zorgtoeslag van 2007 én 2008 nog uitbetaald krijgen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd aan geld waar jullie niet voor gewerkt hebben?.
Okay, van D_K weet ik het...
Het kan zijn dat ik de naam Rob ooit al dan niet gebruikt heb voor al dan niet illegale doeleinden!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zeg heet jij toevallig rob? anders mag je niet met veel jongere dames friemelen !
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Goh dat heb ik sinds ik weer vrijgezel ben niet eerder gehoordquote:
Me Tarzan, you Jane. Moeilijker hoeft het nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:35 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
vind je?
ik kon jou niet omschrijven dusja.
de klik is er niet echt dan he.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik de naam Rob ooit al dan niet gebruikt heb voor al dan niet illegale doeleinden!![]()
hoelang ben je al vrijgezel dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh dat heb ik sinds ik weer vrijgezel ben niet eerder gehoord
wat jij wilt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Me Tarzan, you Jane. Moeilijker hoeft het niet
over wie heb je t dan nuquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie hier nergens een bank staan of een diploma aan de muur hangen! Ik sla deze sessie maar over.quote:
altijd ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ben je altijd zo makkelijk ?
niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens een bank staan of een diploma aan de muur hangen! Ik sla deze sessie maar over.
Ik wacht wel ff op de DVD.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste cam-versie van Saw V is gesignaleerd.
Ik houd niet van gemakkelijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was een tip voor de kardinaal.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
altijd ja.![]()
[..]
niet?
ik zie het wel degelijk.
nee oke, je hoeft geen antwoord te geven.
De dvdrip duurt meestal niet heel langquote:
Twee dagen terug toch al? Ik moet II en IV nog kijken, dus met V wacht ik nog evenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste cam-versie van Saw V is gesignaleerd.
ah kijk, daar hou ik wel van.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van gemakkelijk!![]()
Ik ben nog een ouderwetsche romanticus!![]()
Ik kijk geen cam-versies, 't is meer een note to myself om in de gate te houden wanneer de rip uitkomtquote:
Ik ben op het moment helemaal niet van de relatiesquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van gemakkelijk!![]()
Ik ben nog een ouderwetsche romanticus!![]()
Nope, maar ik hoop dat de kwali niet tegen gaat vallen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De dvdrip duurt meestal niet heel lang.
Uhuh. Van Max Payne is ook al een Telesync uit, maar ik wacht nog wel even op de R5quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk geen cam-versies, 't is meer een note to myself om in de gate te houden wanneer de rip uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |