En ik maar denken dat er een zwaar mat-verhaal kwam, maar neequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik deed er serieus nog geen 1.5 minuten over om het hele ding te lezen
Ach je bent gewoon jaloers! Kasthomo!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi jij probeert swarma in jouw holletje te krijgen
Dat is juist 't briljantequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
En ik maar denken dat er een zwaar mat-verhaal kwam, maar neeAlleen een stukkie glas in z'n kin
Af en toe snap ik echt heul weinig van jou, nu is zo'n moment.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
wacht ff, ik geloof dat siets bezig is met een post...
Je weetquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach je bent gewoon jaloers! Kasthomo!
ik ook nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Af en toe snap ik echt heul weinig van jou, nu is zo'n moment.
*mompelt iets over blond enzo..quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
wacht ff, ik geloof dat siets bezig is met een post...
Ik wilde net zo ongeveer hetzelfde typenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik kijk naar hoeveel zij eerst postte het afgelopen uur. En ik merk het op dat er in een rijtje posts geen van haar te vinden is, echter is ze wel online. Dus of ze lurkt of ze is bezig met een post te typen waardoor ze dalijk weer terug moet lezen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jezus wat komt dit fucking stalker/creepy over zegquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik kijk naar hoeveel zij eerst postte het afgelopen uur. En ik merk het op dat er in een rijtje posts geen van haar te vinden is, echter is ze wel online. Dus of ze lurkt of ze is bezig met een post te typen waardoor ze dalijk weer terug moet lezen.
zo dusen jij kan het checken, 76 posts p.p. :p
klopt, als ze op dit moment naar buiten kijkt ziet ze een agila met beslagen ramen staan, waar een lichte laptopgloed uit komt :pquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezus wat komt dit fucking stalker/creepy over zeg
Voer je op iedereen op zhe interwebz zo'n analyse uit?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik kijk naar hoeveel zij eerst postte het afgelopen uur. En ik merk het op dat er in een rijtje posts geen van haar te vinden is, echter is ze wel online. Dus of ze lurkt of ze is bezig met een post te typen waardoor ze dalijk weer terug moet lezen.
zo dusen jij kan het checken, 76 posts p.p. :p
het viel mij ook op dat jij al n aantal topics niet gemaakt hebt piet,,, jammerquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voer je op iedereen op zhe interwebz zo'n analyse uit?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dan merk ik het als er iemand ff niks post ja, want op een gegeven moment heb je IB Yashi en swarma ook wel weer gezien
Tja, is jouw feessie, het is maar waar je op letquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
klopt, als ze op dit moment naar buiten kijkt ziet ze een agila met beslagen ramen staan, waar een lichte laptopgloed uit komt :p
damn... bij mij staan 76 posts op 1 pagina, en ik kijk zo nu en dan ff terug. Dan merk ik het als er iemand ff niks post ja, want op een gegeven moment heb je IB Yashi en swarma ook wel weer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |