Inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij was die post gister over jongens, hormonen en nieuwe tieten in het topic niet geheel ongefundeerd?
Jaa, ik heb van de week een aantal keer hartelijk zitten lachenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, maar is ze al op tv geweest dan?
Oh, niet gezienquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hey maar pas, stapte er wel een heeel leuk hockey-achtig meisje uit de trein bij GriftdijkNja het station dan, anders wordt het zon rommelje
volgens mij had ik et al verteld maja, je kan et maar niet vaak genoeg zeggen
hahaha wat lief. :pquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja hij kijkt écht tv, alles wat op staat is leuk. helaas bromt en blaft hij ook tegen honden op tv. en sinds hij slechter begint te zien bromt hij eigenlijk tegen alles![]()
![]()
maakt overigens weinig uit wat er op tv is, al zijn dierenprogrammas leuker tell sell reclamesen films vind hij ook prachtig
ja nog erger, hij herkent de slechterikken ook van de goedequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:44 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
hahaha wat lief. :p
dat doet de mijne niet.
reageert ook niet op honden op tv ofzo.![]()
wel een intelligent beest, als ie zelfs films kijkent. :p
wanneer wordt ik uitgenodigt voor een housewarming etentjequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, niet gezien
Zitten wel meer leuke meisjes op het complex hier
Mijn kamer, heterd?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
maar ff serieusweet iemand nog n kamer of niet
mag ik niet omdat ik niet in nijmegen studeerquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, wacht, je was serieus voor Griftdijk? Daar staat meestal wel wat leeg, moet je gewoon kijken op sshn.nl
k zal mijn best doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef LastRequest het volgende:
Haha D_K word alsjeblieft gewoon wakker morgen! En geniet dan van je dag
Slaap lekker
als jij dr uit gaatquote:
Ik denk dat je het venstertje van google en fok! door de war hebt gehaald.quote:
ff lezen wat een lap tekstquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Goed topic, al was het alleen maar om zijn formule van marrokaantjes vd hollanders
Glazen glazen tijdens het stappen en meer
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:55 schreef morgane het volgende:
Kan beter gaan slapen met al die vunzigheid hier.
Welterusten.
Oi jij probeert swarma in jouw holletje te krijgenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je het venstertje van google en fok! door de war hebt gehaald.
ik had totaan die rekenregel gelezen daarna leek er nog een verhaal te komen maar na de paint was t al afgelopenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik deed er serieus nog geen 1.5 minuten over om het hele ding te lezen
En ik maar denken dat er een zwaar mat-verhaal kwam, maar neequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik deed er serieus nog geen 1.5 minuten over om het hele ding te lezen
Ach je bent gewoon jaloers! Kasthomo!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi jij probeert swarma in jouw holletje te krijgen
Dat is juist 't briljantequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
En ik maar denken dat er een zwaar mat-verhaal kwam, maar neeAlleen een stukkie glas in z'n kin
Af en toe snap ik echt heul weinig van jou, nu is zo'n moment.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
wacht ff, ik geloof dat siets bezig is met een post...
Je weetquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach je bent gewoon jaloers! Kasthomo!
ik ook nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Af en toe snap ik echt heul weinig van jou, nu is zo'n moment.
*mompelt iets over blond enzo..quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
wacht ff, ik geloof dat siets bezig is met een post...
Ik wilde net zo ongeveer hetzelfde typenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik kijk naar hoeveel zij eerst postte het afgelopen uur. En ik merk het op dat er in een rijtje posts geen van haar te vinden is, echter is ze wel online. Dus of ze lurkt of ze is bezig met een post te typen waardoor ze dalijk weer terug moet lezen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jezus wat komt dit fucking stalker/creepy over zegquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik kijk naar hoeveel zij eerst postte het afgelopen uur. En ik merk het op dat er in een rijtje posts geen van haar te vinden is, echter is ze wel online. Dus of ze lurkt of ze is bezig met een post te typen waardoor ze dalijk weer terug moet lezen.
zo dusen jij kan het checken, 76 posts p.p. :p
klopt, als ze op dit moment naar buiten kijkt ziet ze een agila met beslagen ramen staan, waar een lichte laptopgloed uit komt :pquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezus wat komt dit fucking stalker/creepy over zeg
Voer je op iedereen op zhe interwebz zo'n analyse uit?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik kijk naar hoeveel zij eerst postte het afgelopen uur. En ik merk het op dat er in een rijtje posts geen van haar te vinden is, echter is ze wel online. Dus of ze lurkt of ze is bezig met een post te typen waardoor ze dalijk weer terug moet lezen.
zo dusen jij kan het checken, 76 posts p.p. :p
het viel mij ook op dat jij al n aantal topics niet gemaakt hebt piet,,, jammerquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voer je op iedereen op zhe interwebz zo'n analyse uit?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dan merk ik het als er iemand ff niks post ja, want op een gegeven moment heb je IB Yashi en swarma ook wel weer gezien
Tja, is jouw feessie, het is maar waar je op letquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
klopt, als ze op dit moment naar buiten kijkt ziet ze een agila met beslagen ramen staan, waar een lichte laptopgloed uit komt :p
damn... bij mij staan 76 posts op 1 pagina, en ik kijk zo nu en dan ff terug. Dan merk ik het als er iemand ff niks post ja, want op een gegeven moment heb je IB Yashi en swarma ook wel weer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |