Wordt dat puberforum KPD soms ipv 12:00 nu om 19:00 gebacked up?quote:
Vanuit een zonnig hawaii?quote:
Alsof jij geen toegang hebtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt dat puberforum KPD soms ipv 12:00 nu om 19:00 gebacked up?
Uh, nee. Misschien dat Sjowhan dat kan navragen?quote:
Rode kruisjes ftlquote:
DIe zijn zelfs uit elkaar toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Werkt niet. Hij heeft al jaren dezelfde vrouw.
Wehehe zijn ze uit elkaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe zijn zelfs uit elkaar toch?
Maar het gaat dus om en paar gasten die zo'n methode commercieel verkopen
Volgens mij wel, begin dit jaar ergens hadden ze mot.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe zijn ze uit elkaar?Oh dat vind ik echt te grappig als het zo is.
Had hij niet zn eigen boek kunne lezen dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij wel, begin dit jaar ergens hadden ze mot.
Als het niet werkt, dan werkt het niet meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Had hij niet zn eigen boek kunne lezen dan?
Nee dat is zo, maar ik vind hem op tv vaak overkomen alsof het bij hun altijd allemaal heeeeelemaal fantastisch is. Daar word ik altijd een beetje misselijk van eigenlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het niet werkt, dan werkt het niet meer.
Een biddend uiltje..... Hmmm... Ik gok een kerkuilquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:50 schreef Klonk het volgende:
net in het donker gefietst en iets geweldig gezien, een biddend uiltje boven een weiland, ff opsnorren wat voor een uiltje het was.
scherpquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Een biddend uiltje..... Hmmm... Ik gok een kerkuil.
en zal ik eens wat zeggen, het klopt ook nogquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Een biddend uiltje..... Hmmm... Ik gok een kerkuil.
Misschien was hij wel een uitlje aan het knappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:50 schreef Klonk het volgende:
net in het donker gefietst en iets geweldig gezien, een biddend uiltje boven een weiland, ff opsnorren wat voor een uiltje het was.
Sjeweettokquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
en zal ik eens wat zeggen, het klopt ook nog
Kerk zoals in de straattaal?quote:
ik ga je jaloers makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:58 schreef Klonk het volgende:
en die beesten zijn nog tyfuszeldzaam ook
maar geen enkele andere vogel voldoet aan wat ik gezien heb
Nee, kerk als in dat gebouw waar ik alleen kom voor begrafenissen en huwelijkenquote:
nee hoor, tof toch, zulke dingetjes, ik zie met grote regelmaat een eekhoorn door onze achtertuin rennen, kleine dingetjes maar zo tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga je jaloers maken
Bij mijn ouders in de buurt zit er elke ochtend een op een paatje om zich heen te koekeloeren![]()
![]()
Cool! Heel soms, zit er ook een bij ons in de tuinquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, tof toch, zulke dingetjes, ik zie met grote regelmaat een eekhoorn door onze achtertuin rennen, kleine dingetjes maar zo tof
Eekhoorns zijn tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool! Heel soms, zit er ook een bij ons in de tuin....
Midden in de stad.
Eensch.quote:
Tyfusherhalingen, dat welquote:
Finse vrouwenquote:
Absoluutquote:
Ook datquote:
Zeker doen. Aanraderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Jammer dat ik maar een tussenstop van een uur heb daar. Ooit maar terug gaan dan
dat vind ik ook altijd tof jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, tof toch, zulke dingetjes, ik zie met grote regelmaat een eekhoorn door onze achtertuin rennen, kleine dingetjes maar zo tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |