Sorry dat ik erom moest lachen, ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ruzie meer dus is het ook niet zo vervelend om gezellig te moeten doen.
Anders nog wat? Grote faalhaas..
Dolle pret weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noes. De opening van dit subforum betekent altijd de aantocht van alle ellende
.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef Murmeli het volgende:
Ach, op 2 januari zijn we er weer vanaf.
Ik sluit me thuis op met wat te eten en de kat en vriendje als ie daar zin in heeft
Deze aangepaste quote is zeer van toepassing hier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze topicVerdwijn en neem je autistenpropaganda mee
Da's natuurlijk gelul, moet je ook bereid zijn om een boze (schoon)familie tot in lengte van dagen tegen te komen en nog jaren geconfronteerd te worden met het feit dat je toen en toen niet met kerst langs wilde komenquote:Op maandag 1 november 2010 10:58 schreef Leigh het volgende:
Oh nee, de feestdagen is waar ik naar uitkijk zodra het vroeg donker wordt buiten
Persoonlijk... mensen die klagen over 'verplichte familiebezoekjes' enzo: het blijft een keuze. Als je liever niet gaat en het dan wel naar je zin hebt, dan moet je dat doen.
Van volledig in de stress schieten van feestdagendruke houd ik ook niet(dus zorg ik dat het niet gebeurt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |