quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
die plaatjes van je motor heb ik al gespot geloof ik.
je hond niet.
-hint-
Misschien woont ie in hatert?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom, staat je motor in de woonkamer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom, staat je motor in de woonkamer
Ik kijk 't af en toe ja.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Volgt er hier iemand trouwens Can't buy me love?
ja ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Volgt er hier iemand trouwens Can't buy me love?
eigen dieren zijn altijd lieverquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:20 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ja ik.
@ CP; je hondje is lief!
maar de mijne is toffer.
ik geef je gelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
eigen dieren zijn altijd liever
Dat neem ik aan. Dan was ze dus wel héél slechtquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Een meisje uit m'n projectgroep mailde vorige week dat ze even niet meer kon meewerken omdat ze dat Can't buy me love huis in gingWe hebben gekeken en ons echt kapotttt gelachen.. maar nu mailt ze net hoe laat we morgen afgesproken hebben, ze ligt er dus alweer uit
hoe heet ze dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Een meisje uit m'n projectgroep mailde vorige week dat ze even niet meer kon meewerken omdat ze dat Can't buy me love huis in gingWe hebben gekeken en ons echt kapotttt gelachen.. maar nu mailt ze net hoe laat we morgen afgesproken hebben, ze ligt er dus alweer uit
Ja het was ook al vrij duidelijk dat ze haar vanaf het begin niet moesten haha.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat neem ik aan. Dan was ze dus wel héél slecht.
oh echt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja het was ook al vrij duidelijk dat ze haar vanaf het begin niet moesten haha.
@ SiETSKE: Michelle
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef LastRequest het volgende:
Was dat niet al heel lang geleden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga trouwens lekker Prison Break kijken. Ik zou 't samen met een vriendin kijken maar dat komt er de hele tijd niet van, en ik heb geen zin meer om te wachten
.
quote:
Nee ik probeer mezelf nog enigszins anoniem te houden hier, en we hebben maar 4 man in onze projectgroepquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
! Maak er ff een topic over in
Can't Buy Me Love
Brekend nieuws.
quote:
Hoe oud is hij/zij nu ?quote:
Altijd wachten op vrouwen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga trouwens lekker Prison Break kijken. Ik zou 't samen met een vriendin kijken maar dat komt er de hele tijd niet van, en ik heb geen zin meer om te wachten
.
De keuzes van LR zijn niet te volgen, maar die van jou nu officieel ook niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
.
Season vier is inderdaad al een tijdje bezig, maar ik had recent meer dan genoeg andere dingen te doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was dat niet al heel lang geleden?
Hoezo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De keuzes van LR zijn niet te volgen, maar die van jou nu officieel ook niet.
Oh, maar is ze al op tv geweest danquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik probeer mezelf nog enigszins anoniem te houden hier, en we hebben maar 4 man in onze projectgroep
Je hebt al minimaal 3x geroepen dat je samen ging kijken, en nu out the blue ga je ineens toch kijkenquote:
.
Moet men toch lekker zelf weten wanneer men wat gaat kijken...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt al minimaal 3x geroepen dat je samen ging kijken, en nu out the blue ga je ineens toch kijken. Impulsieve wijvenactie [ afbeelding ].
Rijke Opa'squote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie toch altijd aan geld waar jullie niet voor gewerkt hebben?.
Okay, van D_K weet ik het...
Ik lees niet terug dat is kansloos namelijk, weet je dat ook alvastquote:
Heh gadver daarom dringt het dus niet doorquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van gemakkelijk!![]()
Ik ben nog een ouderwetsche romanticus!![]()
[..]
kijkt ie tv?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
10 en ook idioot jaal slaapt hij tegenwoordig wel heeeeeeeeeeeeel veel en is het eigenlijk alleen nog maar eten en uitlaten, keertje met speelgoed heen en weer rennen, en de rest is tv kijken en slapen
Ja dat heb ik een tijd geroepen ja, maar nu heb ik zin om te kijken en aangezien de volgende kijkmogelijkheid samen nog wel een paar weken gaat duren geloof ik 't verder welquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt al minimaal 3x geroepen dat je samen ging kijken, en nu out the blue ga je ineens toch kijken. Impulsieve wijvenactie [ afbeelding ].
omfgquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Om de vooroordelen van hockey maar eens onderuit te spelen:
http://www.hoofdklassehockey.nl/dnijmegen.html
Pietquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, zolang 't aftrekken lukt hoef je je niet druk te maken om wiskunde.
ja hij kijkt écht tv, alles wat op staat is leuk. helaas bromt en blaft hij ook tegen honden op tv. en sinds hij slechter begint te zien bromt hij eigenlijk tegen allesquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:38 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
kijkt ie tv?![]()
mijne slaapt ook érg veel. veel meer doet ie niet op een dag.
behalve als ie andere honden tegenkomt.
hey maar pas, stapte er wel een heeel leuk hockey-achtig meisje uit de trein bij Griftdijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
omfgD'r zitten maar een paar leuke tussen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |