zoiets ja, maar dan met minder talent maar met veeeeeeeeeeeeeeeel meer plezier, er vliegt nog wel eens een sambabal of een tamboerijn door het lokaal, en elke week nick en simon, moet daarna altijd even aan een normaalmuziek infuusquote:
*denkt nu aan Hans Teeuwenquote:
Wel cool.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoiets ja, maar dan met minder talent maar met veeeeeeeeeeeeeeeel meer plezier, er vliegt nog wel eens een sambabal of een tamboerijn door het lokaal, en elke week nick en simon, moet daarna altijd even aan een normaalmuziek infuus
absoluut, hij heeft nog een scene waar ik altijd dubbel om lig, met een lilliputter die die terugbrengt naar het kabouterbosquote:
quote:
devdevdevquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:13 schreef Pheno het volgende:
Yeah, long lost bug opgelost !!
*wiggles
Nu de testers weer een schop onder hun kont geven, kunnen ze weer wat doenquote:
quote:Top 100 van woensdag 29 oktober 2008
03. 223 JortK
05. 199 Pheno
26. 102 MPG
27. 097 Californium
34. 082 OA
74. 055 Klonk
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Toch niet met anti oxydanten?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Thee. Groene thee. Héérlijk.
Misschien post je daarom wel onzinnig?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef BrandX het volgende:
onzinnige post, gewoon omdatg ik niet weet wat ik moet melden hier. Behalve dan dat ik al 5 bakkies op heb
Ik drink nu een hete bak water, te lui om een theezakje te halenquote:
Groene thee met Cranberryquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink nu een hete bak water, te lui om een theezakje te halen
Volgens mij wel.quote:
Die heb ik thuis nog in de verpakking staan. Ben wel benieuwd!quote:
Troost je, ik zit ook met m'n stoel tegen de verwarming.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Tering man, ik heb het koud. En dat met de verwarming en 12 pc's op de kamer aan.
Ja, dan is het vrijdag hè.quote:
jahquote:
Nee. Nu studeren studeren studeren studeren studeren en dan in het weekend klussenklussenklussen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
Weekend? Oh ja, dan weer studerenstuderenstuderen.
Ah, maar dat kan ik niet. Heb nu mijn handen bij de ventilator van de laptop, dat is lekker warm.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Troost je, ik zit ook met m'n stoel tegen de verwarming.
Ow lekker! Eet smakelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu eerst een stukje applecake, gebakken door de vrouw.
Dat klinkt al lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu eerst een stukje applecake, gebakken door de vrouw.
Hel weekend in bed bivakkeren?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Wij doen niet zo veel bijzonders dit weekend. Maar toch heb ik er zin an.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |