Fake en is al vaker verteld...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:51 schreef Oscar_Mopperkont het volgende:
Heeft iemand ervaring met cheapabercrombie.com? Advertentie staat gewoon onder aan het topic (iig bij mij, maar grote kans dat meerderen hem zullen zien)
Die nieuwe versie van cookie editor wil bij mij nog steeds niet installeren onder firefox 3quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Tja, ik wil toch een foutje graag uit de openingspost zien![]()
Add N Edit Cookies 0.2.1.2 is nu Add N Edit Cookies 0.2.1.3
Handiger is misschien om het hele versie nummer achter wegen te laten... Het veschil naar de .3 vind ik nogal van belang i.v.m. die wel werkt in Firefox 3![]()
Ik heb afgelopen maandag weer spul besteld van Hollister... Vrijdag krijg ik het volgens FedEx binnen
Wat geeft hij aan dan voor foutmelding?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die nieuwe versie van cookie editor wil bij mij nog steeds niet installeren onder firefox 3
Bij mij werkt het ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die nieuwe versie van cookie editor wil bij mij nog steeds niet installeren onder firefox 3
ik gebruik firefox 3.1b1 en hij wil gewoon niet installeren, misschien dat het aan het beta-zijn ligtquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:48 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Wat geeft hij aan dan voor foutmelding?
En daarom wacht ik dus nog een maandjequote:Op zondag 2 november 2008 13:22 schreef swestland het volgende:
Net ook maar ff een zooi besteld. 2 polo's, 1 sweat-pan en zo'n hoodie. Ik reken er maar op dat ik nog ca 30% aanslag krijg... Dat is wel jammer, toch weer ruim $100.
Ik heb iets gemist?quote:Op zondag 2 november 2008 13:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En daarom wacht ik dus nog een maandje
Vanaf 1 december gaat het bedrag waarvoor je mag invoeren omhoog van 22 euro naar 150 euro.quote:
Zou je me een linkje kunnen geven, mocht je dat ergens gelezen hebben? Het klinkt bijna te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vanaf 1 december gaat het bedrag waarvoor je mag invoeren omhoog van 22 euro naar 150 euro.
Hij doet het inderdaad nog niet in 3.1...quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik gebruik firefox 3.1b1 en hij wil gewoon niet installeren, misschien dat het aan het beta-zijn ligt
Ben ook zeer benieuwd!quote:Op zondag 2 november 2008 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou je me een linkje kunnen geven, mocht je dat ergens gelezen hebben? Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn
Als eens geprobeerd Firefox eraf te gooien en opnieuw te installeren?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:56 schreef booo het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook nog steeds nietOfja, ik krijg m wel geïnstalleerd, maar als ik de normale stappen uitvoer gebeurd er helemaal niks, terwijl t eerst wel altijd werkte. Maar in vorige topics staan een paar andere programma's waarmee het moet lukken, alleen niks zo fijn als Cookie Editor gewoon werkt natuurlijk..
quote:Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger. Het drempelbedrag voor onder andere aankopen via internet wordt met de toepassing van de desbetreffende Europese richtlijn officieel verhoogd naar 150 euro, nu is dat nog 22 euro.
Het voordeel van het niet heffen van invoerrechten, accijnzen of btw op aankopen onder de drempelbedragen kan voor een iPod (160Gb) al oplopen tot zo'n 85 euro. Uiteraard moeten voor aankopen boven het drempelbedrag wel gewoon de heffingen worden afgedragen. Al kan er bij aankopen in Amerika nog wel worden geprofiteerd van de 'lage' dollarkoers.
De wijzigingen van de douanevrijstellingen zijn door de Europese Unie al eerder gepubliceerd, maar nog weinig instanties en consumenten blijken van deze wijziging op de hoogte te zijn. Op de website van de douane zelf staat nog niets over de aanpassing van het drempelbedrag vermeld. Wel lijkt de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro te hanteren, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.
Het drempelbedrag voor lucht- en zeereizigers naar een zogenaamd derde land wordt met de toepassing van de nieuwe richtlijn verhoogd naar 430 euro. Voor reizigers over land wordt het bedrag gewijzigd naar 300 euro. Eerder was het drempelbedrag voor alle reizigers vastgesteld op 175 euro.
Hmm, bedankt! Best wel eigenaardig weer dat onze overheidsinstanties er niks over vanaf weten of de burger niet over informeert. Doet de EU eindelijk iets positiefs...quote:
Die krijg je altijd later als je pakketje via FedEx is verstuurd...quote:Op woensdag 5 november 2008 19:39 schreef swestland het volgende:
Ik heb bijna al mijn spullen vandaag binnen gekregen (1 fleecepant gebackorderd). Echt snelle delivery! Zondag besteld, vandaag in huis. Niets gehoord van import duty's e.d. maar kan zijn dat ik die nog apart van de douane krijgt natuurlijk.
Ik was er vorige week en er stond een enorm pand in de steigers , helemaal afgeschermd. Buiten hing een doek over drie verdiepingen met Abercrombie & Fitch. Zodoende.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe kom je erbij dat er een in Milaan aankomt?
Bronquote:The Company plans to open an Abercrombie & Fitch and abercrombie flagship in Milan in late 2009. This adds to the 2009 flagship opening schedule, which currently includes a Hollister and abercrombie flagship in New York and an Abercrombie & Fitch flagship in Copenhagen, Denmark and Tokyo, Japan. The company continues to pursue lease arrangements for store locations in Europe and Asia.
Gewoon lekker de maten nemen die je hier ook hebt...quote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef Kroontje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik het beste die maten kan meten? Met bestaande kleding? Die lengte maten, 85cm voor een S- je? Dat is toch vreselijk lang?![]()
ja ik, werkt precies hetzelfde als de A&F shop.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:57 schreef ssebass het volgende:
Hmm vanaf 1 december maar even wat spulletjes laten overkomen dan
Heeft iemand al eens iets bij de online hollister shop gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |