abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88151052
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:19 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Verkrachting, het zou zomaar kunnen gebeuren.

Verder heeft Skylark gelijk.
:')

En inderdaad, de single ladies pik je er makkelijk uit wanneer je let op hun doen, laten en lichaamshouding naar niet-meisjes.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:27:00 #52
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88151239
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:')

En inderdaad, de single ladies pik je er makkelijk uit wanneer je let op hun doen, laten en lichaamshouding naar niet-meisjes.
ja en degene met een relatie flirten nooit en gaan nooit vreemd want dat mag niet :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_88151443
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja en degene met een relatie flirten nooit en gaan nooit vreemd want dat mag niet :D
Ik vind zelf dat je nog steeds gewoon plezier kan hebben als je een vriend hebt(dus ook flirten), echter vreemd gaan ben ik wel tegen.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_88151568
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

Soms wel hoor, voor schoppen en giechels. Vaak wel als bfje-lief uit de buurt is. Maar soms ook niet.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:35:20 #55
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88151575
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Ik vind zelf dat je nog steeds gewoon plezier kan hebben als je een vriend hebt(dus ook flirten), echter vreemd gaan ben ik wel tegen.
mijn post was derhalve ook niet geheel serieus :*
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:35:34 #56
321823 J4ckp0T
Perfectie in den beginne...
pi_88151587
Flirten.. :{

Voor je het weet heb je weer zo'n stalker/autist de hele avond achter je aan zitten omdat hij niks anders kan vinden -O-
Mactastisch!
pi_88151609
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:35 schreef PeZu het volgende:

[..]

mijn post was derhalve ook niet geheel serieus :*
Weet ik :*
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:36:13 #58
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88151613
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Ik snap die hype tegen vreemdgaan niet. Honestly, als je jong bent dan hoort dat er gewoon bij.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_88151679
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:35 schreef J4ckp0T het volgende:
Flirten.. :{

Voor je het weet heb je weer zo'n stalker/autist de hele avond achter je aan zitten omdat hij niks anders kan vinden -O-
Gelukkig niet vaak last van, als je andere jongens ook aandacht geeft, krijgen ze het idee dat ze niet speciaal zijn (wat klopt) en druipen ze af ^O^
Ohja, 1x gehad (al was dat volledig eenzijdig van zijn kant die interesse) vent stond me zelfs bij de wc op te wachten, doodeng. Ook omdat hij 25-30 was en ik 15-16.
pi_88151700
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik snap die hype tegen vreemdgaan niet. Honestly, als je jong bent dan hoort dat er gewoon bij.
Is het een hype dan?
23% van de mannen en 25% van de vrouwen gaat vreemd, dat vind ik nog vrij veel :')
pi_88151790
Merel, wat deed jij nu radicaal anders dan je leeftijdsgenoten dan? Dat jij mannen van 25-30 aantrekt als 15/16-jarige?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:41:54 #62
321823 J4ckp0T
pi_88151823
Wat nog irritanter is is als je een aan kijkt en dan vervolgens aanspraak krijgt van de persoon naast diegene :')

En maar convo's maken }:| :r

Conclusie: Uitgaan != Flirten != Lichamelijk contact (laatste mag ieder naar eigen wens invullen)

:)
Mactastisch!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:43:06 #63
321823 J4ckp0T
pi_88151873
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
Merel, wat deed jij nu radicaal anders dan je leeftijdsgenoten dan? Dat jij mannen van 25-30 aantrekt als 15/16-jarige?
Je wilt niet weten hoeveel vrouwen 'last' hebben van dat fenomeen...

(Overigens lijkt iedereen van >19 25+ als je slechts 15/16 bent :+ )
Mactastisch!
pi_88151932
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zat met 2 vriendinnen (een 15, een 16) op een muurtje, volgens mij nog met een colaatje in mn hand. Was vakantie, enge kroatiaan waarschijnlijk. Maar die gast zat mij dus aan te kijken, vriendin A had het ook door dus wij de dansvloer op, draai ik me om, om weg te lopen, staat die gast ineens achter me, wij snel doorlopen en ik naar de wc, uit de wc, zie ik hem staan, dus ik loop snel door, 3 rondjes door het complex gelopen en toen waren we m kwijt.
Verder probeerde een lilliputter me ook nog te versieren, conclusie, faalavond :')
pi_88151964
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:43 schreef J4ckp0T het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel vrouwen 'last' hebben van dat fenomeen...

(Overigens lijkt iedereen van >19 25+ als je slechts 15/16 bent :+ )
Dat was echt niet het geval, ben nog wel redelijk in leeftijd schatten :')
pi_88152021
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Ik zat met 2 vriendinnen (een 15, een 16) op een muurtje, volgens mij nog met een colaatje in mn hand. Was vakantie, enge kroatiaan waarschijnlijk. Maar die gast zat mij dus aan te kijken, vriendin A had het ook door dus wij de dansvloer op, draai ik me om, om weg te lopen, staat die gast ineens achter me, wij snel doorlopen en ik naar de wc, uit de wc, zie ik hem staan, dus ik loop snel door, 3 rondjes door het complex gelopen en toen waren we m kwijt.
Verder probeerde een lilliputter me ook nog te versieren, conclusie, faalavond :')
Gevaarlijk. Goed dat er niets met je gebeurd is. Gekke Kroaten wel.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:25:59 #67
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_88153328
Terechte klacht, heb dit zelf al een keer aangekaart. Van die kroegen waarin je niet fatsoenlijk kan lullen omdat de muziek op dansvolume staat, maar waar je ook niet kan dansen omdat er geen ruimte voor is.

Waarom zou je er dan nog gaan zitten, wtf. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_88153548
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:03 schreef G-Sterretje het volgende:
]FOUT, FOUT, FOUT

Het enige wat je in een kroeg doet is:

- Je Jas ophangen
- Plaats nemen aan de bar, en bier drinken
- en met een licht gevoel in je kop weer naar huis gaan,
:)
Ik weet niet hoor maar in een 'echte' (beetje ouderwetse) kroeg zit je gewoon aan een tafeltje, jas aan de stoel. Bier halen en hele avond aan een tafeltje zitten lullen/ kaartspelletjes spelen.
There are only 151 Pokémon.
pi_88153694
Wat zeg je?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:38:30 #70
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_88153696
quote:
4.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vaak willen twee of meer vriendinnen, die wél een bf hebben, dan voor de grap doen alsof ze dat niet hebben bij zo'n nummer. Samen. Om aandacht te krijgen en tegen boys te kunnen zeggen 'wat doe je ick heb een vriendje [ afbeelding ]'. Aandachtsgeile meisjes. Ze uitlachen, ik doe het.
Dat is eerder een teken van: "panzermaus ik ben niet trouw aan mijn vriendje kom me verwennen als hij weg is"
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:07:26 #71
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_88154643
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:38 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dat is eerder een teken van: "panzermaus ik ben niet trouw aan mijn vriendje kom me verwennen als hij weg is"
dat dus

een beetje trouwe vriendin doet dat niet :)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_88160346
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:25 schreef Kriegel het volgende:
Terechte klacht, heb dit zelf al een keer aangekaart. Van die kroegen waarin je niet fatsoenlijk kan lullen omdat de muziek op dansvolume staat, maar waar je ook niet kan dansen omdat er geen ruimte voor is.

Waarom zou je er dan nog gaan zitten, wtf. :')
Ja de reden dat iedereen er heen gaat is omdat iedereen er heen gaat. En iedereen gaat er heen omdat er niks beters is. Ik bedoel komop je kan zo'n kroeg zo veel beter maken.

Voorbeeld is bijv dat een kroeg 2 deuren heeft waarvan er 1 is die naar binnen open gaat. Gevolg is dat iedereen aan de kant gebeukt moet worden wil je naar binnen :') Doe die focking deur omdraaien dan.

En ook van die cafe's waar ze dan tafels laten staan ... midden in het gangpad. ... dat al veel te klein is. :|W

[ Bericht 1% gewijzigd door MouzurX op 31-10-2010 00:59:14 ]
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:45:05 #73
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88171674
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 00:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja de reden dat iedereen er heen gaat is omdat iedereen er heen gaat. En iedereen gaat er heen omdat er niks beters is. Ik bedoel komop je kan zo'n kroeg zo veel beter maken.

Voorbeeld is bijv dat een kroeg 2 deuren heeft waarvan er 1 is die naar binnen open gaat. Gevolg is dat iedereen aan de kant gebeukt moet worden wil je naar binnen :') Doe die focking deur omdraaien dan.

En ook van die cafe's waar ze dan tafels laten staan ... midden in het gangpad. ... dat al veel te klein is. :|W
Ik vind de Philip prima hoor. En dat soort kroegen bedoel jij volgens mij.
pi_88171933
quote:
14s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:45 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik vind de Philip prima hoor. En dat soort kroegen bedoel jij volgens mij.
Phillip is juist beter.
Groter; de wc's etc zitten in het midden (beneden en de trap zit in het midden); boven heb je een deel meer house achtige muziek. Je kan elkaar ook verstaan enz.

Ik heb het juist over bolle en brandpunt etc. Zulk soort langwerpige cafés
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:56:26 #75
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88171996
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Phillip is juist beter.
Groter; de wc's etc zitten in het midden (beneden en de trap zit in het midden); boven heb je een deel meer house achtige muziek. Je kan elkaar ook verstaan enz.

Ik heb het juist over bolle en brandpunt etc. Zulk soort langwerpige cafés
Ik geef toe dat het niet ideaal is, maar dat komt gewoon omdat er bijna geen vierkante gebouwen zijn zoals de Philip. De muziek vind ik sowieso wel leuk in al die kroegen.
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:01:06 #76
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_88172128
Arbeiders die serieus denken dat je een fatsoenlijke vriendin kan oppikken uit een 'middelgrote' kroeg... :') Elk dorp/stad/gehucht kent wel zo'n kroeg die gebaseerd is op het apres ski cafe idee. Harde muziek die bestaat uit korte snippers van top 40 nummers, drukte en duur bier zorgen ervoor dat mensen de mogelijkheid hebben om in korte tijd veel bier te drinken en geld uit te geven. Ideaal voor de dropsproleten om zaterdag na het voetballen nog even flink door te pilsen.

Leuk als afsluiter van een kansloze en lamme avond die je hebt doorgebracht op andere, betere plekken. Maar te bagger om daar serieus een hele nacht in te verblijven.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_88172688
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:01 schreef Ryon het volgende:
Arbeiders die serieus denken dat je een fatsoenlijke vriendin kan oppikken uit een 'middelgrote' kroeg... :') Elk dorp/stad/gehucht kent wel zo'n kroeg die gebaseerd is op het apres ski cafe idee. Harde muziek die bestaat uit korte snippers van top 40 nummers, drukte en duur bier zorgen ervoor dat mensen de mogelijkheid hebben om in korte tijd veel bier te drinken en geld uit te geven. Ideaal voor de dropsproleten om zaterdag na het voetballen nog even flink door te pilsen.

Leuk als afsluiter van een kansloze en lamme avond die je hebt doorgebracht op andere, betere plekken. Maar te bagger om daar serieus een hele nacht in te verblijven.
Deze man :') Verdwijn en neem je autistenpropaganda mee
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:44:08 #78
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_88173379
Ah. Het plebs dat elke zaterdag van 00.00 tot 04.30 staat te vlammen in tenten met namen als "de Bubbels, "Bumpers" en "de Beurs" is ook weer wakker geworden.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_88173802
Mensen die doen alsof ze bij de elite horen.

hallo je zit op fok dat doen die mensen niet
pi_88174087
Dit topic gaat over het Pakhuis in Utrecht.
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:32:16 #81
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_88174859
Heerlijk. Op het moment dat je dacht dat het echt niet treuriger kon blijkt zelfs Purmerend zijn eigen bubbels te hebben:

http://cafebubbelspurmerend.hyves.nl/

Het nummer 1 feestcafe met de gekste crew! Dan moet het wel goed zitten.
--
pi_88174991
quote:
Café Bubbels is op verschillende Hyves uitgeroepen tot HOTSPOT 2008 en 2009 !!!!!
Op verschillende hyves nog wel _O_ wat een eer
Ga weg
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:45:02 #83
323302 vagina-dwerg.
dwerg die van kutjes houdt
pi_88175188
TS komt uit Den Bosch? zeer herkenbaar namelijk :r

maargoed, je moest iets toen je 16 was :')
Barbra Streisand, oehoehoehoehoehoehoehoehoehoe
pi_88175408
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:38 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

uitgaan om chicks te ontmoeten :')
Pik jij ze op dan bij de snackbar? Je kan gewoon praatje maken met een vrouw in de kroeg en later afspreken, ik zie het probleem niet? Ik kweet niet wat jou doel is in de kroeg, ik ga meestal voor de gezelligheid en om mensen te ontmoeten......

Of ben jij der 1 die zich strontlazarus zuipt en kotsend buiten staat om half 3.
pi_88175442
Ik moet opeens denken aan Ons Caffeej in Uden, waar ik jaren geleden nogal eens kwam. Ter afwisseling van De Morgenzon en Kobus, aangezien de rest van de groep er zo nu en dan heen wilde.

Viel me destijds altijd zo tegen dat er door bijna niemand gedanst werd, terwijl dat in principe uitstekend had gekund op de gedraaide muziek (precies de draaistijl zoals in de openingspost omschreven). Ik vond het saai, en volgens mij was het naast 'plaatsgebrek' vooral een kwestie van 'niet boven het maaiveld uit willen steken'. En op een gegeven moment blijf je zelf ook maar lekker stil staan, na de zoveelste vieze blik richting jou omdat je je zogenaamt aanstelt... (dus ja, ik was mede schuldig)

In De Markies aan de andere kant van het plein, een zaak met wat meer dansruimte, was het al niet veel anders.

Waarom dan toch mee gaan? Thuis blijven of in je eentje naar een 'echte' discotheek, daar moet je op jonge leeftijd ook maar zin in hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2010 15:57:07 ]
pi_88175641
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:53 schreef ShalashaskaZ4 het volgende:

[..]

Pik jij ze op dan bij de snackbar? Je kan gewoon praatje maken met een vrouw in de kroeg en later afspreken, ik zie het probleem niet? Ik kweet niet wat jou doel is in de kroeg, ik ga meestal voor de gezelligheid en om mensen te ontmoeten......

Of ben jij der 1 die zich strontlazarus zuipt en kotsend buiten staat om half 3.
Nee ik ben er voor de gezelligheid.
Nogal zielig dat je speciaal erheen gaat om meisjes te ontmoeten.

Het is een bijkomstigheid, geen doel.
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:01:23 #87
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_88175688
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:59 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Nee ik ben er voor de gezelligheid.
Nogal zielig dat je speciaal erheen gaat om meisjes te ontmoeten.

Het is een bijkomstigheid, geen doel.
Precies. Er zit een verschil tussen een praatje maken met wat dames tijdens het uitgaan of uit moeten gaan omdat je anders niet in contact komt met 'chicks'. Het eerste is prima, het andere is best wel sneu.
--
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:05:19 #88
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_88175815
Ik ga niet op stap om dames te versieren, maar om plezier te maken met matties. Maar ik ben meestal niet te beroerd om een praatje te maken als er leuke meisjes zijn, met als doel ze te versieren. Maar dat komt zeker niet op de eerste plaats. Vind het altijd een beetje triest als je 2 van die jongens helemaal opgetuigd aan de bar ziet lonken naar alles wat langs loopt, zonder ook maar een woord tegen elkaar te zeggen wat niet over vrouwen gaat.
pi_88197036
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:45 schreef vagina-dwerg. het volgende:
TS komt uit Den Bosch? zeer herkenbaar namelijk :r

maargoed, je moest iets toen je 16 was :')
Uitgaan in Den Bosch _O_

Pumpke, Tweekeerbellen, Cosmopoliet, Caroussel, allemaal geweldige kroegen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 1 november 2010 @ 01:19:57 #90
323302 vagina-dwerg.
pi_88197896
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 00:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Uitgaan in Den Bosch _O_

Pumpke, Tweekeerbellen, Cosmopoliet, Caroussel, allemaal geweldige kroegen.
ja, maar je hebt ook aidskroegen ertussen zitten zoals de opium en dergelijke :') ow en pumpke is ook zo'n geval zoals beschreven hoor :r
pi_88198164
Waarom zou je in godsnaam naar Opium gaan als je aan de parade een hele rij goede kroegen hebt zitten :D

Tja, Pumpke voldoet wel perfect aan de beschrijving. Maar ik kan me daar totaal niet aan ergeren. In tegendeel, ik vind het een van de beste kroegen in Den Bosch.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_88198566
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:01 schreef Ryon het volgende:

maandag 1 november 2010 @ 06:56:02 #93
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_88198785
Ben het wel met ts eens, die kroegen waar iedereen in en uitloopt is gewoon niet relaxed.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  maandag 1 november 2010 @ 09:53:45 #94
323302 vagina-dwerg.
pi_88200927
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 01:47 schreef BlackLining het volgende:
Waarom zou je in godsnaam naar Opium gaan als je aan de parade een hele rij goede kroegen hebt zitten :D

Tja, Pumpke voldoet wel perfect aan de beschrijving. Maar ik kan me daar totaal niet aan ergeren. In tegendeel, ik vind het een van de beste kroegen in Den Bosch.
als al je vrienden naar de opium willen/als je nog 15/16 bent dan moet je wel
  maandag 1 november 2010 @ 10:01:15 #95
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_88201133
Offtopic verwijderd
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_88205093
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:01 schreef Symphonic het volgende:
Offtopic verwijderd
Sorry, je hebt per abuis ook een aantal ontopic posts verwijderd :). Geeft niet, kan gebeuren.
-
  Forum Admin maandag 1 november 2010 @ 12:16:46 #97
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_88205133
quote:
12s.gif Op maandag 1 november 2010 12:15 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Sorry, je hebt per abuis ook een aantal ontopic posts verwijderd :). Geeft niet, kan gebeuren.
Hou eens op met dat geouwehoer.
pi_88205139
quote:
12s.gif Op maandag 1 november 2010 12:15 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

+1 note wel. Waarom zijn eigenlijk al mijn notes door Symphonic gezet.

Tevens ben ik niet zo van de kroegen.
  Forum Admin maandag 1 november 2010 @ 12:18:40 #99
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_88205202
quote:
9s.gif Op maandag 1 november 2010 12:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

+1 note wel. Waarom zijn eigenlijk al mijn notes door Symphonic gezet.

Tevens ben ik niet zo van de kroegen.
Er wordt niet voor niets opgeschoond. Als je niet ontopic kan / wil blijven dan reageer je gewoon niet.
pi_88205328
Ik hou ook niet zo van middelgrote kroegen, TS. :)
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')