Nee hoor. JD is bijna jarig, dus ik moet even winkelen voor cadeautjes. En we gaan een vakantie boeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hel weekend in bed bivakkeren?
Weet je al waar je heen gaat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. JD is bijna jarig, dus ik moet even winkelen voor cadeautjes. En we gaan een vakantie boeken.
Misschien zondag, als het echt slecht weer is..
"'bed'hlehem:"quote:
*proestquote:
Voor vakanties moet je bij OA zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. JD is bijna jarig, dus ik moet even winkelen voor cadeautjes. En we gaan een vakantie boeken.
Misschien zondag, als het echt slecht weer is..
Precies, vakanties zijn voor het plebs.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor vakanties moet je bij OA zijn
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, vakanties zijn voor het plebs.
Van die zelfingenomen onruststoker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
Ik krijg kippenvel: http://www.dumpert.nl/med(...)at._godverdomme.html
Pimquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
Ik krijg kippenvel: http://www.dumpert.nl/med(...)at._godverdomme.html
De beste man had wat aardige ideen. Let: wat.quote:
hij had tenminste een goed uitgebreid ideequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beste man had wat aardige ideen. Let: wat.
Maar ik vond hem al een stuk beter dan bv Wilders en Rita nu.
Ben je zaterdag thuisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:51 schreef Klonk het volgende:
het was best lekker volgens haar, ben benieuwd naar het stooksel, vrijdagavond kan ik ook proeven
Ik sta erinquote:
Ik wilde het vandaag doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de wiki maar weer aangepast. MPG verzaakt
quote:
haiquote:
Zometeen stroomt het zwarte goud weer rijkelijk, dan mag ik vergaderenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hardgeloopt!
Nu snel douchen en brood klaarmaken want ik moet om 1 uur werken.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook je pielemuisje onder de randjes wassen
je gaat olie drinkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Zometeen stroomt het zwarte goud weer rijkelijk, dan mag ik vergaderen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
je gaat olie drinken![]()
lijkt me niet zo gezond
Zoals meer politici soms een aardig idee hebben...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beste man had wat aardige ideen. Let: wat.
Maar ik vond hem al een stuk beter dan bv Wilders en Rita nu.
Goed... Hij had ideeën en een visie ja, maar of die goed waren...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hij had tenminste een goed uitgebreid idee
iets wat andere niet hadden, hij had een visie
de rest zie ik niet echt met een beeld voor ogen.
Pim had tenminste een uitgebreid goed beeld. wat redelijk veel invloed had op mensen.![]()
het komt zeer bekend over
Eensch.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Zoals meer politici soms een aardig idee hebben...
[..]
Goed... Hij had ideeën en een visie ja, maar of die goed waren...
Verder was het een onruststoker en zulke mensen krijgen altijd veel aandacht...
Fijn zo!quote:
De koffie is opquote:
Dat mag natuurlijk nooit gebeuren!quote:
Snelle besluitvorming dient de mens!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gaat wel lekker zo, deze vergadering
Klopt, maar nogmaals, wie gaat nieuwe koffie halenquote:
Wat een kuttijd Frits...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier nog maar een bakkie koffie voor tijdens het studeren. Vanmiddag om 17.00 uur tentamen
Dank je wel man! Ja het is een onzettende kuttijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
Wat een kuttijd Frits...![]()
Alvast succes, mocht ik je niet meer spreken....
Zo ben ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:47 schreef MPG het volgende:
Ik wilde het vandaag doen...
Maar tof dat jij al zo actief bent geweest toen ik in college zat.
Gebrek aan ruimte. Het tentamen vindt plaats in een van de hallen van de Jaarbeurs.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:37 schreef Klonk het volgende:
is dat iets nieuws ofzo dat soort debiele tijden, Fha had laatst ook al een examen ofzo rond die tijd![]()
Wat een tijdenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier nog maar een bakkie koffie voor tijdens het studeren. Vanmiddag om 17.00 uur tentamen
hoe.verzinnen.ze.het...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gebrek aan ruimte. Het tentamen vindt plaats in een van de hallen van de Jaarbeurs.
Beter dit dan in de Vechtsebanen, dat is ruim 40 minuten met de bus vanaf Centraal. Lekker met 500 studenten in een bus die kant op.quote:
Uitslapen ftwquote:
Je kan het!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:56 schreef BrandX het volgende:![]()
ik ben moe
Ik wil naar bedje toe.
Maar helaas pindakaas, mot nog effies door.
Dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:56 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik ben moe
Ik wil naar bedje toe.
Maar helaas pindakaas, mot nog effies door.
Lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
Heb heerlijke spierpijn van gisterenEen van de beste soorten pijn imo
![]()
We hebben weer olie! Nog 4 uur wachen en ik kan weer warm douchen![]()
[ afbeelding ]
mijn nieuw bestelde dansschoentjes![]()
![]()
![]()
Sucsex.quote:
OUD TOPIC.quote:
werd hier al eerder gemeld...quote:
* eens is.....gaat weer verder met lezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
werd hier al eerder gemeld...![]()
Wel een geod tpoic trouwens...
Amsterdam Centraal bedoel je zekerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beter dit dan in de Vechtsebanen, dat is ruim 40 minuten met de bus vanaf Centraal.
Hip. Ach ja, een 80 mm boordkanon is weer eens wat anders dan Bluetooth hequote:
Ja, duidelijk. Goed voor de ontwikkeling zeggen ze danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:21 schreef Californium het volgende:
fuck net een 3 of a kind gefold
Ja ik zit op stage jah
Ik voel me het onderzettertje in de KSCquote:
Dan wel het onderzettertje van mijn thee mokquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me het onderzettertje in de KSC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |