abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:35:38 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62834929
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja, als machine-operator of vaatchirurg is dat wat lastig.
.

Ik zie het al helemaal voor me. Chirurg is druk aan het snijden en dan ineens: "Ff wachten, hoor, even in het Slanktopic lurken " .
Niet meer actief op Fok!
pi_62834987
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ook
jij kan er toch niet mee omgaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62835118
Hai Ik was er wel maar ik was te druk met vanalles om echt actief mee te posten. De topics gingen te snel zodat ik me een beetje spuit 11 voelde als ik dan wat ga posten. Moet ik niet doen . Ik moet hier gewoon wat actiever meeposten want anders krijgt die winterdepressie vat op mij

Op zich gaat het best goed met de lijn. 2 kilo inmiddels afgevallen . Alleen ik heb het zo koud! En trek in allerlei lekkere chocoladedingen . Iemand tips om die lekkere trek te weerstaan? En tegen de kou (nee, niet de verwarming hoger zetten, dat is al vrij hoog)?

Moblo: gefeliciteerd met je moeder!
Mariaetc: gecondoleerd met je vader.
DaD: het is altijd wat met die banen. Zo heb je er geen een en zo heb je er twee! Fijn dat je vriend weer een baan heeft.
Verder een dikke voor iedereen die het nodig heeft.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: glas melk + volkoren pistolet met rosbief
L: krentenbol + volkoren pistolet met magere kaas en komkommer
T: 2 manderijnen + bakje druiven.
Voor het sporten (bodyattack): vitalinea + banaan
Sporten: bodyattack
Diner: iets makkelijks. Vermoedelijk mager gehakt met champignons, peultjes, taugé en sojasaus samen met wraps en komkommer + tomaat
Toe: glas wijn + iets te snacken (komkommer/wortel oid)

Nu maar eens naar buiten en op kantoor maar eens de trap nemen. Krijg ik het vast warm van
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:49:14 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62835260
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

jij kan er toch niet mee omgaan
Soooo true
pi_62835416
Dikke trui aan, Pandorah
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:06:44 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62835690
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik zie het al helemaal voor me. Chirurg is druk aan het snijden en dan ineens: "Ff wachten, hoor, even in het Slanktopic lurken " .
OMG 't zou wat zijn.

Oe, weet iemand trouwens iets lekkers wat je als avond eten kunt maken met chorizo? Liefst niet te time-consuming En als het kan ook relatief gezond (voor zover dat kan met chorizo XD) Mijn mams heeft namelijk een hele chorizo gehad van een Spaanse vriendin van d'r de AH-site zegt niet veel waar ik warm van word.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:17:34 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62835963
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

OMG 't zou wat zijn.

Oe, weet iemand trouwens iets lekkers wat je als avond eten kunt maken met chorizo? Liefst niet te time-consuming En als het kan ook relatief gezond (voor zover dat kan met chorizo XD) Mijn mams heeft namelijk een hele chorizo gehad van een Spaanse vriendin van d'r de AH-site zegt niet veel waar ik warm van word.
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?collection=algemeen&rq=pastagratin&id=373086

Dit maakte ik vroeger regelmatig. Erg lekker! . Nu kom ik ook op het idee om het weer eens te maken .
Pas wel op met de kaas .
Niet meer actief op Fok!
pi_62836168
Paella moet ook lukken daarmee Maar het is daar niet echt weer voor.
pi_62836181
quote:

[..]

OMG 't zou wat zijn.

Ik zag laatst een Nigella aflevering waarin ze iets maakte met Chorizo.
Was snel, simpel en zag er goddelijk uit, ik ga even voor je speuren.
Fok!bejaarde
pi_62836409
Deze dus. En daar serveerde ze dit bij.

Je kan er natuurlijk ook gewoon wat tapas bijmaken. Chorizo opbakken en met kikkererwtomelet eten oid.
Fok!bejaarde
pi_62836550
Ik heb de leukste en liefste overblijfkindjes in de hele wereld
(Waren ook helemaal fan van opzoek naar Joseph, echt te schattig)

Oja zit nu mijn 2e tosti van vandaag te eten, wou eigenlijk weer sushi halen maar vond 2x in de week wel genoeg
pi_62836554
quote:

[..]

OMG 't zou wat zijn.

soep maken van tomaat, kikkererwten en geroosterde rode paparika met daardoor blokjes chorizo

Dit recept is ook lekker, beetje dezelfe combinaties
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:42:23 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62836638
Oe wel lekkere suggesties allemaal Thanks voor het zoeken Ik ga ze aan m'n mams laten zien en die mag dan kiezen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62836677
ok, hij was lekker

maar zit wel echt tot de nok vol
Ja doei.
pi_62836885
Ik kom hier maar even kijken, want het dieet topic staat een beetje stil.

Ik heb eigenlijk een vraagje, ik heb gister voor het eerst zelf chili con-carne proberen te maken. Helaas is dat niet zo heel erg goed gelukt. Ik ben namelijk veel te kwistig geweest met het toevoegen van chili (heel heel heel kwistig). Die chili was zo heet dat hij eigenlijk niet te eten was.
Nou heb ik hem toch weggewerkt, maar dus de hele nacht last van mijn maag gehad.

Kan dat door te heet eten komen?

Het erge is dat ik voor 3 dagen gekookt had, dus nog voor 2 dagen super hete chili con-carne heb staan....
pi_62837294
quote:
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 13:51
Het erge is dat ik voor 3 dagen gekookt had, dus nog voor 2 dagen super hete chili con-carne heb staan....
Hoi.

Ik zou de helft van de chili weggooien en de andere helft aanvullen met wat extra bonen en mais en er appelmoes bijmaken.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:45:38 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62838488
Mag ik de slanke culigoeroes of de culinaire slankheidsgoeres wat vragen?
Heb vorige week Patak's milde curry pasta gekocht en heb voor vanavond geen flauw idee wat we zullen eten. Tot mijn oog op die pasta viel.

Maar dan?
Kan iemand me er mee op weg helpen?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:52:04 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62838673

*rent naar CUL!
pi_62838679
Klaar met het lezen van orthopedagogiek nu weer verder met onderzoeksmethoden (gelukkig heb ik daar een samenvatting van kunnen kopen)
pi_62838732
BE, heb je al op het potje gekeken?
Ik maak zelf vaak een vega-curry met hele gekookte eieren erdoor (klinkt heel raar maar mijn man is er dol op).

Uitje, rode paprika in grote stukken en wat gehakte knoflook bakken tot een beetje zacht, twee eetlepels currypasta en 2 1/2 dl bouillon erbij, 10 minuutjes laten pruttelen. Onderwijl eitjes koken en pellen. dan blikje kikkererwten toevoegen (uitgelekt en schoongespoeld), een zak verse panklare spinazie en een flinke eetlepel creme fraiche. De eieren erbij, doorwarmen, klaar. Evt serveren met gehakte koriander en rijst.

Of heb je liever de kipvariant met bloemkool?
pi_62838769
oeh, koriander, daar is ook nog een CUL topic over zag ik van MLI, ze heeft iig nog wat over
Ja doei.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:58:17 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62838866
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, koriander, daar is ook nog een CUL topic over zag ik van MLI, ze heeft iig nog wat over
MLI .
Niet meer actief op Fok!
pi_62838880
.
Ja doei.
pi_62839053
mm koriander...

oh en auw, wat doet wenkbrauwen epileren soms toch auw terwijl ik echt geen bossen haar heb ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')