quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef Jarno het volgende:
Ah kut, het homo en libelle 'feest' komt er weer aan. Dat er niet elk jaar 30 gezinnen uitgemoord worden met een Uzi door deze opgelegde stupiditeit is nog een wonder.
Vrede op aarde..
Gezelligheid..
Lampjes..
Op naar 2 januari!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's natuurlijk gelul, moet je ook bereid zijn om een boze (schoon)familie tot in lengte van dagen tegen te komen en nog jaren geconfronteerd te worden met het feit dat je toen en toen niet met kerst langs wilde komen. Ook nog leuk en aardig, maar als er dan ook nog kleinkinderen in het spel zijn die je op die manier opa's of oma's 'onthoud' dan is Kerst niks meer of minder dan een emotioneel chantagemiddel om godverdegodverde-wat-is-het-toch-gezellig een middag tegen elkaar aan te gaan zitten staren en een paar lapjes bedorven vlees in een pannetje te flikkeren.
Want dat het gezellig moet worden, dat staat godverredomme vast ja!
Als er nou net met kerst een verschrikkelijke sneeuwstorm opsteekt, als in 1979 en vele huishouden zijn dagen van de buitenwereld afgesloten en nog wat langer "gezellig" bijelkaar... kijken hoe lang het dan "vrede op aarde" blijft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef Jarno het volgende:
Ah kut, het homo en libelle 'feest' komt er weer aan. Dat er niet elk jaar 30 gezinnen uitgemoord worden met een Uzi door deze opgelegde stupiditeit is nog een wonder.
Vrede op aarde..
Gezelligheid..
Lampjes..
Op naar 2 januari!
Ohgodja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef Karina het volgende:
elk jaar ongeveer hetzelde eten met als hoogtepunt het toetje: Viennetta![]()
quote:
Het leukste is nog dat Jezus helemaal niet met Kerst geboren is, maar dat Kerst gewoon een verbastering is van het oude heidense Yule (midwinter) feest. Al die sukkels vieren dus ook nog een feest wat nergens op is gebaseerdquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:24 schreef Heatseeker het volgende:
Goed topic.
Beetje de geboorte van een religie vieren.
Het zal me allemaal een zorg zijn waar kerst op is gebaseerd. Het is enorm leuk en gezellig!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het leukste is nog dat Jezus helemaal niet met Kerst geboren is, maar dat Kerst gewoon een verbastering is van het oude heidense Yule (midwinter) feest. Al die sukkels vieren dus ook nog een feest wat nergens op is gebaseerd
Kssst, scheer je weg, wij zijn anti-kerstquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:25 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het zal me allemaal een zorg zijn waar kerst op is gebaseerd. Het is enorm leuk en gezellig!En daar gaat het gelukkig om ^^
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil wel een Scrooge-tagje eigenlijk. Ik heb paar dagen geleden staan jubelen omdat m'n vriend ook geen kerstboom meer hoeft. Afgelopen jaren wilde ie dat heel graag, dus nouja, vooruit dan maar, maar hij ziet er nu ook vanaf
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |