SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
als je het niet gewend bent is dat idd lekker op tijd jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik zei gisteren tegen de systeembeheerder, die de server komt vervangen, dat ik wel om 8 uur zou beginnen vandaag... maar half zes opstaan is eigenlijk best wel heel erg vroeg.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik zei gisteren tegen de systeembeheerder, die de server komt vervangen, dat ik wel om 8 uur zou beginnen vandaag... maar half zes opstaan is eigenlijk best wel heel erg vroeg.
netjes op tijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nee, ik neuk met mijn vrouw ipv met haar te chatten op Fok.quote:
Ook je pielemuisje onder de randjes wassenquote:
Oeh, dat is uitslapen voor mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik neuk met mijn vrouw ipv met haar te chatten op Fok.
[..]
Ook je pielemuisje onder de randjes wassen
"Gewoon niet hierop klikken in het vervolg, klapmongool dat je bent!"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:44 schreef Pheno het volgende:
Zo. Nu even nog een userfriendly message maken, dan is er weer een bug geplet.
Lijkt me een duidelijk bericht naar de gebruiker. Die houden we erin !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Gewoon niet hierop klikken in het vervolg, klapmongool dat je bent!"
Ik had al gedoucht. Ik moest alleen nog tanden poetsen en haar doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga je weer werken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kan ik pas maandagavond zeggen
ik werk al een tijdje op maandagavond, vrijwilligerswerk maar dat is ook werkquote:
Apartig...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:37 schreef BrandX het volgende:
ik heb vanmorgen ontbeten met een opgebakken restje stampot andijvie op brood
Cool, wat doe je precies?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werk al een tijdje op maandagavond, vrijwilligerswerk maar dat is ook werk
Op tettenpost letten.quote:
nee, het ligt nogal stilquote:
ik begeleid een koor en muziekgroep van dubbel gehandicapten (lichamelijk en geestelijk dus) en autisten en ja dat is soms net zo grappig als dat het klinktquote:
[..]
Nee, ik neuk met mijn vrouw ipv met haar te chatten op Fok.
Zwarte dag, waarom ook weer?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:30 schreef DR34M3R het volgende:
Smogges.
Ik geen koffie, dank je. Doe maar thee, ik ben misselijk. Vandaag de grote zwarte dag op het werk....
Ze went wel snel daarquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:48 schreef Klonk het volgende:
ik krijg net mail van mijn vriendin, ze kwam op het kantoor in Roemeniestan aan en zag een waterflesje op haar bureau staan en dacht wat aardig een nieuw flesje water, dus ze maakt de fles open en neemt een flinke slok, bleek het geen water maar zelfgebrouwen oostblokborrel te zijn
De jostiband?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik begeleid een koor en muziekgroep van dubbel gehandicapten (lichamelijk en geestelijk dus) en autisten en ja dat is soms net zo grappig als dat het klinkt
zoiets ja, maar dan met minder talent maar met veeeeeeeeeeeeeeeel meer plezier, er vliegt nog wel eens een sambabal of een tamboerijn door het lokaal, en elke week nick en simon, moet daarna altijd even aan een normaalmuziek infuusquote:
*denkt nu aan Hans Teeuwenquote:
Wel cool.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoiets ja, maar dan met minder talent maar met veeeeeeeeeeeeeeeel meer plezier, er vliegt nog wel eens een sambabal of een tamboerijn door het lokaal, en elke week nick en simon, moet daarna altijd even aan een normaalmuziek infuus
absoluut, hij heeft nog een scene waar ik altijd dubbel om lig, met een lilliputter die die terugbrengt naar het kabouterbosquote:
quote:
devdevdevquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:13 schreef Pheno het volgende:
Yeah, long lost bug opgelost !!
*wiggles
Nu de testers weer een schop onder hun kont geven, kunnen ze weer wat doenquote:
quote:Top 100 van woensdag 29 oktober 2008
03. 223 JortK
05. 199 Pheno
26. 102 MPG
27. 097 Californium
34. 082 OA
74. 055 Klonk
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Toch niet met anti oxydanten?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Thee. Groene thee. Héérlijk.
Misschien post je daarom wel onzinnig?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef BrandX het volgende:
onzinnige post, gewoon omdatg ik niet weet wat ik moet melden hier. Behalve dan dat ik al 5 bakkies op heb
Ik drink nu een hete bak water, te lui om een theezakje te halenquote:
Groene thee met Cranberryquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink nu een hete bak water, te lui om een theezakje te halen
Volgens mij wel.quote:
Die heb ik thuis nog in de verpakking staan. Ben wel benieuwd!quote:
Troost je, ik zit ook met m'n stoel tegen de verwarming.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Tering man, ik heb het koud. En dat met de verwarming en 12 pc's op de kamer aan.
Ja, dan is het vrijdag hè.quote:
jahquote:
Nee. Nu studeren studeren studeren studeren studeren en dan in het weekend klussenklussenklussen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
Weekend? Oh ja, dan weer studerenstuderenstuderen.
Ah, maar dat kan ik niet. Heb nu mijn handen bij de ventilator van de laptop, dat is lekker warm.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Troost je, ik zit ook met m'n stoel tegen de verwarming.
Ow lekker! Eet smakelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu eerst een stukje applecake, gebakken door de vrouw.
Dat klinkt al lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu eerst een stukje applecake, gebakken door de vrouw.
Hel weekend in bed bivakkeren?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Wij doen niet zo veel bijzonders dit weekend. Maar toch heb ik er zin an.
Nee hoor. JD is bijna jarig, dus ik moet even winkelen voor cadeautjes. En we gaan een vakantie boeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hel weekend in bed bivakkeren?
Weet je al waar je heen gaat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. JD is bijna jarig, dus ik moet even winkelen voor cadeautjes. En we gaan een vakantie boeken.
Misschien zondag, als het echt slecht weer is..
"'bed'hlehem:"quote:
*proestquote:
Voor vakanties moet je bij OA zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. JD is bijna jarig, dus ik moet even winkelen voor cadeautjes. En we gaan een vakantie boeken.
Misschien zondag, als het echt slecht weer is..
Precies, vakanties zijn voor het plebs.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor vakanties moet je bij OA zijn
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, vakanties zijn voor het plebs.
Van die zelfingenomen onruststoker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
Ik krijg kippenvel: http://www.dumpert.nl/med(...)at._godverdomme.html
Pimquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
Ik krijg kippenvel: http://www.dumpert.nl/med(...)at._godverdomme.html
De beste man had wat aardige ideen. Let: wat.quote:
hij had tenminste een goed uitgebreid ideequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beste man had wat aardige ideen. Let: wat.
Maar ik vond hem al een stuk beter dan bv Wilders en Rita nu.
Ben je zaterdag thuisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:51 schreef Klonk het volgende:
het was best lekker volgens haar, ben benieuwd naar het stooksel, vrijdagavond kan ik ook proeven
Ik sta erinquote:
Ik wilde het vandaag doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de wiki maar weer aangepast. MPG verzaakt
quote:
haiquote:
Zometeen stroomt het zwarte goud weer rijkelijk, dan mag ik vergaderenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hardgeloopt!
Nu snel douchen en brood klaarmaken want ik moet om 1 uur werken.
[..]
je gaat olie drinkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Zometeen stroomt het zwarte goud weer rijkelijk, dan mag ik vergaderen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
je gaat olie drinken![]()
lijkt me niet zo gezond
Zoals meer politici soms een aardig idee hebben...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beste man had wat aardige ideen. Let: wat.
Maar ik vond hem al een stuk beter dan bv Wilders en Rita nu.
Goed... Hij had ideeën en een visie ja, maar of die goed waren...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hij had tenminste een goed uitgebreid idee
iets wat andere niet hadden, hij had een visie
de rest zie ik niet echt met een beeld voor ogen.
Pim had tenminste een uitgebreid goed beeld. wat redelijk veel invloed had op mensen.![]()
het komt zeer bekend over
Eensch.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Zoals meer politici soms een aardig idee hebben...
[..]
Goed... Hij had ideeën en een visie ja, maar of die goed waren...
Verder was het een onruststoker en zulke mensen krijgen altijd veel aandacht...
Fijn zo!quote:
De koffie is opquote:
Dat mag natuurlijk nooit gebeuren!quote:
Snelle besluitvorming dient de mens!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gaat wel lekker zo, deze vergadering
Klopt, maar nogmaals, wie gaat nieuwe koffie halenquote:
Wat een kuttijd Frits...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier nog maar een bakkie koffie voor tijdens het studeren. Vanmiddag om 17.00 uur tentamen
Dank je wel man! Ja het is een onzettende kuttijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
Wat een kuttijd Frits...![]()
Alvast succes, mocht ik je niet meer spreken....
Zo ben ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:47 schreef MPG het volgende:
Ik wilde het vandaag doen...
Maar tof dat jij al zo actief bent geweest toen ik in college zat.
Gebrek aan ruimte. Het tentamen vindt plaats in een van de hallen van de Jaarbeurs.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:37 schreef Klonk het volgende:
is dat iets nieuws ofzo dat soort debiele tijden, Fha had laatst ook al een examen ofzo rond die tijd![]()
Wat een tijdenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier nog maar een bakkie koffie voor tijdens het studeren. Vanmiddag om 17.00 uur tentamen
hoe.verzinnen.ze.het...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gebrek aan ruimte. Het tentamen vindt plaats in een van de hallen van de Jaarbeurs.
Beter dit dan in de Vechtsebanen, dat is ruim 40 minuten met de bus vanaf Centraal. Lekker met 500 studenten in een bus die kant op.quote:
Uitslapen ftwquote:
Je kan het!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:56 schreef BrandX het volgende:![]()
ik ben moe
Ik wil naar bedje toe.
Maar helaas pindakaas, mot nog effies door.
Dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:56 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik ben moe
Ik wil naar bedje toe.
Maar helaas pindakaas, mot nog effies door.
Lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
Heb heerlijke spierpijn van gisterenEen van de beste soorten pijn imo
![]()
We hebben weer olie! Nog 4 uur wachen en ik kan weer warm douchen![]()
[ afbeelding ]
mijn nieuw bestelde dansschoentjes![]()
![]()
![]()
Sucsex.quote:
OUD TOPIC.quote:
werd hier al eerder gemeld...quote:
* eens is.....gaat weer verder met lezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
werd hier al eerder gemeld...![]()
Wel een geod tpoic trouwens...
Amsterdam Centraal bedoel je zekerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beter dit dan in de Vechtsebanen, dat is ruim 40 minuten met de bus vanaf Centraal.
Hip. Ach ja, een 80 mm boordkanon is weer eens wat anders dan Bluetooth hequote:
Ja, duidelijk. Goed voor de ontwikkeling zeggen ze danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:21 schreef Californium het volgende:
fuck net een 3 of a kind gefold
Ja ik zit op stage jah
Ik voel me het onderzettertje in de KSCquote:
Dan wel het onderzettertje van mijn thee mokquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me het onderzettertje in de KSC
Wordt dat puberforum KPD soms ipv 12:00 nu om 19:00 gebacked up?quote:
Vanuit een zonnig hawaii?quote:
Alsof jij geen toegang hebtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt dat puberforum KPD soms ipv 12:00 nu om 19:00 gebacked up?
Uh, nee. Misschien dat Sjowhan dat kan navragen?quote:
Rode kruisjes ftlquote:
DIe zijn zelfs uit elkaar toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Werkt niet. Hij heeft al jaren dezelfde vrouw.
Wehehe zijn ze uit elkaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe zijn zelfs uit elkaar toch?
Maar het gaat dus om en paar gasten die zo'n methode commercieel verkopen
Volgens mij wel, begin dit jaar ergens hadden ze mot.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe zijn ze uit elkaar?Oh dat vind ik echt te grappig als het zo is.
Had hij niet zn eigen boek kunne lezen dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij wel, begin dit jaar ergens hadden ze mot.
Als het niet werkt, dan werkt het niet meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Had hij niet zn eigen boek kunne lezen dan?
Nee dat is zo, maar ik vind hem op tv vaak overkomen alsof het bij hun altijd allemaal heeeeelemaal fantastisch is. Daar word ik altijd een beetje misselijk van eigenlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het niet werkt, dan werkt het niet meer.
Een biddend uiltje..... Hmmm... Ik gok een kerkuilquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:50 schreef Klonk het volgende:
net in het donker gefietst en iets geweldig gezien, een biddend uiltje boven een weiland, ff opsnorren wat voor een uiltje het was.
scherpquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Een biddend uiltje..... Hmmm... Ik gok een kerkuil.
en zal ik eens wat zeggen, het klopt ook nogquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Een biddend uiltje..... Hmmm... Ik gok een kerkuil.
Misschien was hij wel een uitlje aan het knappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:50 schreef Klonk het volgende:
net in het donker gefietst en iets geweldig gezien, een biddend uiltje boven een weiland, ff opsnorren wat voor een uiltje het was.
Sjeweettokquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
en zal ik eens wat zeggen, het klopt ook nog
Kerk zoals in de straattaal?quote:
ik ga je jaloers makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:58 schreef Klonk het volgende:
en die beesten zijn nog tyfuszeldzaam ook
maar geen enkele andere vogel voldoet aan wat ik gezien heb
Nee, kerk als in dat gebouw waar ik alleen kom voor begrafenissen en huwelijkenquote:
nee hoor, tof toch, zulke dingetjes, ik zie met grote regelmaat een eekhoorn door onze achtertuin rennen, kleine dingetjes maar zo tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga je jaloers maken
Bij mijn ouders in de buurt zit er elke ochtend een op een paatje om zich heen te koekeloeren![]()
![]()
Cool! Heel soms, zit er ook een bij ons in de tuinquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, tof toch, zulke dingetjes, ik zie met grote regelmaat een eekhoorn door onze achtertuin rennen, kleine dingetjes maar zo tof
Eekhoorns zijn tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool! Heel soms, zit er ook een bij ons in de tuin....
Midden in de stad.
Eensch.quote:
Tyfusherhalingen, dat welquote:
Finse vrouwenquote:
Absoluutquote:
Ook datquote:
Zeker doen. Aanraderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Jammer dat ik maar een tussenstop van een uur heb daar. Ooit maar terug gaan dan
dat vind ik ook altijd tof jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, tof toch, zulke dingetjes, ik zie met grote regelmaat een eekhoorn door onze achtertuin rennen, kleine dingetjes maar zo tof
Ik ben er twee weken geweest voor me werkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Jammer dat ik maar een tussenstop van een uur heb daar. Ooit maar terug gaan dan
Beestje was echt ontzettend tamquote:
Dat is kut.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben er twee weken geweest voor me werk
Daar ben ik niet geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beestje was echt ontzettend tamDit is in het Santa Claus park bij de poolcirkel. Zwaar geëftelingiseerde zooi daar allemaal
Geile japanse stripfigurenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Japanner wil met stripfiguur kunnen trouwen!!!!!!!
Tof programma. Ik krijg al spierpijn als ik er naar kijkquote:
ja man, ik snap soms niet hoe ze het voor elkaar krijgen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof programma. Ik krijg al spierpijn als ik er naar kijk
Turku, Tampere en Lahti was ik in 1998 al eens kort geweest. Deze zomer heb ik een complete rondreis gemaakt door Finland. Super vetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:27 schreef MPG het volgende:
Ik ben in Helsinki en Tampere geweest. En een middagje in Turku, wachten op de boot.
Hier zin krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:36 schreef Muck het volgende:
Hmm, Finland staat nog wel op het lijstje hier
oehquote:
quote:
Macht nichts.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik heb geen zin in vragen van m'n ouders dus die staat ergens anders
En? EN? EN?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Weer thuis van het tentamen
Dat treft, ik wil er graag nog eens terugquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:36 schreef Muck het volgende:
Hmm, Finland staat nog wel op het lijstje hier
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik heb geen zin in vragen van m'n ouders dus die staat ergens anders
En, hoe ging het?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Weer thuis van het tentamen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
MPG post niet eens meer als eerst hier.
Kijk 1 post boven jequote:
SES'erdquote:
Teruggeleesdquote:
Sssstt...quote:
quote:
"Anatomie van het vrouwelijk lichaam"quote:
* Dr_Flash duwt MPG even het topic uit.quote:
Goed plan, dan kan ik effe koffie gaan drinken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash duwt MPG even het t
[..]
opic uit.
Dat mag hier niet. KLB waardig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
"Anatomie van het vrouwelijk lichaam"
Practicum / werkcollege vanavond 22:00?quote:
Marc Cohen?quote:
Ja, niet die plastic pop.quote:
Neuk zequote:
quote:
Ik dacht het wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Practicum / werkcollege vanavond 22:00?
Dat was het vorige tpoicquote:
Klinkt ontzettend saaiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geschiedenis van het MedialandschapDoe het nu al voor de derde keer
klinkt saaiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geschiedenis van het MedialandschapDoe het nu al voor de derde keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |