Een beetje patsen met je geld!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef SiETSKE. het volgende:
E892,80 (L)
wat is het fijn, als dat volgende week ineens op je rekening staat.
Je kijkt maar op m'n hyvesquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Link naar de desbetreffende hyvespagina?
25 euro pu?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eenswerken voor 25 euro pu is altijd leuk
laat me.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een beetje patsen met je geld!
Misschien is hij wel heel zenuwachtig en weet 'ie gewoon niet wat 'ie terug moet zeggen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef LastRequest het volgende:
Mik stel je niet aan, ik zei nog kunnen
Kort verhaal:
Ze vindt iemand echt leuk, we krabbelden hem toevallig net na elkaar vrijdag, en na ons nog een jc-genoot van ons.. Hij heeft mij en die andere teruggekrabbeld, maar haar nietTis ook wel een beetje lomp.
Tuurlijk, maar mij en Lo wel terugkrabbelen terwijl wij later stuurden dan zij is natuurlijk wel een beetje lompquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hmm. lullig.
maar jongens zijn wat lakser in die dingen dan meiden.
ze smsen ook nooit terug enzo.
Daar zijn we na een half uur bellen ook op uit gekomen, aangezien hij inderdaad vrij verlegen is en ik er vrij zeker van ben dat ie haar leuk vindt.. Maar toch, ik hoop maar dat het waar is, tis natuurlijk wel een typische vrouwentheoriequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
of, hij was een verlegen jongen, en eigenlijk vindt hij haar ook wel leuk. Hij wil echter nog niet direct reageren want 1 hij weet niet wat 2 of dat niet te raar over komt 3 of het te snel is. En hij wil haar niet afschrikken natuurlijkVrouwen....
![]()
maar het kan ook een eikel zijn ja.
Dat was zon beetje mijn minimum maandsalaris afgelopen half jaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
laat me.
EINDELIJK heb ik eens geld.
daar mag ik best even trots op zijn al zeg ik t zelf.
het is mij overigens ook wel eens overkomen hoor dus zo ondenkbaar is die situatie ook nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar mij en Lo wel terugkrabbelen terwijl wij later stuurden dan zij is natuurlijk wel een beetje lomp
[..]
Daar zijn we na een half uur bellen ook op uit gekomen, aangezien hij inderdaad vrij verlegen is en ik er vrij zeker van ben dat ie haar leuk vindt.. Maar toch, ik hoop maar dat het waar is, tis natuurlijk wel een typische vrouwentheorie
whoppateeee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat was zon beetje mijn minimum maandsalaris afgelopen half jaar
maar jij werkt dan ook fulltime ervoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat was zon beetje mijn minimum maandsalaris afgelopen half jaar
was helaas maar voor een paar dagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
25 euro pu?
waar haal je dat vandaan?
Juh al was dat weekendje werken in roermond steeds ook leuk. Afgelopen 2 weken niet meer gewerkt, heb er een beste hekel aan gekregenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar jij werkt dan ook fulltime ervoor
en wij werken der hard voor (naja mikkie is de enige belastingbetaler denk ikquote:
Damn, doe mij ook zo'n baantje.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eenswerken voor 25 euro pu is altijd leuk
Ik wilde al zeggen... jullie werken alleen voor je belastingteruggave. De enige die hier werkt voor de uitkering van anderen ben ik, waarschijnlijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en wij werken der hard voor (naja mikkie is de enige belastingbetaler denk ik)
Wat een matchquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:30 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
voor dat geld wat ik nu dus krijg, heb ik ook niet gewerkt.![]()
best relaxt.
zorgtoeslag van 2007 én 2008 nog uitbetaald krijgen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd aan geld waar jullie niet voor gewerkt hebben?.
Okay, van D_K weet ik het...
Het kan zijn dat ik de naam Rob ooit al dan niet gebruikt heb voor al dan niet illegale doeleinden!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zeg heet jij toevallig rob? anders mag je niet met veel jongere dames friemelen !
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Goh dat heb ik sinds ik weer vrijgezel ben niet eerder gehoordquote:
Me Tarzan, you Jane. Moeilijker hoeft het nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:35 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
vind je?
ik kon jou niet omschrijven dusja.
de klik is er niet echt dan he.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik de naam Rob ooit al dan niet gebruikt heb voor al dan niet illegale doeleinden!![]()
hoelang ben je al vrijgezel dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh dat heb ik sinds ik weer vrijgezel ben niet eerder gehoord
wat jij wilt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Me Tarzan, you Jane. Moeilijker hoeft het niet
over wie heb je t dan nuquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie hier nergens een bank staan of een diploma aan de muur hangen! Ik sla deze sessie maar over.quote:
altijd ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ben je altijd zo makkelijk ?
niet?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens een bank staan of een diploma aan de muur hangen! Ik sla deze sessie maar over.
Ik wacht wel ff op de DVD.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste cam-versie van Saw V is gesignaleerd.
Ik houd niet van gemakkelijk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was een tip voor de kardinaal.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
altijd ja.![]()
[..]
niet?
ik zie het wel degelijk.
nee oke, je hoeft geen antwoord te geven.
De dvdrip duurt meestal niet heel langquote:
Twee dagen terug toch al? Ik moet II en IV nog kijken, dus met V wacht ik nog evenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste cam-versie van Saw V is gesignaleerd.
ah kijk, daar hou ik wel van.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van gemakkelijk!![]()
Ik ben nog een ouderwetsche romanticus!![]()
Ik kijk geen cam-versies, 't is meer een note to myself om in de gate te houden wanneer de rip uitkomtquote:
Ik ben op het moment helemaal niet van de relatiesquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van gemakkelijk!![]()
Ik ben nog een ouderwetsche romanticus!![]()
Nope, maar ik hoop dat de kwali niet tegen gaat vallen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De dvdrip duurt meestal niet heel lang.
Uhuh. Van Max Payne is ook al een Telesync uit, maar ik wacht nog wel even op de R5quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk geen cam-versies, 't is meer een note to myself om in de gate te houden wanneer de rip uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |