altijd t zelfde gedonderquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben op het moment helemaal niet van de relaties
Ik heb net een best lange relatie achter de rug (nou ja, net, sinds augustus alweerquote:
weer een klikquote:
hebbe hebbequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste cam-versie van Saw V is gesignaleerd.
Nja ook een beetjequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
ik alleen 2 nogquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twee dagen terug toch al? Ik moet II en IV nog kijken, dus met V wacht ik nog even.
Maar je beweerde net dat je nog makkelijker te krijgen bent dan een soa op een homo-ontmoetingsplaats?quote:
me neither.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
i'net moet je niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar je beweerde net dat je nog makkelijker te krijgen bent dan een soa op een homo-ontmoetingsplaats?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wiskundeals ik alles optel hoef ik niet meer af te trekken
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar je beweerde net dat je nog makkelijker te krijgen bent dan een soa op een homo-ontmoetingsplaats?
Ik zeg ook niet dat je er bij na moet denkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:54 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
![]()
wiskunde is té moeilijk voor mij.
Meiske ik zei toch dat ik alles serieus nam!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:53 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
i'net moet je niet al te serieus nemen.
Meid, zolang 't aftrekken lukt hoef je je niet druk te maken om wiskundequote:
oke 1-0 voor jou.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meiske ik zei toch dat ik alles serieus nam!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou jippie alleen piet nog en we hebben allemaal weer een fail achter de rug
dat vind ik geen opmerking voor jouw pietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, zolang 't aftrekken lukt hoef je je niet druk te maken om wiskunde.
Qua relaties?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou jippie alleen piet nog en we hebben allemaal weer een fail achter de rug
Het verklaart wel dat gebrek aan een relatiequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ja altijd leuk hequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef LastRequest het volgende:
Mensen die geen winrar hebben en het niet snappen
En vervolgens het na instructies geinstalleerd hebben maar niet wachten op m'n verdere uitleg, en dus per ongeluk een map met bijna 2000 foto's uitpakken op bureaublad![]()
Vriendin zegt:
KUTMAN HELE DING CRASHT
Vriendin zegt:
heb nu 100dingen op bureaublad
Vriendin zegt:
hoe meot je iet sverwijderen
hahahaha oké.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
heb je t over mij?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het verklaart wel dat gebrek aan een relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |