Betraptquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Swine het volgende:
Sietske is gewoon een kloon van pietje. Daarom was hij er gister niet onder zijn eigen account en is ie nu dus ook echt niet naar ajax - nec
Vooruit dan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja er moeten perse naakte tetten te zien zijn! Ach, iets aan de verbeelding overlaten mag wat mij betreft wel.
Nou soeperdoeper!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vooruit dan.
[ link | afbeelding ]
klinks spannendquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:05 schreef MrDrako het volgende:
weet iemand trouwens wat er vandaag bij dat bastion hotel aan de hand was? (dat hotel daar bij de anac),
stonden namelijk 2 politie auto's, 1 blokkeerde een auto zonder bumper en wat schade,
en aan de zijkant van het hotel hingen aan elkaar geknoopte beddenlakens uit het raam op de 2de verdieping
+1quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef IrishBastard het volgende:
Is ook niet echt mijn smaak, die 2e
Je had erbij moeten zijn om foto's te maken, eigenlijk.quote:
ja ik wist niet dat er iets wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn om foto's te maken, eigenlijk.
Deviantart ftwquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:14 schreef Nielez het volgende:
[..]
+1
Laat Sla die tietenfipo's maar maken.
Sla heb jij een stock-photo-tetten-pack ofzo?
Of big-time google skillz?
ik had ook besloten niet naar stage te gaan, maar er is n afspraak gepland dus ik moet wel, en wel nog om 9 uur zelfsquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef SiETSKE. het volgende:
ik heb net besloten dat ik morgen niet naar school ga.
Je gaat gewoon, jongedame!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef SiETSKE. het volgende:
ik heb net besloten dat ik morgen niet naar school ga.
aii dat is kut.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had ook besloten niet naar stage te gaan, maar er is n afspraak gepland dus ik moet wel, en wel nog om 9 uur zelfs
Waar is dan het briefje van de dokter?quote:
ik dacht dat jij mijn school wel even op zou bellen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar is dan het briefje van de dokter?
Ik zal ze eens even opbellen ja! Omdat door te geven dat je SMOESKES hebt!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:36 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij mijn school wel even op zou bellen?
ik zou niet durven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zal ze eens even opbellen ja! Omdat door te geven dat je SMOESKES hebt!
O alsjeblieft! Als je de ik ben ziek-kaart-troef gaat spelen dan versla ik je met een Royal Flushquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
ik zou niet durven.
niet zo gemeen zijn tegen een zieke siets he.![]()
I hear you.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Slarioux het volgende:
Het is erg verleidelijk om thuis te blijven maar ik denk dat ik wel gewoon ga.
ik word al bijna bang.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O alsjeblieft! Als je de ik ben ziek-kaart-troef gaat spelen dan versla ik je met een Royal Flush
Ik ga morgen eerst dwalen door de gangen onder Radboud.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef Nielez het volgende:
[..]
I hear you.
Maarja wie wil er nu niet lekker naar DM
O zo te horen heb je al van andere mensen gehoord hoe ik in het echt benquote:
Psht, psht, pshtquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef Nielez het volgende:
[..]
I hear you.
Maarja wie wil er nu niet lekker naar DM
neuh hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O zo te horen heb je al van andere mensen gehoord hoe ik in het echt ben![]()
Wie heeft hier zitten roddelen?![]()
sorryquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O zo te horen heb je al van andere mensen gehoord hoe ik in het echt ben![]()
Wie heeft hier zitten roddelen?![]()
Doe je dat niet dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mensen die denken dat ik brommer/motor/auto/fietsmonteur voor opleiding doe![]()
zo moeilijk zijn ze nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga morgen eerst dwalen door de gangen onder Radboud.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |