Den Haag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
!
Oh ja klopt ook, dankje.
Ohh gaaf ik heb altijd al eens een gitaar willen kapot smijtenwaar woon je??
Ook lelijke jongens kunnen seks hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe dat eruit ziet?
JA!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:02 schreef BigKahuna het volgende:
Zeg, zijn jullie niet al die baggerusers?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag.
[..]
Ook lelijke jongens kunnen seks hebben.
Mag ik mijn kleding dan bij jou brengen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer wel blij mee.
Uhm..en dan? Ik ga ze niet wassen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik mijn kleding dan bij jou brengen?
quote:
Geyl!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik aan het juiste adres.
Ow.quote:
Hahaha oke, op die manierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow.![]()
Nou eerst dacht ze dus dat het over was maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Den Haag is veuls te verquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag.
[..]
Ook lelijke jongens kunnen seks hebben.
doeggg, oh nee je reageert neit op mijquote:
Ik heb een OVkaart en een gitaartas.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Den Haag is veuls te ver.
Jammer..
serieusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:06 schreef Juup© het volgende:
Bah, van zaterdag op zondag gaat de wintertijd weer in.
Ik ben onschuldig, na 12 uur heb ik niet meer gepostquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:09 schreef Florian_ het volgende:
Haalloooooooooooooooo
pff..ze hebben alweer een heel topic volgebaggerd hoor
Bwhehe, als ik met haar ik bed zou liggen zou ik alleen maar gebiologeerd met d'r borsten gaan spelenquote:
Maar ze heeft wel heeuule dikke tetten!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
die 'PL' klopt ook niet helemaal heur
Hoi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Emimich het volgende:
KLB-SC regulars staan erbij, zeg het maar even als ik nog iemand vergeten ben.
waarbij waarbij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Emimich het volgende:
Omdat de rest niet om aan te zien is, ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwhehe, als ik met haar ik bed zou liggen zou ik alleen maar gebiologeerd met d'r borsten gaan spelen
Ik vind dat ik er ook wel bij magquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:11 schreef Emimich het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel heeuule dikke tetten!
Voor m'n stage had ik ongeveer 3k posts, nu, maandje verder ongeveer 5800quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er ook wel bij mag![]()
Nu ik "werk" 5 dagen per week is m'n postcount hier wel flink gestegen
Ik stem tegen, maar dat komt vooral vanwege de jimi hendrix avatarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
Ongelofelijk zeg, kijk voor de lol even in het FB-topic, die Sackboy probeert me een ban te laten krijgen!
Doe je ding..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:21 schreef Florian_ het volgende:
Hoe kan het trouwens dat er in een SC met als thema 'tieten' nog geen Keeley Hazell is gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |