Nee hoor. JD is bijna jarig, dus ik moet even winkelen voor cadeautjes. En we gaan een vakantie boeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hel weekend in bed bivakkeren?
Weet je al waar je heen gaat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. JD is bijna jarig, dus ik moet even winkelen voor cadeautjes. En we gaan een vakantie boeken.
Misschien zondag, als het echt slecht weer is..
"'bed'hlehem:"quote:
*proestquote:
Voor vakanties moet je bij OA zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. JD is bijna jarig, dus ik moet even winkelen voor cadeautjes. En we gaan een vakantie boeken.
Misschien zondag, als het echt slecht weer is..
Precies, vakanties zijn voor het plebs.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor vakanties moet je bij OA zijn
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, vakanties zijn voor het plebs.
Van die zelfingenomen onruststoker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
Ik krijg kippenvel: http://www.dumpert.nl/med(...)at._godverdomme.html
Pimquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
Ik krijg kippenvel: http://www.dumpert.nl/med(...)at._godverdomme.html
De beste man had wat aardige ideen. Let: wat.quote:
hij had tenminste een goed uitgebreid ideequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beste man had wat aardige ideen. Let: wat.
Maar ik vond hem al een stuk beter dan bv Wilders en Rita nu.
Ben je zaterdag thuisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:51 schreef Klonk het volgende:
het was best lekker volgens haar, ben benieuwd naar het stooksel, vrijdagavond kan ik ook proeven
Ik sta erinquote:
Ik wilde het vandaag doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de wiki maar weer aangepast. MPG verzaakt
quote:
haiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |