het is geen wrok. ik vind iemand gewoon niet aardig en word daar, ook al heb ik t geprobeerd anders te zien, constant in bevestigd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]HOER??
Ik moet zeggen dat ik vind dat je je dingen van internet wel erg aantrekt... het is maar internet, hè. Niet de plek om maandenlang wrok te koesteren.
vanochtend zei je nog iets heel anders?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en "maar internet" kan me geen reet schelen. het blijft communicatie, en als iemand onaardige dingen naar me comuniceert trek ik me dat aan ja. alsof t op internet niet "echt" onaardig is. juist op internet kun je minder goed terugpraten of je verdedigen...
Denk dat jij vooral refereert aan R&P .. Da's echt 4 jaar terug ofzo?quote:
en waarom krijg ik die opmerking en de rest hier niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je geen vrienden die je kan bellen?
hehe mens, tis een geintje.. lees je nooit emoticons. T zal me allemaal een worst wezen verder hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en waarom krijg ik die opmerking en de rest hier niet?
we kunnen allemaal wel onze verhalen bij vrienden kwijt maar dan was dit topic er ook niet meer
ik zei dat internet me niet boeit:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vanochtend zei je nog iets heel anders?
Sorry kon het geintje er even niet uithalen als de helft van het topic weer eens over je heen valtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hehe mens, tis een geintje.. lees je nooit emoticons. T zal me allemaal een worst wezen verder hoor
Oh ja worst: Cinnamon: we gaan vanavond de zuurkool proberen
Texquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Denk dat jij vooral refereert aan R&P .. Da's echt 4 jaar terug ofzo?
(juli 2004 ja)
toen vonden we elkaar echt lief he? Jij gezellig met Tex enzo![]()
blijf er dan niet over doorzaniken, en houd op met oude koeien en slotenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zei dat internet me niet boeit:
het boeit me niet dat er op ínternet onaardige dingen over me gezegd worden.
het boeit me dát er onaardige dingen gezegd worden.
het medium kan me geen ruk schelen.
Hahaha, ja dat ja en nog meer, veel meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tex
passoa in de fanta doen bij de McD
leeft ze nog?
we doen wel demi fraichequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Over de zuurkoolschotel: mascarpone ipv. demi-fraiche kan ook, maar dan is het niet meer echt mager. Wél lekker!
PMquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Excuse me, dan had ik het verkeerd begrepen. Ik weet eigenlijk niet eens wat voor werk je dan precies doetShame on me.
Ja je was echt een kutwijf toen af en toe zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
het waren woelige tijden van een jeugdige MoBlo, toen nog Faithy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja je was echt een kutwijf toen af en toe zeg
door schade en schande wijs, is het gezegde toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Het pastarestaurant bij ons om de hoek verkoopt speculoostiramisu...Zooo lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef MissBliss het volgende:
Tiramisudat is echt heerlijk!
Maar ik heb naar aanleiding van dit topic Vitalinea gekocht, dus daar moet ik het mee doen
wie begon er nou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijf er dan niet over doorzaniken, en houd op met oude koeien en sloten
--> reactie SHEquote:zeg dan ook niet dat je er op gaat letten, maar zeg dan meteen dat je d'r niet mee kan zitten dat Viking aangeeft dat ze het een beetje hinderlijk vindt
Yep, verstand komt met de jaren enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
door schade en schande wijs, is het gezegde toch?
ik heb het over het hoerenverhaalquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wie begon er nou?
[..]
--> reactie SHE
--> reactie miss _s
-->reactie kwak...
whatever... echt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |