Dat zeg ik. Dan kun je zeggen "we zijn vrienden". Want in mijn optiek hoort bij vriendschap ook gewoon een deel daadwerkelijk fysiek contact.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:29 schreef MouzurX het volgende:
En wat als je elkaar 2-3 keer hebt ontmoet ? bijv op die meets?
Je hebt elkaar in het echt gezien![]()
Beetje vreemd ...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dan kun je zeggen "we zijn vrienden". Want in mijn optiek hoort bij vriendschap ook gewoon een deel daadwerkelijk fysiek contact.
idd je kunt zo hooguit aardig vinden maar vriendenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waar.
Vrienden zou ik fokkers nooit noemen, hoe aardig ze ook zijn. Want ik ken ze gewoonweg niet, iedereen kan zich anders gedragen online.
Bij sommige mensen vraag je je weleens af of ze überhaupt de OP lezen of dat ze alleen afgaan op de TT.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:18 schreef Syb-rund. het volgende:
is ts echt zo wereldvreemd dat ie zich nooit ččn keer kan inleven in anderen? serieus. ik heb liever dat mensen een kliek hebben waarmee ze optrekken op het net/het ''echte'' leven, dan dat ze depri thuis zitten omdat ze zich ondergewaardeerd voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |