Ja ik heb de cd van lief (quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik had geen idee over wie je het had, dus gelijk maar even opgezocht: tadaa!
Voor meezingen lijkt 1 x beluisteren me afdoende.
Dat hoofd van die paardachtige ook, dat gaat de hele tijd van links naar rechts met die kaak
Ik heb er nog wel de hele middag over na zitten denken, aan de ene kant ben ik het er niet mee eensquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is wel een terechte reden imho.
Kill your darlingsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef kwakveense het volgende:
als afleiding ben ik fudge aan t klenhakken... CF is 2 bij 2 bij 3 mm klein genoeg?
Dat ga ik vanavond navragen voor jequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef Viking84 het volgende:
Wie is een paardachtige?![]()
. Nick of Simon?
vast wel. Je zou het kunnen berekenen als je iets weet over de dichtheid van je beslagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:49 schreef kwakveense het volgende:
als afleiding ben ik fudge aan t klenhakken... CF is 2 bij 2 bij 3 mm klein genoeg?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijk en zo breng ik iedereen hier ook nog an passant even bij wat de nederpop voor hoogstaands voortbrengt tegenwoordig
Ook geen idee, ik doe een gok: Simonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik heb de cd van lief (![]()
) maar even aangezet in de auto. Echt hoogstaand is de tekst niet dus dat zit wel snor inderdaad.
Paardachtige, die is briljant, die houden we er in. Ik ga vanavond eens even vragen aan de rest wie die paardachtige nou eigenlijk is, nick of simon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Nick toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ook geen idee, ik doe een gok: SimonZe staan natuurlijk niet precies op de goede volgorde in die clipjes, lastig hoor
![]()
Geniaal ook, hoe Rosanne rijmt op manne.
Dat is waarom jij en ik geen hits op onze naam hebben staan. Zulke geniale teksten kunnen wij niet verzinnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ook geen idee, ik doe een gok: SimonZe staan natuurlijk niet precies op de goede volgorde in die clipjes, lastig hoor
![]()
Geniaal ook, hoe Rosanne rijmt op manne.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:58 schreef DarkElf het volgende:
KroegmemoriesMijn favoriet van de Dijk is die sneue met dat tientje, welke is dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"En als je me een tientje leent, zie je het nooit meer terug"
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:06 schreef SHE het volgende:
En verder ga ik vandaag een mooi ziek gedichtje in mijn poesie album schrijven
ik ben nergens goed voor? heet die zo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn favoriet van de Dijk is die sneue met dat tientje, welke is dat nou?
"En als je me een tientje leent, zie je het nooit meer terug"
Godslastering wordt toch binnenkort uit het wetboek geschrapt, dus kom opquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet hardop vertellen, dan wordt God boos
Doe je toch lekker PM aan de kliekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Wist je niet dat zondige gedachten net zo erg zijn als zondige daden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben jij ook al lid van de kliek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe je toch lekker PM aan de kliek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |