Jij lijkt me inderdaad wel een Grinchtype.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
Kerst.
Leuk, lekker hypocriet 'gezellig' doen.
Mij niet gezien.
Ik ken wel aardige mensen. En om die te ontmoeten heb ik geen kerst nodig. Maar die zitten bij hun eigen familie. En gezellig doen moet ook buiten kerst kunnen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij lijkt me inderdaad wel een Grinchtype.
Als je aardige mensen kent is het niet hypocriet gezellig doen, maar gewoon gezellig samenzijn. Ik snap de mensen ook niet die daar iets op tegen hebben, but hey. that's just me.
Kerst
Stelletje pessimisten hier
Whehe, was jij niet altijd al het land uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:09 schreef Susi het volgende:
Ik heb het overleefd ! En weet dat ik volgend jaar met kerst het land uit moet zijn, dit ging nergens over ! Mijn familie is op zich niet zo erg, tis meer mijn gezin
Het G woord?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef numero_uno het volgende:
meld me ook. Schijnheilig gezeik en elk jaar ook weer het 'G' woord op tafel
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het G woord?
Graftak?
Godverdomme?
Goatse?
achterlijke Gladiool?
Giraffenuitwerpsel?
Gristen? Dat vroeg ik me ook al af maar ik denk dat hij 'gezellig'bedoelt.
Misschien waren mijn opties ook niet geheel realistischquote:
Heel erg gezellig en eensgezind. Ik krijg er echt een kerstgevoel van.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien waren mijn opties ook niet geheel realistisch
Nou, wat is dit topic gezellig, vind je ook niet, MM?
Verschrikkelijk gezellig inderdaad. Hoewel de TT nu moet worden veranderd in steek een vuurpijl in je aarsquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heel erg gezellig en eensgezind. Ik krijg er echt een kerstgevoel van.
Nee, zo'n blauwe carebear trekt je de winter doorquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is de lelijkste die ik ooit gezien heb.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is de lelijkste die ik ooit gezien heb.
Sorry, adelante, maar ik vind hem écht wanstaltig. Die van mij is nog lief, maar lelijk. Die van jou is gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, zo'n blauwe carebear trekt je de winter door
Gourmettenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het G woord?
Graftak?
Godverdomme?
Goatse?
achterlijke Gladiool?
Giraffenuitwerpsel?
Gristen?
Ik zie het al voor me A.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:51 schreef Adelante het volgende:
whehehe, na oudjaar is ie weer in z'n oude doen, of ik moet nog iets met een kameel en drie koningen gaan doen
De buurvrouw gaat meestal om 18 uur al weg om d'r auto in de parkeergarage te zetten een paar km verderop, omdat we een aantal jaren geleden eens de rolmat onder het ding door lieten lopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Anosmie het volgende:
En de buurman heeft vorig jaar mij bijna tot ontploffing gebracht door een stuk vuurwerk in mn capuchon te slingeren. Alle vuurpijlen worden op aarskoers afgesteld. Boontje..
ik haat Oud & Nieuw. Ik ga jaarlijks getraumatiseerd het nieuwe jaar in. De vertwijfeling, is dit het leukste feestje wat er in de regio is? Hoe zuip ik in godsnaam mn geld eruit? Zal ik toch maar bij vrienden O&N vieren? Heb ik uberhaupt vrienden? Doe ik aan vuurwerk? Hoe lang kan je een ro *BANG*.. Oh, niet zo lang dus. Komt het gevoel in mn linkerduim weer terug als de rest van mn vingers zijn uitgetintelt? Waar is mijn fiets gebleven? Hoe kom ik nu thuis? Waar woon ik *hips* ook alweer?quote:Op zondag 28 december 2008 08:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
Nog ff volhouden mensen, we zijn er bijna doorheen.
Alleen dat graftakketieves oud en nieuw doorstaan, en we kunnen weer verder met normaal leven.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat mevrouw A. een lelijk wijf is, had je maar een knappert moeten trouwen om te zoenen.quote:Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef Adelante het volgende:
Oud en Nieuw is ook niet mijn feestje, vuurwerk is leuk, champagne is lekker met komt harder aan dan bier en lelijke wijven zoenen om 12 uur hoeft ook niet zo nodig
Voor m'n gevoel verschilt het niet veelquote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef timmmmm het volgende:
dus eigenlijk is het helemaal geen mevrouw A.?
quote:Miss (pronounced [mɪs]) is a title typically used for an unmarried woman (not entitled to a higher title). It is a contraction of mistress, originating during the 17th century; however, a period (to signify the contraction) is generally not used. Its counterpart, Mrs., is used for married women. Ms. is used for women regardless of marital status.
quote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef timmmmm het volgende:
Vooruit dan
Sowieso krijg ik bij mevrouw A. het beeld van een gescheiden dame van middelbare leeftijd met een vlot kapsel, en bij miss A. een, hmm.... heel ander beeld
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
Kerst.
Leuk, lekker hypocriet 'gezellig' doen.
Mij niet gezien.
Is dat nu echt het beste dat we in Nederland hebben?quote:
Oud & nieuw wordt ook zwaar overhyped... Er is zo'n drang om iets anders dan anders te moeten doen, maar niemand weet wat en overal is het overpriced om überhaupt binnen te komen alleen OMDAT het oud & nieuw is. Uiteindelijk leidt dit meestal tot een saai zitfeestje rond een tafel om om 0:00 de straat op te gaan om te gaan vernikkelen van de kou terwijl je goedkope champagne drinkt rechtstreeks uit de fles en kijkt naar het vuurwerk...quote:Op maandag 29 december 2008 12:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ik haat Oud & Nieuw. Ik ga jaarlijks getraumatiseerd het nieuwe jaar in. De vertwijfeling, is dit het leukste feestje wat er in de regio is? Hoe zuip ik in godsnaam mn geld eruit? Zal ik toch maar bij vrienden O&N vieren? Heb ik uberhaupt vrienden? Doe ik aan vuurwerk? Hoe lang kan je een ro *BANG*.. Oh, niet zo lang dus. Komt het gevoel in mn linkerduim weer terug als de rest van mn vingers zijn uitgetintelt? Waar is mijn fiets gebleven? Hoe kom ik nu thuis? Waar woon ik *hips* ook alweer?
Ja, ik heb het gisteren ook weer voor het eerst gehoord... De vuurwerkshops in België doen alweer zaken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef aloa het volgende:
Het eerste vuurwerk wordt alweer afgestoken door de kleuters.
Er komt wel een nieuwe Scrooge film dit jaar in de biosquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, nr.1 Scrooge meldt zich. Ik haat het ik haat het ik haat het ik haat het.
Volwassen mensen die kicken op lampjes, verklede oude mannen met een baard en te dure kant en klaar gerechten in een slecht restaurant die anderen zeikerds noemen.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Vorig jaar ging iedereen naar mijn zus. Zat ik lekker alleen thuis met de hond en tv
Even he. Ik zie net dat dit nog in mijn AT stond. Jij hebt serieus oud en nieuw in je eentje met je hond en je tv gevierd?quote:
Nee, stomme kerst.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Even he. Ik zie net dat dit nog in mijn AT stond. Jij hebt serieus oud en nieuw in je eentje met je hond en je tv gevierd?
Ik meende het niet. Ieder jaar is het weer één groot feest, maar het mooiste vind ik altijd nog wel het optuigen van de Kerstboom.quote:
Nee, ik heb geen ruzie meer dus is het ook niet zo vervelend om gezellig te moeten doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oja ik zie het inderdaad. Ben je dat dit jaar weer van plan![]()
?
Sorry dat ik erom moest lachen, ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen ruzie meer dus is het ook niet zo vervelend om gezellig te moeten doen.
Anders nog wat? Grote faalhaas..
Dolle pret weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noes. De opening van dit subforum betekent altijd de aantocht van alle ellende
.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef Murmeli het volgende:
Ach, op 2 januari zijn we er weer vanaf.
Ik sluit me thuis op met wat te eten en de kat en vriendje als ie daar zin in heeft
Deze aangepaste quote is zeer van toepassing hier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deze topicVerdwijn en neem je autistenpropaganda mee
Da's natuurlijk gelul, moet je ook bereid zijn om een boze (schoon)familie tot in lengte van dagen tegen te komen en nog jaren geconfronteerd te worden met het feit dat je toen en toen niet met kerst langs wilde komenquote:Op maandag 1 november 2010 10:58 schreef Leigh het volgende:
Oh nee, de feestdagen is waar ik naar uitkijk zodra het vroeg donker wordt buiten
Persoonlijk... mensen die klagen over 'verplichte familiebezoekjes' enzo: het blijft een keuze. Als je liever niet gaat en het dan wel naar je zin hebt, dan moet je dat doen.
Van volledig in de stress schieten van feestdagendruke houd ik ook niet(dus zorg ik dat het niet gebeurt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |