quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
die plaatjes van je motor heb ik al gespot geloof ik.
je hond niet.
-hint-
Misschien woont ie in hatert?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom, staat je motor in de woonkamer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom, staat je motor in de woonkamer
Ik kijk 't af en toe ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Volgt er hier iemand trouwens Can't buy me love?
ja ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Volgt er hier iemand trouwens Can't buy me love?
eigen dieren zijn altijd lieverquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:20 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja ik.
@ CP; je hondje is lief!
maar de mijne is toffer.
ik geef je gelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
eigen dieren zijn altijd liever
Dat neem ik aan. Dan was ze dus wel héél slechtquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Een meisje uit m'n projectgroep mailde vorige week dat ze even niet meer kon meewerken omdat ze dat Can't buy me love huis in gingWe hebben gekeken en ons echt kapotttt gelachen.. maar nu mailt ze net hoe laat we morgen afgesproken hebben, ze ligt er dus alweer uit
hoe heet ze dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Een meisje uit m'n projectgroep mailde vorige week dat ze even niet meer kon meewerken omdat ze dat Can't buy me love huis in gingWe hebben gekeken en ons echt kapotttt gelachen.. maar nu mailt ze net hoe laat we morgen afgesproken hebben, ze ligt er dus alweer uit
Ja het was ook al vrij duidelijk dat ze haar vanaf het begin niet moesten haha.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat neem ik aan. Dan was ze dus wel héél slecht.
oh echt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja het was ook al vrij duidelijk dat ze haar vanaf het begin niet moesten haha.
@ SiETSKE: Michelle
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Was dat niet al heel lang geleden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga trouwens lekker Prison Break kijken. Ik zou 't samen met een vriendin kijken maar dat komt er de hele tijd niet van, en ik heb geen zin meer om te wachten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |