Hallo iedereen
Na het een tijdje uitgesteld te hebben, heb ik afgelopen weekend eindelijk mijn kast eens uitgezocht.
Hier een lijst met de kleding die ik wil verkopen, alles is in goede staat, versleten kleding verkoop ik niet.
Sommige stukken zijn zelfs niet gedragen of bijna niet.
De prijs is incl de verzendkosten binnen NL.
Mocht er iets tussen zitten wat je hebben wilt, laat het me maar weten.
Ik probeer zo snel mogelijk te reageren, wil je meerdere stukken kopen, dan kan ik de prijs wel aanpassen.
Nudie Jeans: Regular Ralf32/34'' color: Danne Replica50,00 (incl. verzendkosten NL)Deze broek is bijna niet gedragen, in zeer goede staat.
![]()
Dsquared sneakerssize:44 color: zie foto's200,00 (incl. verzendkosten NL)Heb deze schoenen afgelopen september gekocht bij ''Gonzalo Comella'' in Barcelona, heb er alles nog bij (Doos, aankoopbewijs, opberghoes, etc.), heb ze een keer of 3/4 een uurtje aangehad, maar ik kan er helaas niet aan wennen, zijn me toch echt iets te klein helaas.
Schoenen zijn echt als nieuw, wil dit bedrag er echt voor hebben, ze zijn het waard.
![]()
Hugo Boss blousesize: L30,00 (incl. verzendkosten NL)Mooie blouse van Hugo, heb deze maar een paar keer gedragen, is mij iets te groot.
In nieuwstaat
![]()
JunkFood MTV new york t-shirt...............VERKOCHT...............size: M19,00 (incl. verzendkosten NL)Nieuw, nooit gedragen
Abercrombie & Fitch sweatersize: S (valt groot deze sweater, eerder een M)
Cashmere blend30,00 (incl. verzendkosten NL)Deze sweater met cashmere is echt warm, heb de mouwen iets strakker laten maken door een kleermaker, deze truien staan erom bekend dat ze enorm wijde mouwen hadden.
Hij heeft nu mooi aansluitende mouwen.
De trui is bijna nieuw, draag je normaal een S van A&F, dan is deze sweater je te groot, hij valt eerder als een M/L van A&F
Abercrombie & Fitch waffle crew-necksize: S25,00 (incl. verzendkosten NL)
van de nieuwe collectie, keer of 4/5 gedragen.
Echt als nieuw
Ezra Fitch blousesize: S37,50 (incl. verzendkosten NL)Mooie blouse van de luxe lijn van A&F, blouse is in zeer goede staat, kan nog zeer lang worden gedragen
![]()
![]()
Abercrombie & Fitch shirtsize: S15,00 (incl. verzendkosten NL)Als nieuw
Abercrombie & Fitch sweatersize:M30,00 (incl. verzendkosten NL)
Nieuwe trui, nooit gedragen.
Van de nieuwste collectie, trui is ook met cashmere en is Muscle fit
Ruehl hoodiesize: S color: creme38,00 (incl. verzendkosten)Mooie hoodie van Ruehl (dure lijn van Abercrombie & Fitch)
Is in zeer goede staat, weinig gedragen
![]()
Abercrombie & Fitch ''Summit rock vest''size: S color: Blue50,00 (incl. verzendkosten NL)Zeer populair, en ieder jaar snel uitverkocht, mooie nieuwe bodywarmer van A&F
![]()
![]()
Ruehl Morton jeans
size: 31/32
40,00 (incl. verzendkosten)
Ruehl premium jeans, in the U.S. zeer populair
Mooi model, broek is als nieuw, zie foto's
Mooi detail van de broek is de binnenzakken, hierop staat de plattegrond van Greenwich village (NYC) afgedrukt
![]()
![]()
Abercrombie & Fitch scarfsize: ???32,50 (incl. verzendkosten NL)Zeer grote heavy wollen das van A&F, deze zijn al van een aantal jaar geleden, maar echt nog nooit gedragen.
Hebben altijd in een doos gezeten, 100% nieuw
Collector's item in the U.S.
Abercrombie & Fitch scarfsize: ???32,50 (incl. verzendkosten NL)Zeer grote heavy wollen das van A&F, deze zijn al van een aantal jaar geleden, maar echt nog nooit gedragen.
Hebben altijd in een doos gezeten, 100% nieuw
Collector's item in the U.S.![]()
Er komt nog meer
[ Bericht 0% gewijzigd door NY10014 op 13-11-2008 18:12:37 (iets van verkocht) ]