Ik vind het vooral altijd zo lachen als ik dan bij de ingang van de Appie sta en al die mutsen staan daar te stressen in de rij met die overvolle karren... -O^quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Juk, nou dan vinden ze de kerst bij mij dus niet gezellig
Stress is zo onnodig. Waarom je überhaupt iets aantrekken van die wijvenblaadjes?
Kerst is ontspanning, gezelligheid.
Wie dat 'volvreten' en 'stressen' heeft bedacht, die heeft het niet begrepen
Hahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind het vooral altijd zo lachen als ik dan bij de ingang van de Appie sta en al die mutsen staan daar te stressen in de rij met die overvolle karren... -O^
(vooral omdat ik mijn drankvoorraad - overlevingsmedicijn - al ruim van te voren heb laten bezorgen haha)
Ik snap er ook helemaal niks van!
Dat. Het is veel leuker als de Sint zogenaamd keihard op de deur klopt en er vervolgens zakken met kadootjes staan en een Piet pepernoten naar binnen gooitquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Klacht: sinterklaas is niks meer aan sinds er geen gelovige kinderen meer in de familie zitten
Heel herkenbaar want ook ik zie dit elkaar jaar terugkeren van allerlei liedenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind het vooral altijd zo lachen als ik dan bij de ingang van de Appie sta en al die mutsen staan daar te stressen in de rij met die overvolle karren... -O^
(vooral omdat ik mijn drankvoorraad - overlevingsmedicijn - al ruim van te voren heb laten bezorgen haha)
Ik snap er ook helemaal niks van!
Nu is het gewoon cadeautjes aan elkaar gevenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat. Het is veel leuker als de Sint zogenaamd keihard op de deur klopt en er vervolgens zakken met kadootjes staan en een Piet pepernoten naar binnen gooit
Degene die bij mij zo de rust komt verstoren en troep maakt kan klappen krijgenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat. Het is veel leuker als de Sint zogenaamd keihard op de deur klopt en er vervolgens zakken met kadootjes staan en een Piet pepernoten naar binnen gooit
Dat deden m'n buren ookquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof jij geen gratis pepernoten wilquote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef kibo het volgende:
[..]
Degene die bij mij zo de rust komt verstoren en troep maakt kan klappen krijgen
Ik zou zeggen: een waardig excuusquote:Op maandag 10 december 2012 16:39 schreef Luxuria het volgende:
Hmm zou ik mijn scriptie kunnen gebruiken om een stuk minder kerst te hoeven vieren?
mag ik mee? hele kerst bij mn ouders hangen met waardeloze kinder programma's op tv en drukke kinderen van mn zus is ook niks.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef arachide. het volgende:
Ik vind de aanloop naar kerst leuk. Overal lichtjes, mooie etalages, slechte kerstfilms en vooral twee weken vakantie. Kerst zelf is sinds de scheiding van mijn ouders tergend.
Ieder jaar meer dan 2 uur aan tafel zitten en je alleen maar realiseren hoe awkward het allemaal is. Volgend jaar vier ik kerst in Londen ofzo.
Bah, kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |