daar vergis je je in, maar als ze willen zeiken kan dat prima in een centraal topic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:27 schreef Lordmagic het volgende:
de mensen die het niks vinden die komen niet in dit subforum denk ik:P
Hoe kun je nou stiekem meeeten? Sluip je tussen de gangen door van tafel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef venomsnake het volgende:
Meldt..
100% anti feestdagen.. al eet ik wel stiekum mee met kerst.
Ook dat vind ik vreselijk met kerst, allemaal van dat "speciaal" eten wat zo goor is als de pest. Ik lust die speciale rotzooi toch allemaal nietquote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, 't eten is het enige goede aan kerst
Ergens in KLB loopt zo'n "kut klanten" reeks, daar in worden die ervaring gedeeldquote:Op donderdag 6 november 2008 20:05 schreef Wouser het volgende:
Waar blijft het grote "mensen zijn agressief in de supermarkt topic tegen mij (vakkevuller)" topic?
dat duurt nog even, heel Nederland gaat pas supermarkt graaien de dagen net voor sinterklaas en kerstquote:Op donderdag 6 november 2008 20:05 schreef Wouser het volgende:
Waar blijft het grote "mensen zijn agressief in de supermarkt topic tegen mij (vakkevuller)" topic?
Liefst de avond tevorenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat duurt nog even, heel Nederland gaat pas supermarkt graaien de dagen net voor sinterklaas en kerst
of dat de melk op is en mensen dit uit het karretje van een ander proberen te jattenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Liefst de avond tevoren![]()
Altijd leuk om dan lekker rustig en relaxt te doen, overal je tijd voor nemenJe zíet die mensen gewoon groen en geel worden
Serieus?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
of dat de melk op is en mensen dit uit het karretje van een ander proberen te jatten
waarom in ONZ, FEE is ook tof!quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Vorig jaar ging iedereen naar mijn zus. Zat ik lekker alleen thuis met de hond en tv
En ik open dit topic altijd in ONZ, mag nu zeker niet meer
ja hoor, vorig jaar toen eht economisch halelujah was en het geld niet op kon, zag je mensen gewoon bij de AH schaamteloos ook in karretjes van niet oplettende winkelaars graaien.quote:
Het gaat juist om het haten van de feestdagen, zit je in een subforum vol Yay feestdagenquote:
Dat is echt triest, die mensen mogen zich gaan schamen. Die kunnen dus mijn karretje hard verwachten, kom zegquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja hoor, vorig jaar toen eht economisch halelujah was en het geld niet op kon, zag je mensen gewoon bij de AH schaamteloos ook in karretjes van niet oplettende winkelaars graaien.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
of dat de melk op is en mensen dit uit het karretje van een ander proberen te jatten
je hoeft de rest van het forum toch niet te doorspitten, als je hier post, komt ie vanzelf in je MYAT.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het gaat juist om het haten van de feestdagen, zit je in een subforum vol Yay feestdagen
Kan toch niet
Oh echt, werkt dat zo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
je hoeft de rest van het forum toch niet te doorspitten, als je hier post, komt ie vanzelf in je MYAT.
Ja, jij ook vrolijk Pasenquote:
Nee. Ik heb wel zoeen keramieke met liggies. Is dat ook slecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |