Toch niet met anti oxydanten?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Thee. Groene thee. Héérlijk.
Misschien post je daarom wel onzinnig?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef BrandX het volgende:
onzinnige post, gewoon omdatg ik niet weet wat ik moet melden hier. Behalve dan dat ik al 5 bakkies op heb
Ik drink nu een hete bak water, te lui om een theezakje te halenquote:
Groene thee met Cranberryquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink nu een hete bak water, te lui om een theezakje te halen
Volgens mij wel.quote:
Die heb ik thuis nog in de verpakking staan. Ben wel benieuwd!quote:
Troost je, ik zit ook met m'n stoel tegen de verwarming.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Tering man, ik heb het koud. En dat met de verwarming en 12 pc's op de kamer aan.
Ja, dan is het vrijdag hè.quote:
jahquote:
Nee. Nu studeren studeren studeren studeren studeren en dan in het weekend klussenklussenklussen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
Weekend? Oh ja, dan weer studerenstuderenstuderen.
Ah, maar dat kan ik niet. Heb nu mijn handen bij de ventilator van de laptop, dat is lekker warm.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Troost je, ik zit ook met m'n stoel tegen de verwarming.
Ow lekker! Eet smakelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu eerst een stukje applecake, gebakken door de vrouw.
Dat klinkt al lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu eerst een stukje applecake, gebakken door de vrouw.
Hel weekend in bed bivakkeren?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Wij doen niet zo veel bijzonders dit weekend. Maar toch heb ik er zin an.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |