Jij lijkt me inderdaad wel een Grinchtype.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
Kerst.
Leuk, lekker hypocriet 'gezellig' doen.
Mij niet gezien.
Ik ken wel aardige mensen. En om die te ontmoeten heb ik geen kerst nodig. Maar die zitten bij hun eigen familie. En gezellig doen moet ook buiten kerst kunnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij lijkt me inderdaad wel een Grinchtype.
Als je aardige mensen kent is het niet hypocriet gezellig doen, maar gewoon gezellig samenzijn. Ik snap de mensen ook niet die daar iets op tegen hebben, but hey. that's just me.
Kerst
Stelletje pessimisten hier
Whehe, was jij niet altijd al het land uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:09 schreef Susi het volgende:
Ik heb het overleefd ! En weet dat ik volgend jaar met kerst het land uit moet zijn, dit ging nergens over ! Mijn familie is op zich niet zo erg, tis meer mijn gezin
Het G woord?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef numero_uno het volgende:
meld me ook. Schijnheilig gezeik en elk jaar ook weer het 'G' woord op tafel
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het G woord?
Graftak?
Godverdomme?
Goatse?
achterlijke Gladiool?
Giraffenuitwerpsel?
Gristen? Dat vroeg ik me ook al af maar ik denk dat hij 'gezellig'bedoelt.
Misschien waren mijn opties ook niet geheel realistischquote:
Heel erg gezellig en eensgezind. Ik krijg er echt een kerstgevoel van.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien waren mijn opties ook niet geheel realistisch
Nou, wat is dit topic gezellig, vind je ook niet, MM?
Verschrikkelijk gezellig inderdaad. Hoewel de TT nu moet worden veranderd in steek een vuurpijl in je aarsquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heel erg gezellig en eensgezind. Ik krijg er echt een kerstgevoel van.
Nee, zo'n blauwe carebear trekt je de winter doorquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is de lelijkste die ik ooit gezien heb.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is de lelijkste die ik ooit gezien heb.
Sorry, adelante, maar ik vind hem écht wanstaltig. Die van mij is nog lief, maar lelijk. Die van jou is gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, zo'n blauwe carebear trekt je de winter door
Gourmettenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het G woord?
Graftak?
Godverdomme?
Goatse?
achterlijke Gladiool?
Giraffenuitwerpsel?
Gristen?
Ik zie het al voor me A.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:51 schreef Adelante het volgende:
whehehe, na oudjaar is ie weer in z'n oude doen, of ik moet nog iets met een kameel en drie koningen gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |