakijkmodel Nu weekend vieren!
Officieel werk ik helemaal niet in het onderwijs, dat moet ik min of meer naast m'n gewone werk doen. Nouja, officieel mag het natuurlijk gewoon onder werktijd, maar in de praktijk krijg ik dan de rest van m'n werk niet af.

En ik krijg vanaf volgend jaar gewoon 25 vakantiedagen per jaar.
pi_62841318
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Iets met een blik linzen, partjes gecarameliseerde ui en wat feta of parmezaan? Paar plakjes uitgebakken pancetta...
oh klinkt lekker alleen de mr is niet zo van linzen

maar maaltijdsalade is een goed plan, ik ga eens nadenken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62841329
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat je offtopic praat. Het gaat erom dat je dat in je eentje doet.
Laat me toch lekker autistisch doen soms joh ik vraag niet dat mensen op mij reageren, zeker niet met die nutteloze dingen maar soms wil ik ze gewoon kwijt
pi_62841337
DE: soepie?? In die verszakken zijn ze best lekker. (Of uit de diepvries die emmers met chinese tomatensoep)

Volkoren broodjes erbij uit de oven. Eventieel nog wat extra groenten erdoor gooien, of een groene salade erbij. Un d fertig. Nog sneller zijn die stoommaaltijden. Die zijn goed te doen, precies voldoende voor 1 persoon en er zit ook vrij veel groenten in, dus niet erg ongezond.

Deze boodschappen zijn van de AH, dus ik weet niet of je daar je boodschappen haalt...
pi_62841341
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind mijn overheerlijke zuurkoolschotel ook erg makkelijk en snel:

Mieter voorgesneden aardappelschijfles in een diepe schaal, roer er zo'n pakje zuurkool doorheen (lang houdbare). Schep er een sausje van demi-fraiche en mosterd door, wat peper erover en een in plakjes gesneden (magere) rookworst toevoegen. Overdoen in ovenschaal. Twintig minuten in de oven en klaar is Kees.
nou houd ik in principe niet zo heel erg van zuurkol maar dit klinkt wel lekker eigenlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62841348
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het spijt me, maar toen ik ernstig overgewicht had mocht je dat ook gewoon tegen mij zeggen (is toch niet meer dan de waarheid)
Net zoals het woord dik, je kan het net zo erg maken als je wilt
Ik vind niet dat kwak ernstig overgewicht heeft. Je lijkt het je missie gemaakt te hebben kwak te willen shockeren. Je moet haar echt hebben lijkt het en kwak is echt te goed voor deze wereld en verdient dat in mijn ogen niet.
The way you rock'n'roll
pi_62841361
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Laat me toch lekker autistisch doen soms joh ik vraag niet dat mensen op mij reageren, zeker niet met die nutteloze dingen maar soms wil ik ze gewoon kwijt
heb je geen vrienden die je kan bellen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62841369
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef conleche het volgende:
DE: soepie?? In die verszakken zijn ze best lekker. (Of uit de diepvries die emmers met chinese tomatensoep)

Volkoren broodjes erbij uit de oven. Eventieel nog wat extra groenten erdoor gooien, of een groene salade erbij. Un d fertig. Nog sneller zijn die stoommaaltijden. Die zijn goed te doen, precies voldoende voor 1 persoon en er zit ook vrij veel groenten in, dus niet erg ongezond.

Deze boodschappen zijn van de AH, dus ik weet niet of je daar je boodschappen haalt...
me likey soeppie, alleen hebben we die als lunch al op
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62841371
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou houd ik in principe niet zo heel erg van zuurkol maar dit klinkt wel lekker eigenlijk
Hoe simpeler je dit soort gerechten houdt, hoe lekkerder! Ik gebruik wel vaak wijnzuurkool. Dat heb je in van die handige kleinere pakjes bij de Appie.
pi_62841378
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Officieel werk ik helemaal niet in het onderwijs, dat moet ik min of meer naast m'n gewone werk doen. Nouja, officieel mag het natuurlijk gewoon onder werktijd, maar in de praktijk krijg ik dan de rest van m'n werk niet af.

En ik krijg vanaf volgend jaar gewoon 25 vakantiedagen per jaar.
Excuse me, dan had ik het verkeerd begrepen. Ik weet eigenlijk niet eens wat voor werk je dan precies doet Shame on me.
The way you rock'n'roll
pi_62841395
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat waren nog eens tijden he?
breek me de bek niet open

zo, en nu weer lief samen spelen dames zo is 't wel weer genoeg geweest, kibbelkwartiertje is weer voorbij
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')