abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62784997

De site en online shop van A&F: abercrombie.com

De site en online shop van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart:
Mannen | Vrouwen

Heel af en toe in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties.):
  • Front Runner
  • Tribute Clothing
  • America Today

eBay / Marktplaats.nl Waarschuwing!
    Op eBay en marktplaats.nl wordt veel kleding van A&F aangeboden, helaas is bijna alles daar nep.
    Als hetzelfde artikel in meerdere maten aangeboden wordt kan je er meteen vanuit gaan dat het nep is.
    Natuurlijk worden er af en toe ook originele artikelen aangeboden, deze zijn dan waarschijnlijk te klein of te groot besteld waardoor de aanbieder deze nu via eBay probeert door te verkopen.

Uitverkoop pagina (Clearance)
    Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
    Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
    Add N Edit Cookies 0.2.1.2
    Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
    1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
    2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
    3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
    4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
    5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
    6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.

Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
    hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
    abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)

LET OP!:
    Sommige artikelen, zoals eau de toilette, worden door A&F niet buiten de VS verstuurd, dus wanneer je wel deze artikelen wilt hebben dan kun je het laten bestellen door Ellen.
    Via haar Shipping & Handling Service kan je aan haar doorgeven wat je wilt hebben en zij regelt het voor je. De gemiddelde levertijd is zo'n 14 dagen vanaf het plaatsen van de bestelling op abercrombie.com.
    Velen hebben al met tevredenheid gebruik gemaakt van haar service.
    Kijk voor meer informatie op http://www.fromus2eu.com

Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten.

Bestellingen via Ellen:

Van de DHL-website:

Ik ga een aantal producten kopen van een bedrijf in het buitenland dat DHL gebruikt voor zijn zendingen.

Moet ik over de zaken die ik koop importbelasting betalen?

Dit is een zaak die u dient te bespreken met het bedrijf waarvan u koopt. Het hangt af van het soort goederen dat u koopt, de waarde van de goederen, hoe de verkoper deze labelt voor douane aangelegenheden en naar welk land u ze importeert. Indien de douane een belasting heft zal DHL deze in eerste instantie voorschieten.

van douane.nl

Ik bestel goederen buiten Nederland via internet. Waarom moet ik voor die goederen douanerechten en belastingen betalen?

Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

Uitzondering:

* Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan ¤ 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.

Omzetbelasting en rechten bij invoer

In principe moet u bij invoer van goederen van buiten de EU in Nederland rechten bij invoer en/of omzetbelasting (BTW) betalen. In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting en rechten bij invoer.

Vrijstelling:

In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

* De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan ¤ 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten).

* Als de waarde van de zending hoger is dan ¤ 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.

* U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.

Sinds 22 maart 2007 is er ook een A&F Flagship store van 3 verdiepingen groot geopend in Londen.

vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #23
    Abercrombie & Fitch #22
    Abercrombie & Fitch #21
    Abercrombie & Fitch #20
    Abercrombie & Fitch #19
    Abercrombie & Fitch #18
    Abercrombie & Fitch #17
    Abercrombie & Fitch #16
    Abercrombie & Fitch #15
    Abercrombie & Fitch #14
    Abercrombie & Fitch #13
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch

archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?

Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop
  • FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_62785503
    Hollister, daar heb ik cologne van. Ruikt heerlijk, alleen ruik je er na een 20 minuten geen reet meer van
    Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
    pi_62785727
    tvptje
    pi_62786331
    tvppp
    Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
    pi_62787167
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Un-X-PecteD het volgende:
    Hollister, daar heb ik cologne van. Ruikt heerlijk, alleen ruik je er na een 20 minuten geen reet meer van
    Nee, je ruikt constante geuren niet veel langer dan 20 minuten. Zo werkt je neus nou eenmaal.
    pi_62787362
    téévéépéé, binnenkort weer ff wat bestellen. Wil zo'n lekkere joggingbroek
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_62787602
    TVP, ik denk dat ik nog even wacht tot na 1 december en met een beetje goede hoop ook tot de dollar weer wat lager staat. Dan even een winterjas uit de clearance trekken en wat overhemden bestellen.
    pi_62787901
    Heujj, een nieuwe, inderdaad. Ik kon de OP nergens vinden en zo
    Maaar, beter dat t in Nederland niet doorgaat ja.

En binnenkort ga ik bestellen, éindelijk!
    pi_62788565
    terugvindabercrombie
    pi_62788665
    Echt niemand die de trui Klondike Brook heeft?
      woensdag 29 oktober 2008 @ 18:53:37 #12
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_62789415
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:17 schreef Bryan181 het volgende:
    Die truien van vorig jaar die op de Klondike Brook truien lijken vielen klein uit, voor A&F kleding. Deze zjin dan ook muscle fit.
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_62790305
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:53 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Die truien van vorig jaar die op de Klondike Brook truien lijken vielen klein uit, voor A&F kleding. Deze zjin dan ook muscle fit.
    Hmm klein in de zin van kort of strak of beide(A)
    pi_62792523
    tvp
    pi_62793233
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 17:13 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Nee, je ruikt constante geuren niet veel langer dan 20 minuten. Zo werkt je neus nou eenmaal.
    Nee, van die geur blijft gewoon niks meer over. Ik heb ander spul dat uren blijft hangen.
    Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
    pi_62796930
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 17:42 schreef booo het volgende:
    Heujj, een nieuwe, inderdaad. Ik kon de OP nergens vinden en zo
    Maaar, beter dat t in Nederland niet doorgaat ja.

En binnenkort ga ik bestellen, éindelijk!
    Het is toch gewoon niet logisch als A&F in Londen zit en dus ook een plek op de Champs Elysee ambieert dat hun eerste vestiging in Nederland in een winkelcentrum in Tilburg komt? Als ze uberhaupt al naar Nederland komen (ik denk dat Parijs, Berlijn, Rome/Milaan, Barcelona/Madrid etc eerder aan de beurt komen dan gaan ze hoogstwaarschijnlijk in de Kalverstraat zitten.
    pi_62798376
    Tja, ik wil toch een foutje graag uit de openingspost zien
    Add N Edit Cookies 0.2.1.2 is nu Add N Edit Cookies 0.2.1.3
    Handiger is misschien om het hele versie nummer achter wegen te laten... Het veschil naar de .3 vind ik nogal van belang i.v.m. die wel werkt in Firefox 3

Ik heb afgelopen maandag weer spul besteld van Hollister... Vrijdag krijg ik het volgens FedEx binnen
    pi_62799535
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 22:29 schreef Japin het volgende:

[..]

Het is toch gewoon niet logisch als A&F in Londen zit en dus ook een plek op de Champs Elysee ambieert dat hun eerste vestiging in Nederland in een winkelcentrum in Tilburg komt? Als ze uberhaupt al naar Nederland komen (ik denk dat Parijs, Berlijn, Rome/Milaan, Barcelona/Madrid etc eerder aan de beurt komen dan gaan ze hoogstwaarschijnlijk in de Kalverstraat zitten.
    Hé ho even. Ik heb het niet verzonnen
    pi_62800701
    Ik moet zeggen dat ik die kleding wel mis nu ik weer in NL woon. Misschien toch maar iets bestellen. Het is alleen wel riskant aangezien elk model anders zit, dus op de maat afgaan werkt niet altijd.
    "Happiness is not getting more, but wanting less"
      donderdag 30 oktober 2008 @ 02:51:53 #20
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_62801438
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 19:26 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Hmm klein in de zin van kort of strak of beide(A)
    ja die van vorig jaar sloten goed aan, de lengte was ook perfect.
    pi_62802363
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 23:55 schreef booo het volgende:

[..]

Hé ho even. Ik heb het niet verzonnen
    Zo bedoelde ik het ook niet Maar het is wel logisch dat het pure onzin is.
    pi_62812191
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:17 schreef Bryan181 het volgende:
    Ik heb deze trui in maat: m, hij zit mij perfect, valt iets kleiner uit als de andere dingen van A&F, normaal draag ik meestal een maat: s.
    Moet wel zeggen dat er onderling ook verschil in zit, de 2 v-hals truien van vorig jaar had ik besteld in maat: s, de grijze trui was kleiner dan de bruine trui.
    Voor de grijze heb ik toen later een maat: m genomen, deze viel bijna zelfde als de bruine in maat: s.
    pi_62814495
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 15:01 schreef NY10014 het volgende:

[..]

Ik heb deze trui in maat: m, hij zit mij perfect, valt iets kleiner uit als de andere dingen van A&F, normaal draag ik meestal een maat: s.
    Moet wel zeggen dat er onderling ook verschil in zit, de 2 v-hals truien van vorig jaar had ik besteld in maat: s, de grijze trui was kleiner dan de bruine trui.
    Voor de grijze heb ik toen later een maat: m genomen, deze viel bijna zelfde als de bruine in maat: s.
    Bedankt voor je reactie. Echt kut is dat bij abercrombie dat et zelfs per trui verschilt
    pi_62815881
    Heeft iemand ervaring met jeans van A&F? Normaal draag ik altijd g-star radar low loose jeans maat 32/34. Ben 1.95 m en weeg 85 kg.
    pi_62822991
    Heeft iemand ervaring met cheapabercrombie.com? Advertentie staat gewoon onder aan het topic (iig bij mij, maar grote kans dat meerderen hem zullen zien )
    pi_62858097
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 21:51 schreef Oscar_Mopperkont het volgende:
    Heeft iemand ervaring met cheapabercrombie.com? Advertentie staat gewoon onder aan het topic (iig bij mij, maar grote kans dat meerderen hem zullen zien )
    Fake en is al vaker verteld...
      zaterdag 1 november 2008 @ 11:36:39 #27
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62858123
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef Arjentjuh86 het volgende:
    Tja, ik wil toch een foutje graag uit de openingspost zien
    Add N Edit Cookies 0.2.1.2 is nu Add N Edit Cookies 0.2.1.3
    Handiger is misschien om het hele versie nummer achter wegen te laten... Het veschil naar de .3 vind ik nogal van belang i.v.m. die wel werkt in Firefox 3

Ik heb afgelopen maandag weer spul besteld van Hollister... Vrijdag krijg ik het volgens FedEx binnen
    Die nieuwe versie van cookie editor wil bij mij nog steeds niet installeren onder firefox 3
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_62863731
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Die nieuwe versie van cookie editor wil bij mij nog steeds niet installeren onder firefox 3
    Wat geeft hij aan dan voor foutmelding?
    pi_62863874
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Bij mij werkt het ook nog steeds niet Ofja, ik krijg m wel geïnstalleerd, maar als ik de normale stappen uitvoer gebeurd er helemaal niks, terwijl t eerst wel altijd werkte. Maar in vorige topics staan een paar andere programma's waarmee het moet lukken, alleen niks zo fijn als Cookie Editor gewoon werkt natuurlijk..
      zaterdag 1 november 2008 @ 20:21:17 #30
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62868349
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 16:48 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Wat geeft hij aan dan voor foutmelding?
    ik gebruik firefox 3.1b1 en hij wil gewoon niet installeren, misschien dat het aan het beta-zijn ligt
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_62880431
    Net ook maar ff een zooi besteld. 2 polo's, 1 sweat-pan en zo'n hoodie. Ik reken er maar op dat ik nog ca 30% aanslag krijg... Dat is wel jammer, toch weer ruim $100.
    >> Player has BlackJack!
    pi_62880591
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 13:22 schreef swestland het volgende:
    Net ook maar ff een zooi besteld. 2 polo's, 1 sweat-pan en zo'n hoodie. Ik reken er maar op dat ik nog ca 30% aanslag krijg... Dat is wel jammer, toch weer ruim $100.
    En daarom wacht ik dus nog een maandje
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    pi_62880628
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

En daarom wacht ik dus nog een maandje
    Ik heb iets gemist?
    >> Player has BlackJack!
    pi_62881348
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef swestland het volgende:

[..]

Ik heb iets gemist?
    Vanaf 1 december gaat het bedrag waarvoor je mag invoeren omhoog van 22 euro naar 150 euro.
      zondag 2 november 2008 @ 16:36:05 #35
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_62884803
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Vanaf 1 december gaat het bedrag waarvoor je mag invoeren omhoog van 22 euro naar 150 euro.
    Zou je me een linkje kunnen geven, mocht je dat ergens gelezen hebben? Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_62887176
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 20:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik gebruik firefox 3.1b1 en hij wil gewoon niet installeren, misschien dat het aan het beta-zijn ligt
    Hij doet het inderdaad nog niet in 3.1...
    Hij is t/m 3.0 compatibel.
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 16:36 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Zou je me een linkje kunnen geven, mocht je dat ergens gelezen hebben? Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn
    Ben ook zeer benieuwd!
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 16:56 schreef booo het volgende:

[..]

Bij mij werkt het ook nog steeds niet Ofja, ik krijg m wel geïnstalleerd, maar als ik de normale stappen uitvoer gebeurd er helemaal niks, terwijl t eerst wel altijd werkte. Maar in vorige topics staan een paar andere programma's waarmee het moet lukken, alleen niks zo fijn als Cookie Editor gewoon werkt natuurlijk..
    Als eens geprobeerd Firefox eraf te gooien en opnieuw te installeren?

Is er trouwens iemand die nog wat gaat bestellen bij Hollister en dat ik met die gene wat mee mag bestellen? Het gaat namelijk om één riem en vind het te duur om dat apart te bestellen
    pi_62887374
    Van FOK!nieuws:
    quote:
    Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger. Het drempelbedrag voor onder andere aankopen via internet wordt met de toepassing van de desbetreffende Europese richtlijn officieel verhoogd naar 150 euro, nu is dat nog 22 euro.

Het voordeel van het niet heffen van invoerrechten, accijnzen of btw op aankopen onder de drempelbedragen kan voor een iPod (160Gb) al oplopen tot zo'n 85 euro. Uiteraard moeten voor aankopen boven het drempelbedrag wel gewoon de heffingen worden afgedragen. Al kan er bij aankopen in Amerika nog wel worden geprofiteerd van de 'lage' dollarkoers.

De wijzigingen van de douanevrijstellingen zijn door de Europese Unie al eerder gepubliceerd, maar nog weinig instanties en consumenten blijken van deze wijziging op de hoogte te zijn. Op de website van de douane zelf staat nog niets over de aanpassing van het drempelbedrag vermeld. Wel lijkt de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro te hanteren, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.

Het drempelbedrag voor lucht- en zeereizigers naar een zogenaamd derde land wordt met de toepassing van de nieuwe richtlijn verhoogd naar 430 euro. Voor reizigers over land wordt het bedrag gewijzigd naar 300 euro. Eerder was het drempelbedrag voor alle reizigers vastgesteld op 175 euro.
      zondag 2 november 2008 @ 22:16:37 #38
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_62894722
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 18:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Van FOK!nieuws:
    [..]
    Hmm, bedankt! Best wel eigenaardig weer dat onze overheidsinstanties er niks over vanaf weten of de burger niet over informeert. Doet de EU eindelijk iets positiefs...
    The Internets, I needs it..
    pi_62904342
    150euro, mm zit ik even goed nog boven met mn $330,- Dus maakt weinig uit Maar wel een goede ontwikkeling.
    >> Player has BlackJack!
    pi_62912952
    Damn wat snel! Vrijdag besteld, vandaag in huis.

Vind de jas niet zo leuk. Dus mocht iemand hem over willen kopen, 195 euro incl verzenden. Maat L, ben 1.90m en past mij perfect.

edit: staat ook op vraag en aanbod nu: [TK] Abercrombie & Fitch winterjas maat L

[ Bericht 13% gewijzigd door bor_venin op 03-11-2008 18:18:45 ]
    pi_62977893
    Weet iemand wanneer de A&F in Milaan open gaat?
    I got soul, but I'm not a soldier
    pi_62978045
    Hoe kom je erbij dat er een in Milaan aankomt?
    pi_62978781
    Ik heb bijna al mijn spullen vandaag binnen gekregen (1 fleecepant gebackorderd). Echt snelle delivery! Zondag besteld, vandaag in huis. Niets gehoord van import duty's e.d. maar kan zijn dat ik die nog apart van de douane krijgt natuurlijk.
    >> Player has BlackJack!
    pi_62982238
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 19:39 schreef swestland het volgende:
    Ik heb bijna al mijn spullen vandaag binnen gekregen (1 fleecepant gebackorderd). Echt snelle delivery! Zondag besteld, vandaag in huis. Niets gehoord van import duty's e.d. maar kan zijn dat ik die nog apart van de douane krijgt natuurlijk.
    Die krijg je altijd later als je pakketje via FedEx is verstuurd...
    Via UPC b.v. krijg je het pakketje pas als je een bepaald bedrag aan de postbode betaald...
    Verstuurd het bedrijf zelfs via de normale post dus uiteindelijk via TNT dan doen ze net alsof je een rembours pakketje krijgt

Heb heel vaak wat besteld uit Amerika en Azië maar helaas als je meer dan 100 euro besteld ben je er zeker van dat je moet dokken...
    pi_62984211
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Hoe kom je erbij dat er een in Milaan aankomt?
    Ik was er vorige week en er stond een enorm pand in de steigers , helemaal afgeschermd. Buiten hing een doek over drie verdiepingen met Abercrombie & Fitch. Zodoende.

Edit:
    Antwoord al gevonden
    quote:
    The Company plans to open an Abercrombie & Fitch and abercrombie flagship in Milan in late 2009. This adds to the 2009 flagship opening schedule, which currently includes a Hollister and abercrombie flagship in New York and an Abercrombie & Fitch flagship in Copenhagen, Denmark and Tokyo, Japan. The company continues to pursue lease arrangements for store locations in Europe and Asia.
    Bron

[ Bericht 40% gewijzigd door ThatsMeThatsRight op 05-11-2008 22:17:47 ]
    I got soul, but I'm not a soldier
    pi_63114627
    Kan iemand me vertellen hoe ik het beste die maten kan meten? Met bestaande kleding? Die lengte maten, 85cm voor een S- je? Dat is toch vreselijk lang?
    pi_63125992
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef Kroontje het volgende:
    Kan iemand me vertellen hoe ik het beste die maten kan meten? Met bestaande kleding? Die lengte maten, 85cm voor een S- je? Dat is toch vreselijk lang?
    Gewoon lekker de maten nemen die je hier ook hebt...
    Als je hier van de bekendere merken een S hebt kan je dat daar ook gerust doen.

Je kunt het anders altijd hier nog verkopen mocht het echt niet passen... Heb al vaak wat besteld en ook voor andere mensen... Behalve dat b.v. een keer een rokje te groot uitviel was het eigenlijk 9 van de 10 gevallen goed
    pi_63126887
    Hmm vanaf 1 december maar even wat spulletjes laten overkomen dan
    Heeft iemand al eens iets bij de online hollister shop gekocht?
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:10:25 #49
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_63128666
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 12:57 schreef ssebass het volgende:
    Hmm vanaf 1 december maar even wat spulletjes laten overkomen dan
    Heeft iemand al eens iets bij de online hollister shop gekocht?
    ja ik, werkt precies hetzelfde als de A&F shop.
    pi_63129982
    Oke relaxt dan moet ik dat ook maar eens gaan doen.

Doutzen heeft trouwens ook een goede smaak, ik wist niet dat ze A&F deed :

pi_63130253
    Ben van plan om met een paar vrienden wat uit de online store te bestellen en dus de verzendkosten te delen. Ik heb trouwens America Today en Frontrunner gemaild en die zweren dat ze geen A&F verkopen:P Verkopen ze dan niet af en toe wat van een oude collectie??
      dinsdag 11 november 2008 @ 16:42:03 #52
    181454 PinPine
    Have to return some videotapes
    pi_63132784
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Teevee het volgende:
    Ben van plan om met een paar vrienden wat uit de online store te bestellen en dus de verzendkosten te delen. Ik heb trouwens America Today en Frontrunner gemaild en die zweren dat ze geen A&F verkopen:P Verkopen ze dan niet af en toe wat van een oude collectie??
    Front Runner verkocht in het verleden oude collectie van Abercrombie, maar tegenwoordig is dit niet meer toegestaan.
    God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
    pi_63141580
    Komt er eigenlijk een A&F in Parijs? Ik heb ergens gelezen dat ie op Avenue des Champs Élysées komt.
    pi_63141780
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 17:43 schreef bor_venin het volgende:
    Damn wat snel! Vrijdag besteld, vandaag in huis.

Vind de jas niet zo leuk. Dus mocht iemand hem over willen kopen, 195 euro incl verzenden. Maat L, ben 1.90m en past mij perfect.

[ afbeelding ]

edit: staat ook op vraag en aanbod nu: [TK] Abercrombie & Fitch winterjas maat L
    Mooi jasje, vooral die voering! vind de kleur alleen wat jammer.
      dinsdag 11 november 2008 @ 21:53:59 #55
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_63142406
    Denk dat ik binnenkort een paar shirts bestel. Iemand omgeving Delft die mee wil bestellen?
    pi_63142965
    Ik wat A&F/Ruehl kleding te koop gezet

[TK] Abercrombie, Ezra, Ruehl, Dsquared, Hugo Boss, Nudie

De komende dagen zal ik er nog wat meer op zetten
    pi_63175625
    Heb een keer American Eagle geprobeerd...
    Meeste past goed behalve helaas één broek. Vandaar dat ik hem te koop aan bied.
    klik

Het is dan wel geen Abercrombie maar goed die hebben mijn maat niet met broeken vandaar dat ik dat een keer daar had geprobeerd
    pi_63203217
    Iemand recentelijk nog een douane rekening gekregen? Vraag me af of die 1december regeling echt hard op die datum ingaan ofdat ze nu al wat rustiger aan doen...

Wil iets gaan bestellen uit de Clearance maar ben bang dat ik achter het net vis als ik nog 2.5 week wacht...
    pi_63217082
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef stefimke het volgende:
    Iemand recentelijk nog een douane rekening gekregen? Vraag me af of die 1december regeling echt hard op die datum ingaan ofdat ze nu al wat rustiger aan doen...

Wil iets gaan bestellen uit de Clearance maar ben bang dat ik achter het net vis als ik nog 2.5 week wacht...
    Ja helaas... Zelfs dikkere rekeningen als normaal
      vrijdag 14 november 2008 @ 12:56:44 #60
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_63218811
    Gisteren mail gekregen van ACF. Zitten weer leuke dingen tussen.

Tevens tvp
    No one goes to Hooters for wings.
    Well polish my nuts and serve me a milkshake.
    A-one and a-two and a-chicka booma chick!
    pi_63218896

Staan mooie nieuwe dingen op! Heb het idee dat er wat meer artikelen op staan met alleen maar een subtiel logo in plaats van grote teksten. Wel jammer dat ieder artikel 10 dollar (of meer) duurder is geworden dan vorig jaar.
    pi_63220033
    die hoody ziet er wel lekker warm uit!!!
      vrijdag 14 november 2008 @ 14:15:59 #63
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_63220661
    Na 1 december ga ik voor het eerst sinds 2 jaar ook maar weer eens wat bestellen bij A&F (of Hollister, ik vind de Hollisterkleding momenteel iets leuker dan de A&F collectie.
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_63224695
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Ja helaas... Zelfs dikkere rekeningen als normaal
    Volgens mij zijn ze gek geworden, heb pas de Mt. Washington jacket besteld, komt FedEx met een rekening van 99 euro.
    pi_63241787
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 16:49 schreef NY10014 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze gek geworden, heb pas de Mt. Washington jacket besteld, komt FedEx met een rekening van 99 euro.

Ik heb het zelfde schatten ze een broek van 50 dollar in voor 130 euro... Heb al gebeld met die gasten en hun zeggen dat die rekening die erbij zit nooit kan kloppen als het dan 50 dollar zou zijn voor die broek :S

Dus die man vertelde mij als hun vinden dat b.v. het bedrag op de bon niet klopt dan mogen ze dat zelf aanpassen nou lekker hoor...

Ben benieuwd als je in december echt heffing vrij kan importeren t/m 150 euro want als ze het net zo blijven doen als bovenstaande manier heb je nog steeds niks
    pi_63241860
    Oké, ik ben van plan dit weekend toch echt te gaan bestellen. Maar nu twijfel ik over de bodywarmer, wat betreft maat, en de truien. Soms zijn de mouwen namelijk super smal (bij andere merken dan) en ik vraag me af of dat hier ook is? T-shirts en polo's heb ik van AnF L, maar ik weet niet of ik het aandurf om truien M te nemen Wat raden jullie aan?
    pi_63242439
    Ik heb gehoord dat de douane op dit moment heel streng controleerd.
    Vrienden van mijn hebben deze maand spellen besteld uit USA en uit Maleisie en die zijn constant de zak. Dit komt omdat de douane per 1 december pas vanaf 150 euro naheffing mag vragen.
    Zie http://www.ez.nl/dsresource?objectid=159584&type=PDF. Zie punt 5 blz 3. Als ik jullie was al ik dus wachten tot 1 december!
    pi_63247838
    Ondanks mijn bovenstaande post ga ik binnenkort toch wat A&F spul aanschaffen. Mijn oom gaat deze week naar amerika en die propt het dan gewoon in zijn koffer. Ik wil waarschijnlijk deze 2 dingen kopen:

Cold River

John's Brook

Weet iemand welke maat ik hierbij zou moeten nemen. Ben 1.85 en weeg 82 kilo. Verder normaal postuur en vind het niet zo erg als de kleding wat strak zit
    pi_63248067
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 18:07 schreef littlefrankie het volgende:
    Ondanks mijn bovenstaande post ga ik binnenkort toch wat A&F spul aanschaffen. Mijn oom gaat deze week naar amerika en die propt het dan gewoon in zijn koffer. Ik wil waarschijnlijk deze 2 dingen kopen:

Cold River
    [ afbeelding ]
    John's Brook
    [ afbeelding ]

Weet iemand welke maat ik hierbij zou moeten nemen. Ben 1.85 en weeg 82 kilo. Verder normaal postuur en vind het niet zo erg als de kleding wat strak zit
    Ik zou voor M gaan... S zou misschien kunnen maar dan zit het echt goed strak.

Vriend van mij is 1.80 en weegt 72kg die heeft S en dat zit toch wel redelijk strak al...
    Dus nu ik dat zo aan het typen ben toch een Mtje
    pi_63248178
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 18:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Ik zou voor M gaan... S zou misschien kunnen maar dan zit het echt goed strak.

Vriend van mij is 1.80 en weegt 72kg die heeft S en dat zit toch wel redelijk strak al...
    Dus nu ik dat zo aan het typen ben toch een Mtje
    Oja, ze zijn muscle fit dus M lijkt me idd toch wel het beste!
    pi_63335705
    neem ook wat voor mij mee!
    pi_63342407
    Haha te laat, oom is alweer terug;)
    pi_63381607
    tvp
    En dat kan zomaar.....?
    pi_63389153
    Btw is het na 1 december nog steeds niet t/m 150 euro import vrij hé...
    Je moet dan nog steeds invoerbelasting betalen en ook nog eens...
    'Meestal moet u wel inklarings- en afhandelingskosten betalen aan het post- of koeriersbedrijf.''

Mooi balen ik dacht dan kan ik dan nog even wat goedkope shirtjes kopen bij AE voor onder mijn truinen enzo

Bron

Heb btw een naheffing gehad over een bedrag van 73 euro van 50 euro (volgens mij zijn ze gestoord geworden) :S

Ik moest namelijk 17,50 betalen voor het 'werk' wat TNT ermee had ja hallo daar betaal ik toch al dik voor bij die verzendkosten?

Belachelijk gebeld maar natuurlijk kunnen ze niks voor je betekenen dus er zit weer niks anders op dan betalen :|
      zondag 23 november 2008 @ 22:21:09 #75
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_63462951
    Binnenkort ook maar weer eens wat bestellen
    Signature.
    pi_63464621
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Arjentjuh86 het volgende:
    Btw is het na 1 december nog steeds niet t/m 150 euro import vrij hé...
    Je moet dan nog steeds invoerbelasting betalen en ook nog eens...
    'Meestal moet u wel inklarings- en afhandelingskosten betalen aan het post- of koeriersbedrijf.''

Mooi balen ik dacht dan kan ik dan nog even wat goedkope shirtjes kopen bij AE voor onder mijn truinen enzo

Bron

Heb btw een naheffing gehad over een bedrag van 73 euro van 50 euro (volgens mij zijn ze gestoord geworden) :S

Ik moest namelijk 17,50 betalen voor het 'werk' wat TNT ermee had ja hallo daar betaal ik toch al dik voor bij die verzendkosten?

Belachelijk gebeld maar natuurlijk kunnen ze niks voor je betekenen dus er zit weer niks anders op dan betalen :|
    Ik dacht dat 't echt helemaal vrij was tot 150
    Is dat even jammer.
      zondag 23 november 2008 @ 23:14:30 #77
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_63465071
    Te mooi om waar te zijn. Leve de EU.
    The Internets, I needs it..
    pi_63465429
    tvp
    pi_63470791
    Hallo iedereen!

Week geleden deze jas van Hollister besteld, maar vindt hem uiteindelijk niet mooi. Iemand interesse?

Het is de Imperial Beach winterjas in maat M. Ik doe hem weg voor 150 euro.

http://www.hollisterco.co(...)53583_-1_16400_12551
    pi_63479567
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 09:44 schreef Darthblabla het volgende:
    Hallo iedereen!

Week geleden deze jas van Hollister besteld, maar vindt hem uiteindelijk niet mooi. Iemand interesse?

afmetingen en eigen fotos?:P
    pi_63484423
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 09:44 schreef Darthblabla het volgende:
    Hallo iedereen!

bijzonder kleurtje
    En dat kan zomaar.....?
    pi_63505876
    Zeg, even uit nieuwsgierigheid. Ziet iemand anders nu ook de clearance items gewoon tussen de normale items staan op de website? Als ik via Internet Explorer de website bekijk zie ik ook het kopje clearance. Ik had natuurlijk al Mozilla, maar het lijkt net alsof Abercrombie nu toch clearance openstelt voor de rest van de wereld?
    pi_63506695
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:59 schreef chrissieke het volgende:
    Zeg, even uit nieuwsgierigheid. Ziet iemand anders nu ook de clearance items gewoon tussen de normale items staan op de website? Als ik via Internet Explorer de website bekijk zie ik ook het kopje clearance. Ik had natuurlijk al Mozilla, maar het lijkt net alsof Abercrombie nu toch clearance openstelt voor de rest van de wereld?
    Bij mij moet ik nog steeds de cookie editor gebruiken...
    pi_63510342
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:27 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Bij mij moet ik nog steeds de cookie editor gebruiken...
    Inderdaad, en bij mij werkt het nog steeds niet. Dusja
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:47:55 #85
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_63510936
    ik moet ook nog steeds cookie editor gebruiken.
    Signature.
    pi_63510969
    Denk dat er iets mis was met hun website, want sinds een paar minuten kan ik de clearance ook niet meer zien (kon overigens ook op de Abercrombie Kids en Hollister site de clearance zien). Ik zie wel de clearance items bij de reguliere staan. Zoals bv. hoodie Miranda onder womens fleece (nu USD 38,90). Zien jullie dat ook niet?
      dinsdag 25 november 2008 @ 23:44:14 #87
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63524449
    Wacht eens even, hier staat goede shit in.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_63564738
    Zou de douaneverandering-per-1december-kust veilig zijn als ik nu op de order knop ga drukken bij Hollister/A&F?
    pi_63574470
    zijn de muscle fit truien ongeveer dezelfde maat als de t-shirts die muscle fit zijn.

M bij t-shirts past perfect dus dan zou truien M ook perfect moeten zittn?
    pi_63576206
    quote:
    Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef PeoplesFernandez het volgende:
    zijn de muscle fit truien ongeveer dezelfde maat als de t-shirts die muscle fit zijn.

M bij t-shirts past perfect dus dan zou truien M ook perfect moeten zittn?
    Ik vind de mouwen van die truien heel erg lang. Ik weet niet of dat het geval is bij al die modellen, maar die ik heb gepast wel.
    pi_63579103
    hmm, het is wel jammer dat de dollar koers nu voor ons weer negatiever is geworden, eerst was 1 euro nog 1,60$ en nu maar 1,25$ ofzo :/

wordt er niet echt goedkoper op en de kledingprijzen zijn ook nog gestegen, en dan nog overige kosten
      vrijdag 28 november 2008 @ 05:37:48 #92
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_63585342
    Zo , eergisteren nog wat dingen gescoord van Abercrombie in Miami. (foto's volgen wel als ik thusi ben)
    Voor de (vrouwlijke) liefhebbers van A&F , Ruehl en Hollister , er is weer een nieuw (?) merk bij gekomen uit dezelfde stal.

Gilly Hicks , deze heeft voornamelijk ondergoed en BHs en zo.
    Dit merk mag IMHO ook wel in de OP .
    M'n vriendin en ik zijn even door de winkel wezen kijken , ik zag niet iets leuks er tussen ( ) en vriendin vond het ook niet echt speciaal.
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_63808309
    Heb weer wat besteld!
    Ik hou jullie op de hoogte of ik wel of niet een naheffing krijg... Ben namelijk als test expres onder de 150 euro gebleven dit was mijn bestelling

De trui is niet helemaal netjes afgewerkt hebben jullie hier ervaring mee als je dat meld bij Abercrombie? Krijg je dan b.v. iets of heeft dat geen zin? Het is niet heel erg maar bij het voor gedeelte geen idee hoe je dat noemt zie je bij de naden een lichtere kleur terwijl dat op de foto niet is...
      zaterdag 6 december 2008 @ 23:39:50 #94
    236733 Marmex
    Currently travelling
    pi_63814877
    Ik lees ff lekker mee... Heb in Londen in april inkopen gedaan bij A&F, daarvoor had ik twee shirtjes besteld via internet. Waarvan alleen de 1e aankwam, en de tweede een oplichter was.

Ga binnenkort voor werk naar the States dus daar ook maar flink inkopen doen..!
    Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
    pi_63820439
    Die Cookie Editor doet het hier nu wel in Firefox 3, dus kan weer op de Clearance pagina komen. Vervelende is alleen dat ze daar vrijwel alleen nog maar artikelen hebben in de maat S. Iemand enig idee hoe vaak de Clearance wordt 'ververst'?

Oja, en als ik voor polo's en tees (muscle fit) M heb, en voor shirts (muscle fit) S, wat wordt me dan aangeraden als maat voor hoodies?
    pi_63821611
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 11:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Die Cookie Editor doet het hier nu wel in Firefox 3, dus kan weer op de Clearance pagina komen. Vervelende is alleen dat ze daar vrijwel alleen nog maar artikelen hebben in de maat S. Iemand enig idee hoe vaak de Clearance wordt 'ververst'?

Oja, en als ik voor polo's en tees (muscle fit) M heb, en voor shirts (muscle fit) S, wat wordt me dan aangeraden als maat voor hoodies?
    Heb alles M maar hoodies vallen wel wat groter. Niet dat ik dat erg vind... Dus bij jou zou S misschien dan net kunnen mocht je ervan houden dat het wat strakker zit.
    pi_63846521
    Ho shit, beter wordt alles aangevuld. Weet iemand hoe vaak dat gebeurt eigenlijk? Ik wilde truien bestellen voor de kerstvakantie, maar er is alleen nog maar xs te krijgen
      dinsdag 9 december 2008 @ 16:15:34 #98
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_63881534
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 18:22 schreef Arjentjuh86 het volgende:
    Heb weer wat besteld!
    Ik hou jullie op de hoogte of ik wel of niet een naheffing krijg... Ben namelijk als test expres onder de 150 euro gebleven dit was mijn bestelling
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

De trui is niet helemaal netjes afgewerkt hebben jullie hier ervaring mee als je dat meld bij Abercrombie? Krijg je dan b.v. iets of heeft dat geen zin? Het is niet heel erg maar bij het voor gedeelte geen idee hoe je dat noemt zie je bij de naden een lichtere kleur terwijl dat op de foto niet is...
    Gewoon een e-mail sturen met je klacht en dan komt het allemaal goed. .
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      dinsdag 9 december 2008 @ 17:39:24 #99
    26631 Boink
    Ik ben er klaar voor!
    pi_63883734
    Ben benieuwd of je een naheffing krijgt. Anders ga ik van de week ook wat bestellen
    pi_63884369
    Weet iemand op basis waarvan FedEx de waarde van de kleding bepaalt? Ik heb een fleece broek en blouse gekocht in de clearance (resp. USD 15,90 en USD 24,90). FedEx zegt dat de waarde USD 35,90 en USD 44,90 is. Nergens op de factuur van Abercrombie staat de originele waarde, alleen de waarde waartegen ik de kleding gekocht heb. Waar baseert FedEx dit op en is dit aan te vechten?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')