daar vergis je je in, maar als ze willen zeiken kan dat prima in een centraal topic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Lordmagic het volgende:
de mensen die het niks vinden die komen niet in dit subforum denk ik:P
Hoe kun je nou stiekem meeeten? Sluip je tussen de gangen door van tafel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef venomsnake het volgende:
Meldt..
100% anti feestdagen.. al eet ik wel stiekum mee met kerst.
Ook dat vind ik vreselijk met kerst, allemaal van dat "speciaal" eten wat zo goor is als de pest. Ik lust die speciale rotzooi toch allemaal nietquote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, 't eten is het enige goede aan kerst
Ergens in KLB loopt zo'n "kut klanten" reeks, daar in worden die ervaring gedeeldquote:Op donderdag 6 november 2008 20:05 schreef Wouser het volgende:
Waar blijft het grote "mensen zijn agressief in de supermarkt topic tegen mij (vakkevuller)" topic?
dat duurt nog even, heel Nederland gaat pas supermarkt graaien de dagen net voor sinterklaas en kerstquote:Op donderdag 6 november 2008 20:05 schreef Wouser het volgende:
Waar blijft het grote "mensen zijn agressief in de supermarkt topic tegen mij (vakkevuller)" topic?
Liefst de avond tevorenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat duurt nog even, heel Nederland gaat pas supermarkt graaien de dagen net voor sinterklaas en kerst
of dat de melk op is en mensen dit uit het karretje van een ander proberen te jattenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Liefst de avond tevoren![]()
Altijd leuk om dan lekker rustig en relaxt te doen, overal je tijd voor nemenJe zíet die mensen gewoon groen en geel worden
Serieus?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
of dat de melk op is en mensen dit uit het karretje van een ander proberen te jatten
waarom in ONZ, FEE is ook tof!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Vorig jaar ging iedereen naar mijn zus. Zat ik lekker alleen thuis met de hond en tv
En ik open dit topic altijd in ONZ, mag nu zeker niet meer
ja hoor, vorig jaar toen eht economisch halelujah was en het geld niet op kon, zag je mensen gewoon bij de AH schaamteloos ook in karretjes van niet oplettende winkelaars graaien.quote:
Het gaat juist om het haten van de feestdagen, zit je in een subforum vol Yay feestdagenquote:
Dat is echt triest, die mensen mogen zich gaan schamen. Die kunnen dus mijn karretje hard verwachten, kom zegquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja hoor, vorig jaar toen eht economisch halelujah was en het geld niet op kon, zag je mensen gewoon bij de AH schaamteloos ook in karretjes van niet oplettende winkelaars graaien.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
of dat de melk op is en mensen dit uit het karretje van een ander proberen te jatten
je hoeft de rest van het forum toch niet te doorspitten, als je hier post, komt ie vanzelf in je MYAT.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het gaat juist om het haten van de feestdagen, zit je in een subforum vol Yay feestdagen
Kan toch niet
Oh echt, werkt dat zo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
je hoeft de rest van het forum toch niet te doorspitten, als je hier post, komt ie vanzelf in je MYAT.
Ja, jij ook vrolijk Pasenquote:
Nee. Ik heb wel zoeen keramieke met liggies. Is dat ook slecht?quote:
Ja. Die moet stuk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel zoeen keramieke met liggies. Is dat ook slecht?
Hamer?quote:
Dan moet ie zéker stuk.quote:
Nee. En geef je vrouw volgende keer een glasbak, heeft ze meer lol an.quote:
Je bent niet alleen, A., je bent niet alleenquote:'Helft vrouwen vreest kersttijd'
Uitgegeven: 16 december 2008 22:56
Laatst gewijzigd: 16 december 2008 22:57
HOOFDDORP - De helft van de Nederlandse vrouwen ziet tegen de kerst op. Dat blijkt uit onderzoek van Libelle onder ruim duizend vrouwen, meldde het vrouwenblad dinsdag.
Familieverplichtingen, stil verdriet en bergen boodschappen veroorzaken veel stress. Libelle geeft in het blad tips om ergernissen met kerst te voorkomen. Ondanks de stress overheersen uiteindelijk de positieve gevoelens bij de respondenten.
Boodschappen
Boodschappen doen in de uitpuilende winkels en sjouwen met loodzware boodschappentassen drukt voor veel vrouwen de pret (12 procent).
En dat er dan ook nog gekookt moet worden, vormt voor 6 procent de bekende druppel. Stil verdriet is voor 16 procent van de ondervraagde vrouwen reden waarom kerst wat hen betreft zo snel mogelijk weer voorbij mag zijn. In deze periode komt het gemis van dierbaren extra hard aan.
Stil verdriet is toch de fase die voor de mega-scheld-iedereen-de kerstboom-in-en-slinger-de-kalkoen-aan-zn-poot-de-schoonfamilie-in fase? Dat je het wel al voelt maar nog niet uit..quote:Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij stil verdriet?
Dat heet toch PMS?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Stil verdriet is toch de fase die voor de mega-scheld-iedereen-de kerstboom-in-en-slinger-de-kalkoen-aan-zn-poot-de-schoonfamilie-in fase? Dat je het wel al voelt maar nog niet uit..
Ik wou bijna boos worden maar toen zag ik de TT.quote:
Nou dan heb je iedere maand stil verdrietquote:
december is niet mijn maandquote:Op donderdag 18 december 2008 22:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wou bijna boos worden maar toen zag ik de TT.
* MinderMutsig deelt haar kerstkransjes met proseyquote:
Geloof me, dat is alles behalve stil.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou dan heb je iedere maand stil verdriet
Wat familiegedoe enzoquote:Op donderdag 18 december 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geloof me, dat is alles behalve stil.
Stomme families zijn stom. Kan je het niet leuk met vrienden vieren?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:34 schreef prosey het volgende:
[..]
Wat familiegedoe enzo.. elk jaar is december wat minder
Maar kerstkransjes helpen!
Ik ga skien, wel met familie dan. Maar toch even gedachten op iets andersquote:Op donderdag 18 december 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stomme families zijn stom. Kan je het niet leuk met vrienden vieren?
Dat is waar.quote:
Afgelopen weekend nog. Ik moet nog bijkomen van de kater.quote:
Ben je al klaar voor morgen? (kerststress aanwakkert)quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef Anosmie het volgende:
Ik denk ik hou de stemming er even in.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor morgen? (kerststress aanwakkert)
WTF das een piramide geen kerstboom, moet zeker weer moderne kunst voorstellen ofzo.quote:
Jij lijkt me inderdaad wel een Grinchtype.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
Kerst.
Leuk, lekker hypocriet 'gezellig' doen.
Mij niet gezien.
Ik ken wel aardige mensen. En om die te ontmoeten heb ik geen kerst nodig. Maar die zitten bij hun eigen familie. En gezellig doen moet ook buiten kerst kunnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij lijkt me inderdaad wel een Grinchtype.
Als je aardige mensen kent is het niet hypocriet gezellig doen, maar gewoon gezellig samenzijn. Ik snap de mensen ook niet die daar iets op tegen hebben, but hey. that's just me.
Kerst
Stelletje pessimisten hier
Whehe, was jij niet altijd al het land uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:09 schreef Susi het volgende:
Ik heb het overleefd ! En weet dat ik volgend jaar met kerst het land uit moet zijn, dit ging nergens over ! Mijn familie is op zich niet zo erg, tis meer mijn gezin
Het G woord?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef numero_uno het volgende:
meld me ook. Schijnheilig gezeik en elk jaar ook weer het 'G' woord op tafel
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het G woord?
Graftak?
Godverdomme?
Goatse?
achterlijke Gladiool?
Giraffenuitwerpsel?
Gristen? Dat vroeg ik me ook al af maar ik denk dat hij 'gezellig'bedoelt.
Misschien waren mijn opties ook niet geheel realistischquote:
Heel erg gezellig en eensgezind. Ik krijg er echt een kerstgevoel van.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien waren mijn opties ook niet geheel realistisch
Nou, wat is dit topic gezellig, vind je ook niet, MM?
Verschrikkelijk gezellig inderdaad. Hoewel de TT nu moet worden veranderd in steek een vuurpijl in je aarsquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heel erg gezellig en eensgezind. Ik krijg er echt een kerstgevoel van.
Nee, zo'n blauwe carebear trekt je de winter doorquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is de lelijkste die ik ooit gezien heb.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is de lelijkste die ik ooit gezien heb.
Sorry, adelante, maar ik vind hem écht wanstaltig. Die van mij is nog lief, maar lelijk. Die van jou is gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, zo'n blauwe carebear trekt je de winter door
Gourmettenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het G woord?
Graftak?
Godverdomme?
Goatse?
achterlijke Gladiool?
Giraffenuitwerpsel?
Gristen?
Ik zie het al voor me A.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:51 schreef Adelante het volgende:
whehehe, na oudjaar is ie weer in z'n oude doen, of ik moet nog iets met een kameel en drie koningen gaan doen
De buurvrouw gaat meestal om 18 uur al weg om d'r auto in de parkeergarage te zetten een paar km verderop, omdat we een aantal jaren geleden eens de rolmat onder het ding door lieten lopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Anosmie het volgende:
En de buurman heeft vorig jaar mij bijna tot ontploffing gebracht door een stuk vuurwerk in mn capuchon te slingeren. Alle vuurpijlen worden op aarskoers afgesteld. Boontje..
ik haat Oud & Nieuw. Ik ga jaarlijks getraumatiseerd het nieuwe jaar in. De vertwijfeling, is dit het leukste feestje wat er in de regio is? Hoe zuip ik in godsnaam mn geld eruit? Zal ik toch maar bij vrienden O&N vieren? Heb ik uberhaupt vrienden? Doe ik aan vuurwerk? Hoe lang kan je een ro *BANG*.. Oh, niet zo lang dus. Komt het gevoel in mn linkerduim weer terug als de rest van mn vingers zijn uitgetintelt? Waar is mijn fiets gebleven? Hoe kom ik nu thuis? Waar woon ik *hips* ook alweer?quote:Op zondag 28 december 2008 08:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
Nog ff volhouden mensen, we zijn er bijna doorheen.
Alleen dat graftakketieves oud en nieuw doorstaan, en we kunnen weer verder met normaal leven.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat mevrouw A. een lelijk wijf is, had je maar een knappert moeten trouwen om te zoenen.quote:Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef Adelante het volgende:
Oud en Nieuw is ook niet mijn feestje, vuurwerk is leuk, champagne is lekker met komt harder aan dan bier en lelijke wijven zoenen om 12 uur hoeft ook niet zo nodig
Voor m'n gevoel verschilt het niet veelquote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef timmmmm het volgende:
dus eigenlijk is het helemaal geen mevrouw A.?
quote:Miss (pronounced [mɪs]) is a title typically used for an unmarried woman (not entitled to a higher title). It is a contraction of mistress, originating during the 17th century; however, a period (to signify the contraction) is generally not used. Its counterpart, Mrs., is used for married women. Ms. is used for women regardless of marital status.
quote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef timmmmm het volgende:
Vooruit dan
Sowieso krijg ik bij mevrouw A. het beeld van een gescheiden dame van middelbare leeftijd met een vlot kapsel, en bij miss A. een, hmm.... heel ander beeld
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
Kerst.
Leuk, lekker hypocriet 'gezellig' doen.
Mij niet gezien.
Is dat nu echt het beste dat we in Nederland hebben?quote:
Oud & nieuw wordt ook zwaar overhyped... Er is zo'n drang om iets anders dan anders te moeten doen, maar niemand weet wat en overal is het overpriced om überhaupt binnen te komen alleen OMDAT het oud & nieuw is. Uiteindelijk leidt dit meestal tot een saai zitfeestje rond een tafel om om 0:00 de straat op te gaan om te gaan vernikkelen van de kou terwijl je goedkope champagne drinkt rechtstreeks uit de fles en kijkt naar het vuurwerk...quote:Op maandag 29 december 2008 12:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ik haat Oud & Nieuw. Ik ga jaarlijks getraumatiseerd het nieuwe jaar in. De vertwijfeling, is dit het leukste feestje wat er in de regio is? Hoe zuip ik in godsnaam mn geld eruit? Zal ik toch maar bij vrienden O&N vieren? Heb ik uberhaupt vrienden? Doe ik aan vuurwerk? Hoe lang kan je een ro *BANG*.. Oh, niet zo lang dus. Komt het gevoel in mn linkerduim weer terug als de rest van mn vingers zijn uitgetintelt? Waar is mijn fiets gebleven? Hoe kom ik nu thuis? Waar woon ik *hips* ook alweer?
Ja, ik heb het gisteren ook weer voor het eerst gehoord... De vuurwerkshops in België doen alweer zaken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef aloa het volgende:
Het eerste vuurwerk wordt alweer afgestoken door de kleuters.
Er komt wel een nieuwe Scrooge film dit jaar in de biosquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, nr.1 Scrooge meldt zich. Ik haat het ik haat het ik haat het ik haat het.
Volwassen mensen die kicken op lampjes, verklede oude mannen met een baard en te dure kant en klaar gerechten in een slecht restaurant die anderen zeikerds noemen.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Vorig jaar ging iedereen naar mijn zus. Zat ik lekker alleen thuis met de hond en tv
Even he. Ik zie net dat dit nog in mijn AT stond. Jij hebt serieus oud en nieuw in je eentje met je hond en je tv gevierd?quote:
Nee, stomme kerst.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Even he. Ik zie net dat dit nog in mijn AT stond. Jij hebt serieus oud en nieuw in je eentje met je hond en je tv gevierd?
Ik meende het niet. Ieder jaar is het weer één groot feest, maar het mooiste vind ik altijd nog wel het optuigen van de Kerstboom.quote:
Nee, ik heb geen ruzie meer dus is het ook niet zo vervelend om gezellig te moeten doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oja ik zie het inderdaad. Ben je dat dit jaar weer van plan![]()
?
Sorry dat ik erom moest lachen, ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ruzie meer dus is het ook niet zo vervelend om gezellig te moeten doen.
Anders nog wat? Grote faalhaas..
Dolle pret weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noes. De opening van dit subforum betekent altijd de aantocht van alle ellende
.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef Murmeli het volgende:
Ach, op 2 januari zijn we er weer vanaf.
Ik sluit me thuis op met wat te eten en de kat en vriendje als ie daar zin in heeft
Deze aangepaste quote is zeer van toepassing hier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze topicVerdwijn en neem je autistenpropaganda mee
Da's natuurlijk gelul, moet je ook bereid zijn om een boze (schoon)familie tot in lengte van dagen tegen te komen en nog jaren geconfronteerd te worden met het feit dat je toen en toen niet met kerst langs wilde komenquote:Op maandag 1 november 2010 10:58 schreef Leigh het volgende:
Oh nee, de feestdagen is waar ik naar uitkijk zodra het vroeg donker wordt buiten
Persoonlijk... mensen die klagen over 'verplichte familiebezoekjes' enzo: het blijft een keuze. Als je liever niet gaat en het dan wel naar je zin hebt, dan moet je dat doen.
Van volledig in de stress schieten van feestdagendruke houd ik ook niet(dus zorg ik dat het niet gebeurt)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef Jarno het volgende:
Ah kut, het homo en libelle 'feest' komt er weer aan. Dat er niet elk jaar 30 gezinnen uitgemoord worden met een Uzi door deze opgelegde stupiditeit is nog een wonder.
Vrede op aarde..
Gezelligheid..
Lampjes..
Op naar 2 januari!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's natuurlijk gelul, moet je ook bereid zijn om een boze (schoon)familie tot in lengte van dagen tegen te komen en nog jaren geconfronteerd te worden met het feit dat je toen en toen niet met kerst langs wilde komen. Ook nog leuk en aardig, maar als er dan ook nog kleinkinderen in het spel zijn die je op die manier opa's of oma's 'onthoud' dan is Kerst niks meer of minder dan een emotioneel chantagemiddel om godverdegodverde-wat-is-het-toch-gezellig een middag tegen elkaar aan te gaan zitten staren en een paar lapjes bedorven vlees in een pannetje te flikkeren.
Want dat het gezellig moet worden, dat staat godverredomme vast ja!
Als er nou net met kerst een verschrikkelijke sneeuwstorm opsteekt, als in 1979 en vele huishouden zijn dagen van de buitenwereld afgesloten en nog wat langer "gezellig" bijelkaar... kijken hoe lang het dan "vrede op aarde" blijft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef Jarno het volgende:
Ah kut, het homo en libelle 'feest' komt er weer aan. Dat er niet elk jaar 30 gezinnen uitgemoord worden met een Uzi door deze opgelegde stupiditeit is nog een wonder.
Vrede op aarde..
Gezelligheid..
Lampjes..
Op naar 2 januari!
Ohgodja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef Karina het volgende:
elk jaar ongeveer hetzelde eten met als hoogtepunt het toetje: Viennetta![]()
quote:
Het leukste is nog dat Jezus helemaal niet met Kerst geboren is, maar dat Kerst gewoon een verbastering is van het oude heidense Yule (midwinter) feest. Al die sukkels vieren dus ook nog een feest wat nergens op is gebaseerdquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:24 schreef Heatseeker het volgende:
Goed topic.
Beetje de geboorte van een religie vieren.
Het zal me allemaal een zorg zijn waar kerst op is gebaseerd. Het is enorm leuk en gezellig!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het leukste is nog dat Jezus helemaal niet met Kerst geboren is, maar dat Kerst gewoon een verbastering is van het oude heidense Yule (midwinter) feest. Al die sukkels vieren dus ook nog een feest wat nergens op is gebaseerd
Kssst, scheer je weg, wij zijn anti-kerstquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:25 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het zal me allemaal een zorg zijn waar kerst op is gebaseerd. Het is enorm leuk en gezellig!En daar gaat het gelukkig om ^^
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel een Scrooge-tagje eigenlijk. Ik heb paar dagen geleden staan jubelen omdat m'n vriend ook geen kerstboom meer hoeft. Afgelopen jaren wilde ie dat heel graag, dus nouja, vooruit dan maar, maar hij ziet er nu ook vanaf
.
hier staat ie op 5quote:
cd-tje in de auto en uitzending gemist aan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermijd radio en tv na 6 december.
Precies!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
cd-tje in de auto en uitzending gemist aan?
Ik was straks ergens waar dus Sky Radio op stondquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef aloa het volgende:
Vooral geen Sky radio opzetten deze dagen. Daar vieren ze nu al kerst.
Nee man, het begint nu alquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nog 9 dagen en dan begint de ellende...
En dan maar janken over al die aangevreten extra kilo'squote:Op vrijdag 16 december 2011 15:29 schreef Jarno het volgende:
Nog 2 weken dan is het voorbij!. Al die gezelligheidsjunks weer lekker in de after Kerst dip!
En dan een abonnement op de sportschool en alleen de eerste 2 weken gaan. Zit altijd overvol bij mijn sportschool en daarvan zie je niets meer terug in februariquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
En dan maar janken over al die aangevreten extra kilo's
Idd, de ellende begint nu al met die krantenjongens die nieuwjaar komen wensen.quote:
Ik geef alleen aan degene die de krant komt brengen, waar ik op ben geabboneerd. De rest krijgt idd niets.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Idd, de ellende begint nu al met die krantenjongens die nieuwjaar komen wensen.
Ik heb toch niet gevraagd om die rommel in de bus. Dat wordt rolluiken dicht, bel uit en de ballen met je grijpstuiver
Sinterklaas vind ik wel leuk, maar Kerst... vreselijk. Vorig jaar heb ik er ook (weer) niets aan gedaan. Alleen weer de Top 2000 a gogo gevolgd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom heb ik moeite dat te geloven?
In de flat aan de overkant hangen ook al kerstlampjes bij de ramen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:53 schreef ImMaxa het volgende:
Eerste tuin met kerstverlichting gespot afgelopen weekend. Geen grap.
Je hebt uitgestippelde dagen zoals Sinterklaas en Kerst inderdaad niet nodig om gezellig samen te zijn met je familie/dierbarenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:55 schreef Gray het volgende:
Wat leuk is aan feestdagen is het samenzijn. Maar dat is ook mogelijk op andere dagen, wat feestdagen eigenlijk weer een beetje triest maakt, want dan bestaat voor de meesten geen twijfel over dat samenzijn op te zoeken en daarvan te genieten.
Ik doe niet aan feestdagen omdat ik elke dag als feest wil ervaren.
Ach, het helpt mensen de 40-urige werkweek door. Daar is het altijd voor geweest. Dat, en religieuze redenen uiteraard.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je hebt uitgestippelde dagen zoals Sinterklaas en Kerst inderdaad niet nodig om gezellig samen te zijn met je familie/dierbarenHet zijn alleen wel dagen waarop veel mensen wat extra vrije dagen hebben, en die kun je gebruiken om naar hen toe te gaan. Bovendien is wat gezelschap met die donkere avonden extra gezellig. Wie weet dat de feestdagen daarom aangegrepen worden voor 't samenzijn.
Nu al, de sint is er nog niet eensquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was vandaag weer raak in de winkel: "Is het een cadeautje?" "Ja" "Voor Sinterklaas of gewoon?" "Wat?" (dit is het moment dat mijn hersens ff kraken) Man achter de kassa herhaald de vraag. "Ow ja gewoon."
Was even vergeten dat het alweer Sinterklaastijd was... Verklaard gelijk ook waarom het zo druk was in de winkels met overal lange wachtrijen en zielige winkelliers die cadeautjes inpakken.
Moet vast nog meer cadeautjes kopen deze maand voor verjaardagen (lang leve november als verjaardagsmaand) en dan worden het KerstcadeautjesPuur om de winkellier te plagen, omdat hij waarschijnlijk nog geen Kerstpapier heeft liggen.
Ik heb ook nooit begrepen waarom veel mensen zo in de stress schieten rond deze tijd van het jaar, eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef Impect het volgende:
Heerlijk zo'n topic voor die k*tdagen.
iedereen stressen voor de feestdagen, snap er geen klote van...
Nou ze lezen bijvoorbeeld wijvenblaadjes, en dan word je geacht aan te komen met de perfecte feestdis, perfecte feestkleding, superbrave kindertjes, het hele huis in kerstsfeer, e hele familie te amuseren tot en met je demente overgrootmoeder...quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom veel mensen zo in de stress schieten rond deze tijd van het jaar, eigenlijk.
Juk, nou dan vinden ze de kerst bij mij dus niet gezelligquote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou ze lezen bijvoorbeeld wijvenblaadjes, en dan word je geacht aan te komen met de perfecte feestdis, perfecte feestkleding, superbrave kindertjes, het hele huis in kerstsfeer, e hele familie te amuseren tot en met je demente overgrootmoeder...
Daar schieten ze dus van in de stress want je er geen biet van aantrekken komt natuurlijk niet in ze op.
Kerstdagen. Heerlijk. Ben al weer een flink lijstje death metal aan het samen stellen om van 24 december tot 2 januari keihard af te draaien.
Ik vind het vooral altijd zo lachen als ik dan bij de ingang van de Appie sta en al die mutsen staan daar te stressen in de rij met die overvolle karren... -O^quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Juk, nou dan vinden ze de kerst bij mij dus niet gezellig
Stress is zo onnodig. Waarom je überhaupt iets aantrekken van die wijvenblaadjes?
Kerst is ontspanning, gezelligheid.
Wie dat 'volvreten' en 'stressen' heeft bedacht, die heeft het niet begrepen
Hahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind het vooral altijd zo lachen als ik dan bij de ingang van de Appie sta en al die mutsen staan daar te stressen in de rij met die overvolle karren... -O^
(vooral omdat ik mijn drankvoorraad - overlevingsmedicijn - al ruim van te voren heb laten bezorgen haha)
Ik snap er ook helemaal niks van!
Dat. Het is veel leuker als de Sint zogenaamd keihard op de deur klopt en er vervolgens zakken met kadootjes staan en een Piet pepernoten naar binnen gooitquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Klacht: sinterklaas is niks meer aan sinds er geen gelovige kinderen meer in de familie zitten
Heel herkenbaar want ook ik zie dit elkaar jaar terugkeren van allerlei liedenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind het vooral altijd zo lachen als ik dan bij de ingang van de Appie sta en al die mutsen staan daar te stressen in de rij met die overvolle karren... -O^
(vooral omdat ik mijn drankvoorraad - overlevingsmedicijn - al ruim van te voren heb laten bezorgen haha)
Ik snap er ook helemaal niks van!
Nu is het gewoon cadeautjes aan elkaar gevenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat. Het is veel leuker als de Sint zogenaamd keihard op de deur klopt en er vervolgens zakken met kadootjes staan en een Piet pepernoten naar binnen gooit
Degene die bij mij zo de rust komt verstoren en troep maakt kan klappen krijgenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat. Het is veel leuker als de Sint zogenaamd keihard op de deur klopt en er vervolgens zakken met kadootjes staan en een Piet pepernoten naar binnen gooit
Dat deden m'n buren ookquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof jij geen gratis pepernoten wilquote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef kibo het volgende:
[..]
Degene die bij mij zo de rust komt verstoren en troep maakt kan klappen krijgen
Ik zou zeggen: een waardig excuusquote:Op maandag 10 december 2012 16:39 schreef Luxuria het volgende:
Hmm zou ik mijn scriptie kunnen gebruiken om een stuk minder kerst te hoeven vieren?
mag ik mee? hele kerst bij mn ouders hangen met waardeloze kinder programma's op tv en drukke kinderen van mn zus is ook niks.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef arachide. het volgende:
Ik vind de aanloop naar kerst leuk. Overal lichtjes, mooie etalages, slechte kerstfilms en vooral twee weken vakantie. Kerst zelf is sinds de scheiding van mijn ouders tergend.
Ieder jaar meer dan 2 uur aan tafel zitten en je alleen maar realiseren hoe awkward het allemaal is. Volgend jaar vier ik kerst in Londen ofzo.
Bah, kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |