Betraptquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Swine het volgende:
Sietske is gewoon een kloon van pietje. Daarom was hij er gister niet onder zijn eigen account en is ie nu dus ook echt niet naar ajax - nec
Vooruit dan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja er moeten perse naakte tetten te zien zijn! Ach, iets aan de verbeelding overlaten mag wat mij betreft wel.
Nou soeperdoeper!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vooruit dan.
[ link | afbeelding ]
klinks spannendquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:05 schreef MrDrako het volgende:
weet iemand trouwens wat er vandaag bij dat bastion hotel aan de hand was? (dat hotel daar bij de anac),
stonden namelijk 2 politie auto's, 1 blokkeerde een auto zonder bumper en wat schade,
en aan de zijkant van het hotel hingen aan elkaar geknoopte beddenlakens uit het raam op de 2de verdieping
+1quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef IrishBastard het volgende:
Is ook niet echt mijn smaak, die 2e
Je had erbij moeten zijn om foto's te maken, eigenlijk.quote:
ja ik wist niet dat er iets wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn om foto's te maken, eigenlijk.
Deviantart ftwquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:14 schreef Nielez het volgende:
[..]
+1
Laat Sla die tietenfipo's maar maken.
Sla heb jij een stock-photo-tetten-pack ofzo?
Of big-time google skillz?
ik had ook besloten niet naar stage te gaan, maar er is n afspraak gepland dus ik moet wel, en wel nog om 9 uur zelfsquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef SiETSKE. het volgende:
ik heb net besloten dat ik morgen niet naar school ga.
Je gaat gewoon, jongedame!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef SiETSKE. het volgende:
ik heb net besloten dat ik morgen niet naar school ga.
aii dat is kut.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had ook besloten niet naar stage te gaan, maar er is n afspraak gepland dus ik moet wel, en wel nog om 9 uur zelfs
Waar is dan het briefje van de dokter?quote:
ik dacht dat jij mijn school wel even op zou bellen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar is dan het briefje van de dokter?
Ik zal ze eens even opbellen ja! Omdat door te geven dat je SMOESKES hebt!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:36 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij mijn school wel even op zou bellen?
ik zou niet durven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zal ze eens even opbellen ja! Omdat door te geven dat je SMOESKES hebt!
O alsjeblieft! Als je de ik ben ziek-kaart-troef gaat spelen dan versla ik je met een Royal Flushquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik zou niet durven.
niet zo gemeen zijn tegen een zieke siets he.![]()
I hear you.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Slarioux het volgende:
Het is erg verleidelijk om thuis te blijven maar ik denk dat ik wel gewoon ga.
ik word al bijna bang.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O alsjeblieft! Als je de ik ben ziek-kaart-troef gaat spelen dan versla ik je met een Royal Flush
Ik ga morgen eerst dwalen door de gangen onder Radboud.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef Nielez het volgende:
[..]
I hear you.
Maarja wie wil er nu niet lekker naar DM
O zo te horen heb je al van andere mensen gehoord hoe ik in het echt benquote:
Psht, psht, pshtquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef Nielez het volgende:
[..]
I hear you.
Maarja wie wil er nu niet lekker naar DM
neuh hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O zo te horen heb je al van andere mensen gehoord hoe ik in het echt ben![]()
Wie heeft hier zitten roddelen?![]()
sorryquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O zo te horen heb je al van andere mensen gehoord hoe ik in het echt ben![]()
Wie heeft hier zitten roddelen?![]()
Doe je dat niet dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mensen die denken dat ik brommer/motor/auto/fietsmonteur voor opleiding doe![]()
zo moeilijk zijn ze nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga morgen eerst dwalen door de gangen onder Radboud.
quote:
Je doet toch ook overrated brommerkunde?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mensen die denken dat ik brommer/motor/auto/fietsmonteur voor opleiding doe![]()
Nee, maar ik moet het nog wel gaan doen. En zelfs met de routebordjes zie ik mezelf keihard verdwalenquote:
van waar naar waar moet je eigelijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet het nog wel gaan doen. En zelfs met de routebordjes zie ik mezelf keihard verdwalen
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
neuh hoor.
gewoon goede mensenkennis.
Dat is bij jou snel gedaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
DARE: PM of post hier maar eens even een korte persoons/karakterbeschrijving van me!
Ik moet van de polikliniek psychiatrie naar het fc donders en onderweg ga ik afslaan richting het Huygensgebouw. Ik pak mijn zaklamp inquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
van waar naar waar moet je eigelijk
Het is echt een briljant mooie route, die gangen daaronder zijn tof. Iedereen kent ze vast al, maar ik vind het gaafquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
hahahageen idee waar t allemaal zit, succes
oke komtie x]quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
DARE: PM of post hier maar eens even een korte persoons/karakterbeschrijving van me!
sluiten en slikken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
en daarna try before you die en sluiten en slikken
Zelfs ik ken zequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is echt een briljant mooie route, die gangen daaronder zijn tof. Iedereen kent ze vast al, maar ik vind het gaaf
Ja echt concrete totaal niet algemene puntenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oke komtie x]
- je houdt ervan om iemand in de zeik te nemen
- je bent niet al te serieus, maar kán wel serieus zijn
- je bent slim [denk ik]
- je bent geen verlegen persoon.
en uhm, tsja dat was t wel.
Groene gebouw met vier vleugelsquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef morgane het volgende:
Alleen het huygensgebouw komt me bekend voor, maar dat is twelke is dat ook al weer?
Hoelang stalk je me al?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oke komtie x]
- je bent slim [denk ik]
Inderdaad! Ik heb de diepgang van anti-aanbak-laag!quote:
Ik ben een en al liefde en zal nooit iemand in de zeik nemen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
oke komtie x]
- je bent slim [denk ik]
ow was jij datquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben maar op één meet geweest en durfde toen niets te zeggen.![]()
Wapens zijn ook echt niet zo moeilijk verkrijgbaar in NL hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
om half 10 weer undercover in nederlandmet die wapens die zo makkelijk te koop waren
Ik weet nergens vanquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is echt een briljant mooie route, die gangen daaronder zijn tof. Iedereen kent ze vast al, maar ik vind het gaaf
in de kelder van t radboud heb je n heel gangenstelsel, maar is officieel alleen voor transport bedoeltquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wapens zijn ook echt niet zo moeilijk verkrijgbaar in NL hoor.
[..]
Ik weet nergens van![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben een en al liefde en zal nooit iemand in de zeik nemen!![]()
Ik ben altijd serieus!![]()
Ik slim? OMG, dit laat ik mijn moedertje lezen! Kan die ook eens goed lachen!![]()
Ik ben maar op één meet geweest en durfde toen niets te zeggen.![]()
Samengevat: You're dead wrong!
Er lopen, voornamelijk onder het ziekenhuis, heel veel service en onderhoudsgangen. De vox heeft er volgens mij ook laatst over geschreven. Je kan als het goed is nog steeds onder de grond door van het Erasmusgebouw naar het ziekenhuis, en naar het Huygensgebouw. En ik moet er morgen toch zijn, dus ik ga een poging wagenquote:
Owh van een aantal van die gangen wist ik wel, maar ik wist niet dat je er ook door naar het Erasmus of het Huygens konquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er lopen, voornamelijk onder het ziekenhuis, heel veel service en onderhoudsgangen. De vox heeft er volgens mij ook laatst over geschreven. Je kan als het goed is nog steeds onder de grond door van het Erasmusgebouw naar het ziekenhuis, en naar het Huygensgebouw. En ik moet er morgen toch zijn, dus ik ga een poging wagen
goh jij ook al. :pquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
Mannen kunnen ook zulke eikels zijn he..
Niet tegen mij, heb weer een vriendin over de zeik aan de tel gehad.
Het zal wel de tijd van de mannenmaand zijn oidquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
goh jij ook al. :p
ik vanmiddag ook.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef swarmahoer het volgende:
volgends mij niet naar het erasmus hoor, maar je kan totaan de centrale patientenkeuken komen (vlak voor de slagschepen) en dan aan de andere kant bij de annastraat zegmaar... en dan totaan de erasmuslaan zelf en de kapitelweg
Ik dacht dat het kon, maar dat zijn eigenlijk alleen geruchten. Bij het Huygens is het zo dat als je handig door de kelders zweeft, je op een gegeven een link vind naar de oude gangen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh van een aantal van die gangen wist ik wel, maar ik wist niet dat je er ook door naar het Erasmus of het Huygens kon. Hoe kom je in die gangen dan? Gewoon met de lift/trap naar beneden?
sappige verhalenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
ACH FLIKKER TOCH OP! IK BEN ALTIJD NETJES EN GEDRAAG ME ALTIJD BRAAF! IK MAAK VAN NIEMAND MISBRUIK EN TOCH BEN IK OOK ELKE KEER DE KWAAIE PIEF ALLEEN MAAR OMDAT IK EEN PIEMEL HEB HE?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
goh jij ook al. :p
ik vanmiddag ook.
Hoezo generalisatie?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
Hebben, het woord is hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
haha zoiets ja,quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het zal wel de tijd van de mannenmaand zijn oid
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ze heeft wel gelijk... Vrouwen kunnen geen eikels zijn, want dat zijn al kuthoerensommige iets meer dan anderen natuurlijk
Ja, ik was dat muurbloempje in de hoek ja!quote:
Link naar de desbetreffende hyvespagina?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef LastRequest het volgende:
Mik stel je niet aan, ik zei nog kunnen
Kort verhaal:
Ze vindt iemand echt leuk, we krabbelden hem toevallig net na elkaar vrijdag, en na ons nog een jc-genoot van ons.. Hij heeft mij en die andere teruggekrabbeld, maar haar nietTis ook wel een beetje lomp.
mee eensquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef SiETSKE. het volgende:
E892,80 (L)
wat is het fijn, als dat volgende week ineens op je rekening staat.
hmm. lullig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef LastRequest het volgende:
Kort verhaal:
Ze vindt iemand echt leuk, we krabbelden hem toevallig net na elkaar vrijdag, en na ons nog een jc-genoot van ons.. Hij heeft mij en die andere teruggekrabbeld, maar haar nietTis ook wel een beetje lomp.
of, hij was een verlegen jongen, en eigenlijk vindt hij haar ook wel leuk. Hij wil echter nog niet direct reageren want 1 hij weet niet wat 2 of dat niet te raar over komt 3 of het te snel is. En hij wil haar niet afschrikken natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef LastRequest het volgende:
Kort verhaal:
Een beetje patsen met je geld!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef SiETSKE. het volgende:
E892,80 (L)
wat is het fijn, als dat volgende week ineens op je rekening staat.
Je kijkt maar op m'n hyvesquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Link naar de desbetreffende hyvespagina?
25 euro pu?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eenswerken voor 25 euro pu is altijd leuk
laat me.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een beetje patsen met je geld!
Misschien is hij wel heel zenuwachtig en weet 'ie gewoon niet wat 'ie terug moet zeggen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef LastRequest het volgende:
Kort verhaal:
Tuurlijk, maar mij en Lo wel terugkrabbelen terwijl wij later stuurden dan zij is natuurlijk wel een beetje lompquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hmm. lullig.
maar jongens zijn wat lakser in die dingen dan meiden.
ze smsen ook nooit terug enzo.
Daar zijn we na een half uur bellen ook op uit gekomen, aangezien hij inderdaad vrij verlegen is en ik er vrij zeker van ben dat ie haar leuk vindt.. Maar toch, ik hoop maar dat het waar is, tis natuurlijk wel een typische vrouwentheoriequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
of, hij was een verlegen jongen, en eigenlijk vindt hij haar ook wel leuk. Hij wil echter nog niet direct reageren want 1 hij weet niet wat 2 of dat niet te raar over komt 3 of het te snel is. En hij wil haar niet afschrikken natuurlijkVrouwen....
![]()
maar het kan ook een eikel zijn ja.
Dat was zon beetje mijn minimum maandsalaris afgelopen half jaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
laat me.
EINDELIJK heb ik eens geld.
daar mag ik best even trots op zijn al zeg ik t zelf.
het is mij overigens ook wel eens overkomen hoor dus zo ondenkbaar is die situatie ook nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar mij en Lo wel terugkrabbelen terwijl wij later stuurden dan zij is natuurlijk wel een beetje lomp
[..]
Daar zijn we na een half uur bellen ook op uit gekomen, aangezien hij inderdaad vrij verlegen is en ik er vrij zeker van ben dat ie haar leuk vindt.. Maar toch, ik hoop maar dat het waar is, tis natuurlijk wel een typische vrouwentheorie
whoppateeee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat was zon beetje mijn minimum maandsalaris afgelopen half jaar
maar jij werkt dan ook fulltime ervoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat was zon beetje mijn minimum maandsalaris afgelopen half jaar
was helaas maar voor een paar dagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
25 euro pu?
waar haal je dat vandaan?
Juh al was dat weekendje werken in roermond steeds ook leuk. Afgelopen 2 weken niet meer gewerkt, heb er een beste hekel aan gekregenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar jij werkt dan ook fulltime ervoor
en wij werken der hard voor (naja mikkie is de enige belastingbetaler denk ikquote:
Damn, doe mij ook zo'n baantje.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eenswerken voor 25 euro pu is altijd leuk
Ik wilde al zeggen... jullie werken alleen voor je belastingteruggave. De enige die hier werkt voor de uitkering van anderen ben ik, waarschijnlijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en wij werken der hard voor (naja mikkie is de enige belastingbetaler denk ik)
Wat een matchquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:30 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
voor dat geld wat ik nu dus krijg, heb ik ook niet gewerkt.![]()
best relaxt.
zorgtoeslag van 2007 én 2008 nog uitbetaald krijgen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd aan geld waar jullie niet voor gewerkt hebben?.
Okay, van D_K weet ik het...
Het kan zijn dat ik de naam Rob ooit al dan niet gebruikt heb voor al dan niet illegale doeleinden!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zeg heet jij toevallig rob? anders mag je niet met veel jongere dames friemelen !
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Goh dat heb ik sinds ik weer vrijgezel ben niet eerder gehoordquote:
Me Tarzan, you Jane. Moeilijker hoeft het nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:35 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
vind je?
ik kon jou niet omschrijven dusja.
de klik is er niet echt dan he.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik de naam Rob ooit al dan niet gebruikt heb voor al dan niet illegale doeleinden!![]()
hoelang ben je al vrijgezel dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh dat heb ik sinds ik weer vrijgezel ben niet eerder gehoord
wat jij wilt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Me Tarzan, you Jane. Moeilijker hoeft het niet
over wie heb je t dan nuquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie hier nergens een bank staan of een diploma aan de muur hangen! Ik sla deze sessie maar over.quote:
altijd ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ben je altijd zo makkelijk ?
niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens een bank staan of een diploma aan de muur hangen! Ik sla deze sessie maar over.
Ik wacht wel ff op de DVD.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste cam-versie van Saw V is gesignaleerd.
Ik houd niet van gemakkelijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was een tip voor de kardinaal.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
altijd ja.![]()
[..]
niet?
ik zie het wel degelijk.
nee oke, je hoeft geen antwoord te geven.
De dvdrip duurt meestal niet heel langquote:
Twee dagen terug toch al? Ik moet II en IV nog kijken, dus met V wacht ik nog evenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
ah kijk, daar hou ik wel van.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van gemakkelijk!![]()
Ik ben nog een ouderwetsche romanticus!![]()
Ik kijk geen cam-versies, 't is meer een note to myself om in de gate te houden wanneer de rip uitkomtquote:
Ik ben op het moment helemaal niet van de relatiesquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope, maar ik hoop dat de kwali niet tegen gaat vallen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De dvdrip duurt meestal niet heel lang.
Uhuh. Van Max Payne is ook al een Telesync uit, maar ik wacht nog wel even op de R5quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk geen cam-versies, 't is meer een note to myself om in de gate te houden wanneer de rip uitkomt.
altijd t zelfde gedonderquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben op het moment helemaal niet van de relaties
Ik heb net een best lange relatie achter de rug (nou ja, net, sinds augustus alweerquote:
weer een klikquote:
hebbe hebbequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nja ook een beetjequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
ik alleen 2 nogquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twee dagen terug toch al? Ik moet II en IV nog kijken, dus met V wacht ik nog even.
Maar je beweerde net dat je nog makkelijker te krijgen bent dan een soa op een homo-ontmoetingsplaats?quote:
me neither.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
i'net moet je niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar je beweerde net dat je nog makkelijker te krijgen bent dan een soa op een homo-ontmoetingsplaats?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wiskundeals ik alles optel hoef ik niet meer af te trekken
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar je beweerde net dat je nog makkelijker te krijgen bent dan een soa op een homo-ontmoetingsplaats?
Ik zeg ook niet dat je er bij na moet denkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:54 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
![]()
wiskunde is té moeilijk voor mij.
Meiske ik zei toch dat ik alles serieus nam!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:53 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
i'net moet je niet al te serieus nemen.
Meid, zolang 't aftrekken lukt hoef je je niet druk te maken om wiskundequote:
oke 1-0 voor jou.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meiske ik zei toch dat ik alles serieus nam!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou jippie alleen piet nog en we hebben allemaal weer een fail achter de rug
dat vind ik geen opmerking voor jouw pietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, zolang 't aftrekken lukt hoef je je niet druk te maken om wiskunde.
Qua relaties?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou jippie alleen piet nog en we hebben allemaal weer een fail achter de rug
Het verklaart wel dat gebrek aan een relatiequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ja altijd leuk hequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef LastRequest het volgende:
Mensen die geen winrar hebben en het niet snappen
En vervolgens het na instructies geinstalleerd hebben maar niet wachten op m'n verdere uitleg, en dus per ongeluk een map met bijna 2000 foto's uitpakken op bureaublad![]()
Vriendin zegt:
KUTMAN HELE DING CRASHT
Vriendin zegt:
heb nu 100dingen op bureaublad
Vriendin zegt:
hoe meot je iet sverwijderen
hahahaha oké.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
heb je t over mij?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het verklaart wel dat gebrek aan een relatie
Haha, quote uit mijn seksleven?quote:
weet ik niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, quote uit mijn seksleven?
Je zit in een andere tijdzonequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
ook mooi bureaublad zo![]()
[ afbeelding ]
en wel meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:01 schreef SiETSKE. het volgende:
CP; laat jij elke dag je bureaublad zien?
had em gister al geschotenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit in een andere tijdzone!
We hadden het niet over wat je aan je moeder laat zien hè.quote:
Jij bent z'n moeder?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef IrishBastard het volgende:
Als ie het maar uit z'n hoofd laat
quote:
die plaatjes van je motor heb ik al gespot geloof ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]! nee zo erg is het niet, maar er komen wel eens plaatjes van mijn motor voorbij
en de hond ook
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef Slarioux het volgende:
Dit klinkt als een mooi moment om te gaan pitten. Tot morgen, y'all!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
die plaatjes van je motor heb ik al gespot geloof ik.
je hond niet.
-hint-
Misschien woont ie in hatert?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom, staat je motor in de woonkamer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom, staat je motor in de woonkamer
Ik kijk 't af en toe ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Volgt er hier iemand trouwens Can't buy me love?
ja ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Volgt er hier iemand trouwens Can't buy me love?
eigen dieren zijn altijd lieverquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:20 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja ik.
@ CP; je hondje is lief!
maar de mijne is toffer.
ik geef je gelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
eigen dieren zijn altijd liever
Dat neem ik aan. Dan was ze dus wel héél slechtquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Een meisje uit m'n projectgroep mailde vorige week dat ze even niet meer kon meewerken omdat ze dat Can't buy me love huis in gingWe hebben gekeken en ons echt kapotttt gelachen.. maar nu mailt ze net hoe laat we morgen afgesproken hebben, ze ligt er dus alweer uit
hoe heet ze dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Een meisje uit m'n projectgroep mailde vorige week dat ze even niet meer kon meewerken omdat ze dat Can't buy me love huis in gingWe hebben gekeken en ons echt kapotttt gelachen.. maar nu mailt ze net hoe laat we morgen afgesproken hebben, ze ligt er dus alweer uit
Ja het was ook al vrij duidelijk dat ze haar vanaf het begin niet moesten haha.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat neem ik aan. Dan was ze dus wel héél slecht.
oh echt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja het was ook al vrij duidelijk dat ze haar vanaf het begin niet moesten haha.
@ SiETSKE: Michelle
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Was dat niet al heel lang geleden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga trouwens lekker Prison Break kijken. Ik zou 't samen met een vriendin kijken maar dat komt er de hele tijd niet van, en ik heb geen zin meer om te wachten
.
quote:
Nee ik probeer mezelf nog enigszins anoniem te houden hier, en we hebben maar 4 man in onze projectgroepquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
! Maak er ff een topic over in
Can't Buy Me Love
Brekend nieuws.
quote:
Hoe oud is hij/zij nu ?quote:
Altijd wachten op vrouwen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga trouwens lekker Prison Break kijken. Ik zou 't samen met een vriendin kijken maar dat komt er de hele tijd niet van, en ik heb geen zin meer om te wachten
.
De keuzes van LR zijn niet te volgen, maar die van jou nu officieel ook niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
.
Season vier is inderdaad al een tijdje bezig, maar ik had recent meer dan genoeg andere dingen te doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was dat niet al heel lang geleden?
Hoezo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De keuzes van LR zijn niet te volgen, maar die van jou nu officieel ook niet.
Oh, maar is ze al op tv geweest danquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik probeer mezelf nog enigszins anoniem te houden hier, en we hebben maar 4 man in onze projectgroep
Je hebt al minimaal 3x geroepen dat je samen ging kijken, en nu out the blue ga je ineens toch kijkenquote:
Moet men toch lekker zelf weten wanneer men wat gaat kijken...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt al minimaal 3x geroepen dat je samen ging kijken, en nu out the blue ga je ineens toch kijken. Impulsieve wijvenactie [ afbeelding ].
Rijke Opa'squote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik lees niet terug dat is kansloos namelijk, weet je dat ook alvastquote:
Heh gadver daarom dringt het dus niet doorquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
kijkt ie tv?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
10 en ook idioot jaal slaapt hij tegenwoordig wel heeeeeeeeeeeeel veel en is het eigenlijk alleen nog maar eten en uitlaten, keertje met speelgoed heen en weer rennen, en de rest is tv kijken en slapen
Ja dat heb ik een tijd geroepen ja, maar nu heb ik zin om te kijken en aangezien de volgende kijkmogelijkheid samen nog wel een paar weken gaat duren geloof ik 't verder welquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt al minimaal 3x geroepen dat je samen ging kijken, en nu out the blue ga je ineens toch kijken. Impulsieve wijvenactie [ afbeelding ].
omfgquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Om de vooroordelen van hockey maar eens onderuit te spelen:
http://www.hoofdklassehockey.nl/dnijmegen.html
Pietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ja hij kijkt écht tv, alles wat op staat is leuk. helaas bromt en blaft hij ook tegen honden op tv. en sinds hij slechter begint te zien bromt hij eigenlijk tegen allesquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:38 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
kijkt ie tv?![]()
mijne slaapt ook érg veel. veel meer doet ie niet op een dag.
behalve als ie andere honden tegenkomt.
hey maar pas, stapte er wel een heeel leuk hockey-achtig meisje uit de trein bij Griftdijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
omfgD'r zitten maar een paar leuke tussen idd
Inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij was die post gister over jongens, hormonen en nieuwe tieten in het topic niet geheel ongefundeerd?
Jaa, ik heb van de week een aantal keer hartelijk zitten lachenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, maar is ze al op tv geweest dan?
Oh, niet gezienquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hey maar pas, stapte er wel een heeel leuk hockey-achtig meisje uit de trein bij GriftdijkNja het station dan, anders wordt het zon rommelje
volgens mij had ik et al verteld maja, je kan et maar niet vaak genoeg zeggen
hahaha wat lief. :pquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja hij kijkt écht tv, alles wat op staat is leuk. helaas bromt en blaft hij ook tegen honden op tv. en sinds hij slechter begint te zien bromt hij eigenlijk tegen alles![]()
![]()
maakt overigens weinig uit wat er op tv is, al zijn dierenprogrammas leuker tell sell reclamesen films vind hij ook prachtig
ja nog erger, hij herkent de slechterikken ook van de goedequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:44 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hahaha wat lief. :p
dat doet de mijne niet.
reageert ook niet op honden op tv ofzo.![]()
wel een intelligent beest, als ie zelfs films kijkent. :p
wanneer wordt ik uitgenodigt voor een housewarming etentjequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, niet gezien
Zitten wel meer leuke meisjes op het complex hier
Mijn kamer, heterd?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
maar ff serieusweet iemand nog n kamer of niet
mag ik niet omdat ik niet in nijmegen studeerquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, wacht, je was serieus voor Griftdijk? Daar staat meestal wel wat leeg, moet je gewoon kijken op sshn.nl
k zal mijn best doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef LastRequest het volgende:
Haha D_K word alsjeblieft gewoon wakker morgen! En geniet dan van je dag
Slaap lekker
als jij dr uit gaatquote:
Ik denk dat je het venstertje van google en fok! door de war hebt gehaald.quote:
ff lezen wat een lap tekstquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Goed topic, al was het alleen maar om zijn formule van marrokaantjes vd hollanders
Glazen glazen tijdens het stappen en meer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:55 schreef morgane het volgende:
Kan beter gaan slapen met al die vunzigheid hier.
Welterusten.
Oi jij probeert swarma in jouw holletje te krijgenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je het venstertje van google en fok! door de war hebt gehaald.
ik had totaan die rekenregel gelezen daarna leek er nog een verhaal te komen maar na de paint was t al afgelopenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik deed er serieus nog geen 1.5 minuten over om het hele ding te lezen
En ik maar denken dat er een zwaar mat-verhaal kwam, maar neequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik deed er serieus nog geen 1.5 minuten over om het hele ding te lezen
Ach je bent gewoon jaloers! Kasthomo!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi jij probeert swarma in jouw holletje te krijgen
Dat is juist 't briljantequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
En ik maar denken dat er een zwaar mat-verhaal kwam, maar neeAlleen een stukkie glas in z'n kin
Af en toe snap ik echt heul weinig van jou, nu is zo'n moment.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
wacht ff, ik geloof dat siets bezig is met een post...
Je weetquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach je bent gewoon jaloers! Kasthomo!
ik ook nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Af en toe snap ik echt heul weinig van jou, nu is zo'n moment.
*mompelt iets over blond enzo..quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
wacht ff, ik geloof dat siets bezig is met een post...
Ik wilde net zo ongeveer hetzelfde typenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik kijk naar hoeveel zij eerst postte het afgelopen uur. En ik merk het op dat er in een rijtje posts geen van haar te vinden is, echter is ze wel online. Dus of ze lurkt of ze is bezig met een post te typen waardoor ze dalijk weer terug moet lezen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jezus wat komt dit fucking stalker/creepy over zegquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik kijk naar hoeveel zij eerst postte het afgelopen uur. En ik merk het op dat er in een rijtje posts geen van haar te vinden is, echter is ze wel online. Dus of ze lurkt of ze is bezig met een post te typen waardoor ze dalijk weer terug moet lezen.
zo dusen jij kan het checken, 76 posts p.p. :p
klopt, als ze op dit moment naar buiten kijkt ziet ze een agila met beslagen ramen staan, waar een lichte laptopgloed uit komt :pquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezus wat komt dit fucking stalker/creepy over zeg
Voer je op iedereen op zhe interwebz zo'n analyse uit?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik kijk naar hoeveel zij eerst postte het afgelopen uur. En ik merk het op dat er in een rijtje posts geen van haar te vinden is, echter is ze wel online. Dus of ze lurkt of ze is bezig met een post te typen waardoor ze dalijk weer terug moet lezen.
zo dusen jij kan het checken, 76 posts p.p. :p
het viel mij ook op dat jij al n aantal topics niet gemaakt hebt piet,,, jammerquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voer je op iedereen op zhe interwebz zo'n analyse uit?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dan merk ik het als er iemand ff niks post ja, want op een gegeven moment heb je IB Yashi en swarma ook wel weer gezien
Tja, is jouw feessie, het is maar waar je op letquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
klopt, als ze op dit moment naar buiten kijkt ziet ze een agila met beslagen ramen staan, waar een lichte laptopgloed uit komt :p
damn... bij mij staan 76 posts op 1 pagina, en ik kijk zo nu en dan ff terug. Dan merk ik het als er iemand ff niks post ja, want op een gegeven moment heb je IB Yashi en swarma ook wel weer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |