uitgaan om chicks te ontmoetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:35 schreef fok-user123 het volgende:[/b]
Herkenbaar dit, sowieso haat ik uitgaan om alle in de OP genoemde redenen, maar je moet wat om chicks te ontmoeten
dit dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:12 schreef whosvegas het volgende:
Ik vermaak me anders altijd prima, in dat soort kroegen
Omdat alle chicks die single zijn dan "WHOEEEE" roepen en hun hand in de lucht steken en sexy gaan dansen, man die niet meer into de jeugd is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom heb je daar muziek voor nodig_!
dat dus !!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:03 schreef G-Sterretje het volgende:
]FOUT, FOUT, FOUT
Het enige wat je in een kroeg doet is:
- Je Jas ophangen
- Plaats nemen aan de bar, en bier drinken
- en met een licht gevoel in je kop weer naar huis gaan,
als dat nummer wordt gedraaid zie ik doorgaans alle dames whoooooe roepenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat alle chicks die single zijn dan "WHOEEEE" roepen en hun hand in de lucht steken en sexy gaan dansen, man die niet meer into de jeugd is.
denken dat jouw beperkte visie en mening de waarheid isquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:05 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die in dit topic willen ontkennen dat de meeste "middelgrote" kroegen gewoon een enorm kutte indeling hebben.
Iddquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
uitgaan om chicks te ontmoeten
Er zijn 2 mogelijkheden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
als dat nummer wordt gedraaid zie ik doorgaans alle dames whoooooe roepen_!
Ome Koquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:10 schreef Panzermaus het volgende:
Kroegen met cowboy indiaantje muziek, ik haat ze.
Als ik uitga en dat nummer komt voorbij roept iedereen ook 'whoooee'quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden.
A. Je bent in een bruine kroeg met maar één vrouw (de barvrouw) die het liedje zelf heeft opgezet tussen alle Deep Purple door.
B. Je moet mij vertellen welke kroeg in fucking hemelsnaam dat is!
Vaak willen twee of meer vriendinnen, die wél een bf hebben, dan voor de grap doen alsof ze dat niet hebben bij zo'n nummer. Samen. Om aandacht te krijgen en tegen boys te kunnen zeggen 'wat doe je ick heb een vriendjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:43 schreef Skylark. het volgende:
Deze is zo chill als ze hem draaien. Weet je METEEN naar welke chicks je niet moet gaan.
B. eigenlijk overal welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden.
A. Je bent in een bruine kroeg met maar één vrouw (de barvrouw) die het liedje zelf heeft opgezet tussen alle Deep Purple door.
B. Je moet mij vertellen welke kroeg in fucking hemelsnaam dat is!
Verkrachting, het zou zomaar kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vaak willen twee of meer vriendinnen, die wél een bf hebben, dan voor de grap doen alsof ze dat niet hebben bij zo'n nummer. Samen. Om aandacht te krijgen en tegen boys te kunnen zeggen 'wat doe je ick heb een vriendje [ afbeelding ]'. Aandachtsgeile meisjes. Ze uitlachen, ik doe het.
Dat dus. Chicks met een vriendje die niks willen gaan op zo'n moment vaak naar de WC of halen wat te drinken, single ladies verspreiden feromonen en chicks met een vriendje die wél wat willen wachten op de man met een alles-kan-kapot attitude. Wereldvreemdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
Grutjes, wat een uitgaansnoobs hier. Standaard roept de DJ voorafgaand aan dat nummer; "ZIJN ER NOG VRIJGEZELLE DAMESSSSS IN DE HOUSE" en dan WOE'en alleen de single chicks. Of ik moet ontzettend vaak geluk hebben gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |