quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
Om 00:47 gaan we op de serieuze toer, dat is bij deze democratisch besloten door de orde van het Ananasgeslacht!
Om 03:00 is het het gay uurtje. Only foute muziek.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten.
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2008 17:46:25 ]
Ik ben toch zeker geen komiek?!1!!!11quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik blijf lachen als ik je naam zie in de AT [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen komiek?!1!!!11
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef RickoKun het volgende:
Die tieten zijn wel kankerlekker BT, jij hebt goede smaak. Als je wat jonger was zou ik je doen~!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik heb een kleine toegift voor jullie in de spoiler!
Maar het is pas 6 uur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
Mweh oke, ga maar een halfuurtje fappen. Ik ga toch etentot zo
Ik heb er al 130 op het moment.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hmmn,dit post ik puur en alleen omdat ik een vermelding wil hebben in elk topic, aandachtsgeil als ik ben.
Je hebt 126 notes gekregen van onze moderators
quote:Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Komieken heb je alleen in Belgiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen komiek?!1!!!11
don en adquote:
Jezuschristusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb er al 130 op het moment.
DEAL!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
WIE WILT HET NUMMER VAN JOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:27 schreef Paaskonijn het volgende:
WAT ZEG JIJ DAAR ALLEMAAL?! JIJ VLEGEL!!!1
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:27 schreef BigKahuna het volgende:
Maar vooral een ontzettend lief jongetje![]()
Deze BK ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:28 schreef Paaskonijn het volgende:
bk HEEFT EEN AVONTUURTJE GEHAD MET ZIJN NEEFJE AHIHIHIHIHIHIH!!!!!111
Ik heb er 10quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hmmn,dit post ik puur en alleen omdat ik een vermelding wil hebben in elk topic, aandachtsgeil als ik ben.
Je hebt 126 notes gekregen van onze moderators
vieze pm's sturenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er 10! Maar geen flauw idee waarvoor
Alsof je een note krijgt voor vieze pm'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
vieze pm's sturen![]()
remlof zijn hele posthistory laten napluizen
Dat topic is alweer bijna dicht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
Er is een tienermoeder en vader bash topic gaande.
hihihi ik zou jouw mossel ook wel willen hosselenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:00 schreef gers het volgende:
[..]
hihihi ik zou jouw mossel ook wel willen hosselenJojojo, Josselaar beft alle fucking smaatjes klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet, alleen de smaatjes zonder kuthaar
Hij hosselt ze met alle gemak
smaatjes gaan compleet uit hun dak
Jouw ava heeft wel wat weg van mijn ex- collegaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jojojo, Josselaar beft alle fucking smaatjes klaar
Je weet, alleen de smaatjes zonder kuthaar
Hij hosselt ze met alle gemak
smaatjes gaan compleet uit hun dak
Wat zal die gast dan veel gepest wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw ava heeft wel wat weg van mijn ex- collega__!!!!
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zal die gast dan veel gepest worden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als jij die hier dan post welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je een note krijgt voor vieze pm's?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, ik laat me vooral provoceren door een dergelijke uitspraak!
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
watje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
welcome backquote:
Nee, toch nietquote:
Werkt die zin echt bij jou?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, toch niet!
Dat is net als, 'ik geloof niet dat je keihard met me wilt neuken hoor! Ik geloof je echt niet!'
Breezersletje: 'Nou dan laat ik het wel zien hoor![]()
'
werkt dat ook bij jouwquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, toch niet!
Dat is net als, 'ik geloof niet dat je keihard met me wilt neuken hoor! Ik geloof je echt niet!'
Breezersletje: 'Nou dan laat ik het wel zien hoor![]()
'
wel na een breezertjequote:
Nee, sorryquote:
Ik praat nooit met naïeve, domme, breezer drinkende meisjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, sorry! Maar ik zou m wel proberen op naieve meisjes, ik zweer het hoor, volgens mij werkt dat ALTIJD.
Hm. Nou misschien als je op een dag echt bijna sterft aan een sekstekort dat je nog iets aan mn tip hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik praat nooit met naïeve, domme, breezer drinkende meisjes.
Alweerquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:33 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme zeg, dat ik hier ooit nog fans zou krijgen. zou er er bijna emotioneel van worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staat deze foto in de OP... dat ding in het midden...![]()
![]()
Mijn ogen, wat doe je![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:34 schreef drumstickNL het volgende:
Niet dat ik weet wie het is maar dat stond in ONZ.
Ze willen gewoon hoger in je kaste komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:33 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme zeg, dat ik hier ooit nog fans zou krijgen. zou er er bijna emotioneel van worden!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:35 schreef Devvie het volgende:
Sorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staat deze foto in de OP... dat ding in het midden...![]()
![]()
Mijn ogen, wat doe je![]()
! Lelijke mensen hebben ook recht op bestaan
!
niet in dit topicquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor! Lelijke mensen hebben ook recht op bestaan
!
Tofjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
een maand. Voor het verneuken van topics.
In je hoofd. Een gezwel.quote:
Ja fijn hequote:
Die middelstequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor! Lelijke mensen hebben ook recht op bestaan
!
Is het werkelijk?quote:
Ik dacht, ik geef je ook wat credit omdat ze tenslotte van die site kwamen die jij gepost hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:42 schreef Sackboy het volgende:
Waarom staan al die mokkeltjes in de OP achter een spoiler? En waarom staat mijn naam eronder
Nee was me aan 't afreagerenquote:
Neuken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee was me aan 't afreageren.
Wat doen jullie als je je zwaar kut voelt?
Heb je niet iets ruigers?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu kankerhard dit nummer op staanHeerlijk
In mijn polsen snijden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef je ook wat credit omdat ze tenslotte van die site kwamen die jij gepost hadals je het niet waardeert haal ik het zo weer weg hoor.
En omdat je anders zo'n eind moet scrollen.
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
1x luisteren en je krijgt 't vanaaf niet meer uit je porem.
quote:
Ben jij niet die ene?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neuken.
Met iemand die je advies geeft.![]()
Op mijn gitaar raggen, heeeuuul hard!
Je lam zuipen in de kroeg tot je niet meer kan lopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vreselijk als je geboren bent zonder benen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je lam zuipen in de kroeg tot je niet meer kan lopen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze willen gewoon hoger in je kaste komen.
_____quote:
Van die 3FM glazen huis trainingspakkert?quote:
Dat helpt bij mij wel altijd jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je lam zuipen in de kroeg tot je niet meer kan lopen.
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van die 3FM glazen huis trainingspakkert?: D:D:D:
:!!!!!1111111111111
:D:D: !!!11EINZELGANGER!!!!!1111111
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:
::
: ::D
Dan verdien je het sowieso niet om te leven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vreselijk als je geboren bent zonder benen.
Tofjes, puickend!quote:
Ik vroeg me al af waarom je niets terug zeiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan verdien je het sowieso niet om te leven.
BT, je inbox is vol!
Dit jaar wou ik naakt gaan maar ze zijn nou niet meer in Den Haag.quote:
Ik ben ongesteld hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neuken.
Met iemand die je advies geeft.![]()
Op mijn gitaar raggen, heeeuuul hard!
Heb daarnet weer even een nieuwe versie gepost maar ik zal nog wat namen moeten toevoegen gedurende de komende dagen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe staat het er trouwens voor met je kaste?
Fixedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan verdien je het sowieso niet om te leven.
BT, je inbox is vol!
Ja, mij bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb daarnet weer even een nieuwe versie gepost maar ik zal nog wat namen moeten toevoegen gedurende de komende dagen.
Mensen die waarde hechten aan hun 'status' op Fok.
Dat maakt niks uit. Bloed was je er weer vanaf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld he.
Wie geeft me advies dan![]()
?
En dat helpt ja? Ik heb zin om dingen kapot te smijten en ruzie te zoeken![]()
.
Maikuuul staat er nog in zie ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb daarnet weer even een nieuwe versie gepost maar ik zal nog wat namen moeten toevoegen gedurende de komende dagen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Bloed was je er weer vanaf.
Het ziet er alleen wel raar uit.
Ik gaf je toch advies.![]()
Je mag hier wel ruzie komen maken en met mijn gitaar smijten.
Ik sta er geen eens inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Bloed was je er weer vanaf.
Het ziet er alleen wel raar uit.
Ik gaf je toch advies.![]()
Je mag hier wel ruzie komen maken en met mijn gitaar smijten.
Daar ben ik dan weer wel blij mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit jaar wou ik naakt gaan maar ze zijn nou niet meer in Den Haag.
Den Haag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
!
Oh ja klopt ook, dankje.
Ohh gaaf ik heb altijd al eens een gitaar willen kapot smijtenwaar woon je??
Ook lelijke jongens kunnen seks hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe dat eruit ziet?
JA!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:02 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg, zijn jullie niet al die baggerusers?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag.
[..]
Ook lelijke jongens kunnen seks hebben.
Mag ik mijn kleding dan bij jou brengen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer wel blij mee.
Uhm..en dan? Ik ga ze niet wassen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik mijn kleding dan bij jou brengen?
quote:
Geyl!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik aan het juiste adres.
Ow.quote:
Hahaha oke, op die manierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow.![]()
Nou eerst dacht ze dus dat het over was maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Den Haag is veuls te verquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag.
[..]
Ook lelijke jongens kunnen seks hebben.
doeggg, oh nee je reageert neit op mijquote:
Ik heb een OVkaart en een gitaartas.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Den Haag is veuls te ver.
Jammer..
serieusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:06 schreef Juup© het volgende:
Bah, van zaterdag op zondag gaat de wintertijd weer in.
Ik ben onschuldig, na 12 uur heb ik niet meer gepostquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:09 schreef Florian_ het volgende:
Haalloooooooooooooooo
pff..ze hebben alweer een heel topic volgebaggerd hoor
Bwhehe, als ik met haar ik bed zou liggen zou ik alleen maar gebiologeerd met d'r borsten gaan spelenquote:
Maar ze heeft wel heeuule dikke tetten!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
die 'PL' klopt ook niet helemaal heur
Hoi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Emimich het volgende:
KLB-SC regulars staan erbij, zeg het maar even als ik nog iemand vergeten ben.
waarbij waarbij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Emimich het volgende:
Omdat de rest niet om aan te zien is, ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwhehe, als ik met haar ik bed zou liggen zou ik alleen maar gebiologeerd met d'r borsten gaan spelen
Ik vind dat ik er ook wel bij magquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Emimich het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel heeuule dikke tetten!
Voor m'n stage had ik ongeveer 3k posts, nu, maandje verder ongeveer 5800quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er ook wel bij mag![]()
Nu ik "werk" 5 dagen per week is m'n postcount hier wel flink gestegen
Ik stem tegen, maar dat komt vooral vanwege de jimi hendrix avatarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
Ongelofelijk zeg, kijk voor de lol even in het FB-topic, die Sackboy probeert me een ban te laten krijgen!
Doe je ding..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:21 schreef Florian_ het volgende:
Hoe kan het trouwens dat er in een SC met als thema 'tieten' nog geen Keeley Hazell is gepost
Foei Sackboyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
Ongelofelijk zeg, kijk voor de lol even in het FB-topic, die Sackboy probeert me een ban te laten krijgen!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:22 schreef Acinonyx het volgende:
Gefeliciteerd met je ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Volkomen terecht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
Wat mot jij nou weer lammequote:
Hey, alles goed hier? Het ging niet zo hard hier vandaag, zag ik.quote:
Ik was het niet, jij hebt die spoiler bewerkt !quote:
quote:
quote:
Kijk, de echte kenner herkent kwaliteit!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik stem tegen, maar dat komt vooral vanwege de jimi hendrix avatar
Juup, ik had nooit verwacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen maar ik begin je al een redelijk goede mod te vindenquote:
Sarcasme eikelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
[..]
Wat mot jij nou weer lamme![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik was het niet, jij hebt die spoiler bewerkt !
Hosselsequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:32 schreef Emimich het volgende:
KLB-SC bazen, ik ga er maar weer vandoor, hopelijk kan ik nog posten nadat ik die chickies gehosseld heb!
[..]
Mag ik nu een note?quote:
[..]
Dan ben jij snel klaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou mensen, ik ga vanavond lekker mijn hersencellen weer verneukenFijne avond. Jooooo
Oh ja, Regenton
Mijn account wordt vaak gehackt omdat ik mijn password overal rond laat slingeren, ik was het dus alsnog nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij de edit geschiedenis kunnen zien, tevens had ik de spoiler al bekeken die jij gepost had.
Daar ben jij zelf verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mijn account wordt vaak gehackt omdat ik mijn password overal rond laat slingeren, ik was het dus alsnog niet
Hij is nog steeds aan het ladenquote:
Boeiend, het was toch geen banbaar plaatje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mijn account wordt vaak gehackt omdat ik mijn password overal rond laat slingeren, ik was het dus alsnog niet
HAHAHAHAHAHAHHA, WAT EEN SMOES ZEG HAHAHAHHAHAHAHquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik niet, degene die postquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar ben jij zelf verantwoordelijk voor
Jij bent verantwoordelijk voor je eigen password, kalfquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het laden
edit: hij is niet meer beschikbaar.
Ik ookquote:
We're sorry, this one is no longer availablequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook![]()
KoP heeft een langzame pauper-computer
Hehehehe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef BigKahuna het volgende:
acinoaindinix luistert echt de slechtste muziek die ik ooit heb gehoord![]()
![]()
!
Maar het is zo..... flitsendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef BigKahuna het volgende:
acinoaindinix luistert echt de slechtste muziek die ik ooit heb gehoord![]()
![]()
!
oke, ban?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:58 schreef WhAzAaA het volgende:
dussss
wat een actie dat je om een unban moet vragen
ik zat te wachten totdat ik automatisch unbanned zou wordenmaar dat gebeurde dus niet
Dat dus (mits het binnen de SC blijft).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Boeiend, het was toch geen banbaar plaatje.
En geen andere users.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dat is al een paar maanden gaande.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:24 schreef WhAzAaA het volgende:
duss, waarom heb ik dat er soms 6 oid pagina's zijn en nu zijn er 11?
bug ofzo?
Ik heb dat ook wel meerdere keren per dag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:24 schreef WhAzAaA het volgende:
duss, waarom heb ik dat er soms 6 oid pagina's zijn en nu zijn er 11?
bug ofzo?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:27 schreef Acinonyx het volgende:
Danny koop nou es nieuwe servers verdomme!!! zo langzaam als het nou gaat iedere keer als je hier een pagina wilt openen
kali is here, he drank our beer !quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
kali is here, he drank our beer !
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
don't feel sad, i have meth !!!
quote:
Vind je het gek? Het enige wat je hier weleens komt doen is klagen dat je usericon uit de OP is gehaald.quote:
quote:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek? Het enige wat je hier weleens komt doen is klagen dat je usericon uit de OP is gehaald.
En waarom komen jullie ALTIJD samen?
LOOOOOLL !!quote:
Neuken, blowen, slapen, eten, PSV.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
wat gaan we allemaal doen dit weekend??
ik heb morgenavond een maximale-whiskey-zuip-verjaardag en ga dan op zondag naar de arena om mijn kater eruit te schreeuwen tegen NEC!!!!
Ajaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
wat gaan we allemaal doen dit weekend??
ik heb morgenavond een maximale-whiskey-zuip-verjaardag en ga dan op zondag naar de arena om mijn kater eruit te schreeuwen tegen NEC!!!!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ajax
Kom 1 november naar Enschede, ben je nooit weer voor Ajax.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
En ik heb van acht tot acht geslapen en dat ga ik zo weer doen.
Duh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan ben je nog best lang wakker, duurt nog ff voordat het 8 uur is!!!
Gooi 1 november flink veel grote stenen naar Ajax, dan komen ze nooit meer naar Enschedequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ajax
Kom 1 november naar Enschede, ben je nooit weer voor Ajax.
Toevallig veel mensen die op 1 november de verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
1 november vier ik mijn verjaardag en dat is NIET in Pluskut!!!!!
Alleen naar dat tuig in het uitvak.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gooi 1 november flink veel grote stenen naar Ajax, dan komen ze nooit meer naar Enschede
Nachtdienstenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan ben je nog best lang wakker, duurt nog ff voordat het 8 uur is!!!
wa is een uitvak ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Alleen naar dat tuig in het uitvak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |