Nee, je ruikt constante geuren niet veel langer dan 20 minuten. Zo werkt je neus nou eenmaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hollister, daar heb ik cologne van. Ruikt heerlijk, alleen ruik je er na een 20 minuten geen reet meer van
Die truien van vorig jaar die op de Klondike Brook truien lijken vielen klein uit, voor A&F kleding. Deze zjin dan ook muscle fit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:17 schreef Bryan181 het volgende:
Echt niemand die de trui Klondike Brook heeft?
Hmm klein in de zin van kort of strak of beide(A)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Die truien van vorig jaar die op de Klondike Brook truien lijken vielen klein uit, voor A&F kleding. Deze zjin dan ook muscle fit.
Nee, van die geur blijft gewoon niks meer over. Ik heb ander spul dat uren blijft hangen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, je ruikt constante geuren niet veel langer dan 20 minuten. Zo werkt je neus nou eenmaal.
Het is toch gewoon niet logisch als A&F in Londen zit en dus ook een plek op de Champs Elysee ambieert dat hun eerste vestiging in Nederland in een winkelcentrum in Tilburg komt? Als ze uberhaupt al naar Nederland komen (ik denk dat Parijs, Berlijn, Rome/Milaan, Barcelona/Madrid etc eerder aan de beurt komen dan gaan ze hoogstwaarschijnlijk in de Kalverstraat zitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:42 schreef booo het volgende:
Heujj, een nieuwe, inderdaad. Ik kon de OP nergens vinden en zo
Maaar, beter dat t in Nederland niet doorgaat ja.
En binnenkort ga ik bestellen, éindelijk!
Hé ho even. Ik heb het niet verzonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:29 schreef Japin het volgende:
[..]
Het is toch gewoon niet logisch als A&F in Londen zit en dus ook een plek op de Champs Elysee ambieert dat hun eerste vestiging in Nederland in een winkelcentrum in Tilburg komt? Als ze uberhaupt al naar Nederland komen (ik denk dat Parijs, Berlijn, Rome/Milaan, Barcelona/Madrid etc eerder aan de beurt komen dan gaan ze hoogstwaarschijnlijk in de Kalverstraat zitten.
ja die van vorig jaar sloten goed aan, de lengte was ook perfect.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:26 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Hmm klein in de zin van kort of strak of beide(A)
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:55 schreef booo het volgende:
[..]
Hé ho even. Ik heb het niet verzonnen
Ik heb deze trui in maat: m, hij zit mij perfect, valt iets kleiner uit als de andere dingen van A&F, normaal draag ik meestal een maat: s.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:17 schreef Bryan181 het volgende:
Echt niemand die de trui Klondike Brook heeft?
Bedankt voor je reactie. Echt kut is dat bij abercrombie dat et zelfs per trui verschiltquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:01 schreef NY10014 het volgende:
[..]
Ik heb deze trui in maat: m, hij zit mij perfect, valt iets kleiner uit als de andere dingen van A&F, normaal draag ik meestal een maat: s.
Moet wel zeggen dat er onderling ook verschil in zit, de 2 v-hals truien van vorig jaar had ik besteld in maat: s, de grijze trui was kleiner dan de bruine trui.
Voor de grijze heb ik toen later een maat: m genomen, deze viel bijna zelfde als de bruine in maat: s.
Fake en is al vaker verteld...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:51 schreef Oscar_Mopperkont het volgende:
Heeft iemand ervaring met cheapabercrombie.com? Advertentie staat gewoon onder aan het topic (iig bij mij, maar grote kans dat meerderen hem zullen zien)
Die nieuwe versie van cookie editor wil bij mij nog steeds niet installeren onder firefox 3quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Tja, ik wil toch een foutje graag uit de openingspost zien![]()
Add N Edit Cookies 0.2.1.2 is nu Add N Edit Cookies 0.2.1.3
Handiger is misschien om het hele versie nummer achter wegen te laten... Het veschil naar de .3 vind ik nogal van belang i.v.m. die wel werkt in Firefox 3![]()
Ik heb afgelopen maandag weer spul besteld van Hollister... Vrijdag krijg ik het volgens FedEx binnen
Wat geeft hij aan dan voor foutmelding?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die nieuwe versie van cookie editor wil bij mij nog steeds niet installeren onder firefox 3
Bij mij werkt het ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die nieuwe versie van cookie editor wil bij mij nog steeds niet installeren onder firefox 3
ik gebruik firefox 3.1b1 en hij wil gewoon niet installeren, misschien dat het aan het beta-zijn ligtquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:48 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Wat geeft hij aan dan voor foutmelding?
En daarom wacht ik dus nog een maandjequote:Op zondag 2 november 2008 13:22 schreef swestland het volgende:
Net ook maar ff een zooi besteld. 2 polo's, 1 sweat-pan en zo'n hoodie. Ik reken er maar op dat ik nog ca 30% aanslag krijg... Dat is wel jammer, toch weer ruim $100.
Ik heb iets gemist?quote:Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En daarom wacht ik dus nog een maandje
Vanaf 1 december gaat het bedrag waarvoor je mag invoeren omhoog van 22 euro naar 150 euro.quote:
Zou je me een linkje kunnen geven, mocht je dat ergens gelezen hebben? Het klinkt bijna te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vanaf 1 december gaat het bedrag waarvoor je mag invoeren omhoog van 22 euro naar 150 euro.
Hij doet het inderdaad nog niet in 3.1...quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik gebruik firefox 3.1b1 en hij wil gewoon niet installeren, misschien dat het aan het beta-zijn ligt
Ben ook zeer benieuwd!quote:Op zondag 2 november 2008 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou je me een linkje kunnen geven, mocht je dat ergens gelezen hebben? Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn
Als eens geprobeerd Firefox eraf te gooien en opnieuw te installeren?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:56 schreef booo het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook nog steeds nietOfja, ik krijg m wel geïnstalleerd, maar als ik de normale stappen uitvoer gebeurd er helemaal niks, terwijl t eerst wel altijd werkte. Maar in vorige topics staan een paar andere programma's waarmee het moet lukken, alleen niks zo fijn als Cookie Editor gewoon werkt natuurlijk..
quote:Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger. Het drempelbedrag voor onder andere aankopen via internet wordt met de toepassing van de desbetreffende Europese richtlijn officieel verhoogd naar 150 euro, nu is dat nog 22 euro.
Het voordeel van het niet heffen van invoerrechten, accijnzen of btw op aankopen onder de drempelbedragen kan voor een iPod (160Gb) al oplopen tot zo'n 85 euro. Uiteraard moeten voor aankopen boven het drempelbedrag wel gewoon de heffingen worden afgedragen. Al kan er bij aankopen in Amerika nog wel worden geprofiteerd van de 'lage' dollarkoers.
De wijzigingen van de douanevrijstellingen zijn door de Europese Unie al eerder gepubliceerd, maar nog weinig instanties en consumenten blijken van deze wijziging op de hoogte te zijn. Op de website van de douane zelf staat nog niets over de aanpassing van het drempelbedrag vermeld. Wel lijkt de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro te hanteren, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.
Het drempelbedrag voor lucht- en zeereizigers naar een zogenaamd derde land wordt met de toepassing van de nieuwe richtlijn verhoogd naar 430 euro. Voor reizigers over land wordt het bedrag gewijzigd naar 300 euro. Eerder was het drempelbedrag voor alle reizigers vastgesteld op 175 euro.
Hmm, bedankt! Best wel eigenaardig weer dat onze overheidsinstanties er niks over vanaf weten of de burger niet over informeert. Doet de EU eindelijk iets positiefs...quote:
Die krijg je altijd later als je pakketje via FedEx is verstuurd...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:39 schreef swestland het volgende:
Ik heb bijna al mijn spullen vandaag binnen gekregen (1 fleecepant gebackorderd). Echt snelle delivery! Zondag besteld, vandaag in huis. Niets gehoord van import duty's e.d. maar kan zijn dat ik die nog apart van de douane krijgt natuurlijk.
Ik was er vorige week en er stond een enorm pand in de steigers , helemaal afgeschermd. Buiten hing een doek over drie verdiepingen met Abercrombie & Fitch. Zodoende.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe kom je erbij dat er een in Milaan aankomt?
Bronquote:The Company plans to open an Abercrombie & Fitch and abercrombie flagship in Milan in late 2009. This adds to the 2009 flagship opening schedule, which currently includes a Hollister and abercrombie flagship in New York and an Abercrombie & Fitch flagship in Copenhagen, Denmark and Tokyo, Japan. The company continues to pursue lease arrangements for store locations in Europe and Asia.
Gewoon lekker de maten nemen die je hier ook hebt...quote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef Kroontje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik het beste die maten kan meten? Met bestaande kleding? Die lengte maten, 85cm voor een S- je? Dat is toch vreselijk lang?![]()
ja ik, werkt precies hetzelfde als de A&F shop.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:57 schreef ssebass het volgende:
Hmm vanaf 1 december maar even wat spulletjes laten overkomen dan
Heeft iemand al eens iets bij de online hollister shop gekocht?
Front Runner verkocht in het verleden oude collectie van Abercrombie, maar tegenwoordig is dit niet meer toegestaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Teevee het volgende:
Ben van plan om met een paar vrienden wat uit de online store te bestellen en dus de verzendkosten te delen. Ik heb trouwens America Today en Frontrunner gemaild en die zweren dat ze geen A&F verkopen:P Verkopen ze dan niet af en toe wat van een oude collectie??
Mooi jasje, vooral die voering! vind de kleur alleen wat jammer.quote:Op maandag 3 november 2008 17:43 schreef bor_venin het volgende:
Damn wat snel! Vrijdag besteld, vandaag in huis.
Vind de jas niet zo leuk. Dus mocht iemand hem over willen kopen, 195 euro incl verzenden. Maat L, ben 1.90m en past mij perfect.
[ afbeelding ]
edit: staat ook op vraag en aanbod nu: [TK] Abercrombie & Fitch winterjas maat L
Ja helaas... Zelfs dikkere rekeningen als normaalquote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef stefimke het volgende:
Iemand recentelijk nog een douane rekening gekregen? Vraag me af of die 1december regeling echt hard op die datum ingaan ofdat ze nu al wat rustiger aan doen...
Wil iets gaan bestellen uit de Clearance maar ben bang dat ik achter het net vis als ik nog 2.5 week wacht...
Volgens mij zijn ze gek geworden, heb pas de Mt. Washington jacket besteld, komt FedEx met een rekening van 99 euro.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ja helaas... Zelfs dikkere rekeningen als normaal
Ik heb het zelfde schatten ze een broek van 50 dollar in voor 130 euro... Heb al gebeld met die gasten en hun zeggen dat die rekening die erbij zit nooit kan kloppen als het dan 50 dollar zou zijn voor die broek :Squote:Op vrijdag 14 november 2008 16:49 schreef NY10014 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gek geworden, heb pas de Mt. Washington jacket besteld, komt FedEx met een rekening van 99 euro.
Ik zou voor M gaan... S zou misschien kunnen maar dan zit het echt goed strak.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:07 schreef littlefrankie het volgende:
Ondanks mijn bovenstaande post ga ik binnenkort toch wat A&F spul aanschaffen. Mijn oom gaat deze week naar amerika en die propt het dan gewoon in zijn koffer. Ik wil waarschijnlijk deze 2 dingen kopen:
Cold River
[ afbeelding ]
John's Brook
[ afbeelding ]
Weet iemand welke maat ik hierbij zou moeten nemen. Ben 1.85 en weeg 82 kilo. Verder normaal postuur en vind het niet zo erg als de kleding wat strak zit
Oja, ze zijn muscle fit dus M lijkt me idd toch wel het beste!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ik zou voor M gaan... S zou misschien kunnen maar dan zit het echt goed strak.
Vriend van mij is 1.80 en weegt 72kg die heeft S en dat zit toch wel redelijk strak al...
Dus nu ik dat zo aan het typen ben toch een Mtje
Ik dacht dat 't echt helemaal vrij was tot 150quote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Btw is het na 1 december nog steeds niet t/m 150 euro import vrij hé...
Je moet dan nog steeds invoerbelasting betalen en ook nog eens...
'Meestal moet u wel inklarings- en afhandelingskosten betalen aan het post- of koeriersbedrijf.''
Mooi balen ik dacht dan kan ik dan nog even wat goedkope shirtjes kopen bij AE voor onder mijn truinen enzo
Bron
Heb btw een naheffing gehad over een bedrag van 73 euro van 50 euro (volgens mij zijn ze gestoord geworden) :S
Ik moest namelijk 17,50 betalen voor het 'werk' wat TNT ermee had ja hallo daar betaal ik toch al dik voor bij die verzendkosten?
Belachelijk gebeld maar natuurlijk kunnen ze niks voor je betekenen dus er zit weer niks anders op dan betalen :|
afmetingen en eigen fotos?:Pquote:Op maandag 24 november 2008 09:44 schreef Darthblabla het volgende:
Hallo iedereen!
Week geleden deze jas van Hollister besteld, maar vindt hem uiteindelijk niet mooi. Iemand interesse?
Het is de Imperial Beach winterjas in maat M. Ik doe hem weg voor 150 euro.
http://www.hollisterco.co(...)53583_-1_16400_12551
bijzonder kleurtjequote:Op maandag 24 november 2008 09:44 schreef Darthblabla het volgende:
Hallo iedereen!
Week geleden deze jas van Hollister besteld, maar vindt hem uiteindelijk niet mooi. Iemand interesse?
Het is de Imperial Beach winterjas in maat M. Ik doe hem weg voor 150 euro.
http://www.hollisterco.co(...)53583_-1_16400_12551
Bij mij moet ik nog steeds de cookie editor gebruiken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:59 schreef chrissieke het volgende:
Zeg, even uit nieuwsgierigheid. Ziet iemand anders nu ook de clearance items gewoon tussen de normale items staan op de website? Als ik via Internet Explorer de website bekijk zie ik ook het kopje clearance. Ik had natuurlijk al Mozilla, maar het lijkt net alsof Abercrombie nu toch clearance openstelt voor de rest van de wereld?
Inderdaad, en bij mij werkt het nog steeds niet. Dusjaquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:27 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Bij mij moet ik nog steeds de cookie editor gebruiken...
Ik vind de mouwen van die truien heel erg lang. Ik weet niet of dat het geval is bij al die modellen, maar die ik heb gepast wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef PeoplesFernandez het volgende:
zijn de muscle fit truien ongeveer dezelfde maat als de t-shirts die muscle fit zijn.
M bij t-shirts past perfect dus dan zou truien M ook perfect moeten zittn?
Heb alles M maar hoodies vallen wel wat groter. Niet dat ik dat erg vind... Dus bij jou zou S misschien dan net kunnen mocht je ervan houden dat het wat strakker zit.quote:Op zondag 7 december 2008 11:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Cookie Editor doet het hier nu wel in Firefox 3, dus kan weer op de Clearance pagina komen. Vervelende is alleen dat ze daar vrijwel alleen nog maar artikelen hebben in de maat S. Iemand enig idee hoe vaak de Clearance wordt 'ververst'?
Oja, en als ik voor polo's en tees (muscle fit) M heb, en voor shirts (muscle fit) S, wat wordt me dan aangeraden als maat voor hoodies?
Gewoon een e-mail sturen met je klacht en dan komt het allemaal goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:22 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Heb weer wat besteld!
Ik hou jullie op de hoogte of ik wel of niet een naheffing krijg... Ben namelijk als test expres onder de 150 euro gebleven dit was mijn bestelling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De trui is niet helemaal netjes afgewerkt hebben jullie hier ervaring mee als je dat meld bij Abercrombie? Krijg je dan b.v. iets of heeft dat geen zin? Het is niet heel erg maar bij het voor gedeelte geen idee hoe je dat noemt zie je bij de naden een lichtere kleur terwijl dat op de foto niet is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |