Ja die! "Maar ik kan van je houwe..."quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben nergens goed voor? heet die zo?
ja dat dus, dan gebruik je toch het pmnetwerk om je lievelingetjes het wél te vertellen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe je toch lekker PM aan de kliek
Die bitches zijn al de hele dag ONBEREIKBAARquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ohhh, geen make-up op eczeem smeren! Eczeem bij je ogen is bij mij standaard een teken van stress/lage weerstandquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:23 schreef kwakveense het volgende:
ze staan in de oven! ben benieuwd of t lukt, deeg was een beetje dik dus moest er een extra ei doorgooien...voor SHE die wel een beetje gelijk heeft...
k ga me omkleden in mn nieuwe jurkje en een make-upje op mn eczeem oogjes smeren
Doe niet zo domquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:26 schreef kwakveense het volgende:
is t ookik heb ook al dagen geen make up meer op (zie er daardoor constant uit alsof ik gehuild heb, ook als t toevallig niet zo is) en voel me dan zo kaal...
eb nu zo vaak netjes de vetjes erop gesmeerd dat ze er weer een beetje tegen kunnen, die oogjes, dus voor mn dinertje vanavond en eventueel feestje doe ik toch een beetje mascara op.... dan maar een paar dagen langer rood en auw... (wijf ben ik ook)
oorzaak wordt aangepakt! vanaf nu heb ik 13 dagen vakantiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe niet zo domVanavond make-up verwijderen, lekker wrijven: morgen zie je eruit als een alien. Pak liever de oorzaak van het probleem aan
* ColdFeet is vandaag in een strenge bui
Echt? Helpt het dat ik gedoopt ben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wist je niet dat zondige gedachten net zo erg zijn als zondige daden?.
Maw: nu kun je het net zo goed hier neerzetten.
Verrassende laatste wending!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt? Helpt het dat ik gedoopt ben?
En gisteren een lamme heb geholpen?
maar goed, het gedicht van de dag. Het heet: ' stervend kolere kadaver '
Terwijl je je laatste adem uitblaast
spuug ik op je ziel
cynisch nonchalant, nu zo fragiel
lachend staar ik
naar je subliem karkas
niets meer over, van dat wat ooit was
slaap zacht mijn lief, ik kus de vliegen op je wonden
vergeef me mijn haat, en ik vergeef je je zonden
En nee..het is niet dat ik je straf
maar van mijn vriendje blijf je af!
quote:Geen marsegoed of suikerpijn,
geen rozenscheur of manegein,
maar duo in uno carne zijn
van wilde roede en heet vagijn
van hatsjikee en Oh La La,
van foepjanknor en joppeta!
Jeumig! De schrik zou er bij iedereen wel goed inzitten hoor MB.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, kreeg ik net even de schrik van mn leven
Ik sta schoon te maken in de badkamer (jaja) hoor ik Spider (mijn kitten) heel hard door de kamer rennen, ergens tegen botsen en dan heel veel glas breken.. Dus ik denk![]()
Ik ga kijken, ligt er OVERAL bloed![]()
[ afbeelding ]
Is die sukkel door het glas gelopen
Nou ja, ik in paniek mn moeder gebeld en die heeft me gekalmeerd en gezegd wat ik moet doen (ik ben niks waard in een stresssituatie) en achteraf valt het wel mee. Ik kan geen wondje ontdekken aan zn pootje (hij heeft zwarte kussentjes, ik zie daar echt niks op) en hij loopt gewoon en valt Ziggy gewoon lastig dus het zal wel meevallen. Maar jeetje, wat een schriken wat een bloed komt er uit zo'n pootje
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, kreeg ik net even de schrik van mn leven
Ik sta schoon te maken in de badkamer (jaja) hoor ik Spider (mijn kitten) heel hard door de kamer rennen, ergens tegen botsen en dan heel veel glas breken.. Dus ik denk![]()
Ik ga kijken, ligt er OVERAL bloed![]()
[ afbeelding ]
Is die sukkel door het glas gelopen
Nou ja, ik in paniek mn moeder gebeld en die heeft me gekalmeerd en gezegd wat ik moet doen (ik ben niks waard in een stresssituatie) en achteraf valt het wel mee. Ik kan geen wondje ontdekken aan zn pootje (hij heeft zwarte kussentjes, ik zie daar echt niks op) en hij loopt gewoon en valt Ziggy gewoon lastig dus het zal wel meevallen. Maar jeetje, wat een schriken wat een bloed komt er uit zo'n pootje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |