De buurvrouw gaat meestal om 18 uur al weg om d'r auto in de parkeergarage te zetten een paar km verderop, omdat we een aantal jaren geleden eens de rolmat onder het ding door lieten lopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Anosmie het volgende:
En de buurman heeft vorig jaar mij bijna tot ontploffing gebracht door een stuk vuurwerk in mn capuchon te slingeren. Alle vuurpijlen worden op aarskoers afgesteld. Boontje..
ik haat Oud & Nieuw. Ik ga jaarlijks getraumatiseerd het nieuwe jaar in. De vertwijfeling, is dit het leukste feestje wat er in de regio is? Hoe zuip ik in godsnaam mn geld eruit? Zal ik toch maar bij vrienden O&N vieren? Heb ik uberhaupt vrienden? Doe ik aan vuurwerk? Hoe lang kan je een ro *BANG*.. Oh, niet zo lang dus. Komt het gevoel in mn linkerduim weer terug als de rest van mn vingers zijn uitgetintelt? Waar is mijn fiets gebleven? Hoe kom ik nu thuis? Waar woon ik *hips* ook alweer?quote:Op zondag 28 december 2008 08:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
Nog ff volhouden mensen, we zijn er bijna doorheen.
Alleen dat graftakketieves oud en nieuw doorstaan, en we kunnen weer verder met normaal leven.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat mevrouw A. een lelijk wijf is, had je maar een knappert moeten trouwen om te zoenen.quote:Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef Adelante het volgende:
Oud en Nieuw is ook niet mijn feestje, vuurwerk is leuk, champagne is lekker met komt harder aan dan bier en lelijke wijven zoenen om 12 uur hoeft ook niet zo nodig
Voor m'n gevoel verschilt het niet veelquote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef timmmmm het volgende:
dus eigenlijk is het helemaal geen mevrouw A.?
quote:Miss (pronounced [mɪs]) is a title typically used for an unmarried woman (not entitled to a higher title). It is a contraction of mistress, originating during the 17th century; however, a period (to signify the contraction) is generally not used. Its counterpart, Mrs., is used for married women. Ms. is used for women regardless of marital status.
quote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef timmmmm het volgende:
Vooruit dan
Sowieso krijg ik bij mevrouw A. het beeld van een gescheiden dame van middelbare leeftijd met een vlot kapsel, en bij miss A. een, hmm.... heel ander beeld
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
Kerst.
Leuk, lekker hypocriet 'gezellig' doen.
Mij niet gezien.
Is dat nu echt het beste dat we in Nederland hebben?quote:
Oud & nieuw wordt ook zwaar overhyped... Er is zo'n drang om iets anders dan anders te moeten doen, maar niemand weet wat en overal is het overpriced om überhaupt binnen te komen alleen OMDAT het oud & nieuw is. Uiteindelijk leidt dit meestal tot een saai zitfeestje rond een tafel om om 0:00 de straat op te gaan om te gaan vernikkelen van de kou terwijl je goedkope champagne drinkt rechtstreeks uit de fles en kijkt naar het vuurwerk...quote:Op maandag 29 december 2008 12:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ik haat Oud & Nieuw. Ik ga jaarlijks getraumatiseerd het nieuwe jaar in. De vertwijfeling, is dit het leukste feestje wat er in de regio is? Hoe zuip ik in godsnaam mn geld eruit? Zal ik toch maar bij vrienden O&N vieren? Heb ik uberhaupt vrienden? Doe ik aan vuurwerk? Hoe lang kan je een ro *BANG*.. Oh, niet zo lang dus. Komt het gevoel in mn linkerduim weer terug als de rest van mn vingers zijn uitgetintelt? Waar is mijn fiets gebleven? Hoe kom ik nu thuis? Waar woon ik *hips* ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |