Ze willen gewoon hoger in je kaste komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:33 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme zeg, dat ik hier ooit nog fans zou krijgen. zou er er bijna emotioneel van worden!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:35 schreef Devvie het volgende:
Sorry hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staat deze foto in de OP... dat ding in het midden...![]()
![]()
Mijn ogen, wat doe je![]()
! Lelijke mensen hebben ook recht op bestaan
!
niet in dit topicquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor! Lelijke mensen hebben ook recht op bestaan
!
Tofjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
een maand. Voor het verneuken van topics.
In je hoofd. Een gezwel.quote:
Ja fijn hequote:
Die middelstequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor! Lelijke mensen hebben ook recht op bestaan
!
Is het werkelijk?quote:
Ik dacht, ik geef je ook wat credit omdat ze tenslotte van die site kwamen die jij gepost hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:42 schreef Sackboy het volgende:
Waarom staan al die mokkeltjes in de OP achter een spoiler? En waarom staat mijn naam eronder
Nee was me aan 't afreagerenquote:
Neuken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee was me aan 't afreageren.
Wat doen jullie als je je zwaar kut voelt?
Heb je niet iets ruigers?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu kankerhard dit nummer op staanHeerlijk
In mijn polsen snijden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef je ook wat credit omdat ze tenslotte van die site kwamen die jij gepost hadals je het niet waardeert haal ik het zo weer weg hoor.
En omdat je anders zo'n eind moet scrollen.
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
1x luisteren en je krijgt 't vanaaf niet meer uit je porem.
quote:
Ben jij niet die ene?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neuken.
Met iemand die je advies geeft.![]()
Op mijn gitaar raggen, heeeuuul hard!
Je lam zuipen in de kroeg tot je niet meer kan lopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vreselijk als je geboren bent zonder benen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je lam zuipen in de kroeg tot je niet meer kan lopen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze willen gewoon hoger in je kaste komen.
_____quote:
Van die 3FM glazen huis trainingspakkert?quote:
Dat helpt bij mij wel altijd jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je lam zuipen in de kroeg tot je niet meer kan lopen.
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van die 3FM glazen huis trainingspakkert?: D:D:D:
:!!!!!1111111111111
:D:D: !!!11EINZELGANGER!!!!!1111111
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:
::
: ::D
Dan verdien je het sowieso niet om te leven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vreselijk als je geboren bent zonder benen.
Tofjes, puickend!quote:
Ik vroeg me al af waarom je niets terug zeiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan verdien je het sowieso niet om te leven.
BT, je inbox is vol!
Dit jaar wou ik naakt gaan maar ze zijn nou niet meer in Den Haag.quote:
Ik ben ongesteld hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neuken.
Met iemand die je advies geeft.![]()
Op mijn gitaar raggen, heeeuuul hard!
Heb daarnet weer even een nieuwe versie gepost maar ik zal nog wat namen moeten toevoegen gedurende de komende dagen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe staat het er trouwens voor met je kaste?
Fixedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan verdien je het sowieso niet om te leven.
BT, je inbox is vol!
Ja, mij bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb daarnet weer even een nieuwe versie gepost maar ik zal nog wat namen moeten toevoegen gedurende de komende dagen.
Mensen die waarde hechten aan hun 'status' op Fok.
Dat maakt niks uit. Bloed was je er weer vanaf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld he.
Wie geeft me advies dan![]()
?
En dat helpt ja? Ik heb zin om dingen kapot te smijten en ruzie te zoeken![]()
.
Maikuuul staat er nog in zie ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb daarnet weer even een nieuwe versie gepost maar ik zal nog wat namen moeten toevoegen gedurende de komende dagen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Bloed was je er weer vanaf.
Het ziet er alleen wel raar uit.
Ik gaf je toch advies.![]()
Je mag hier wel ruzie komen maken en met mijn gitaar smijten.
Ik sta er geen eens inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Bloed was je er weer vanaf.
Het ziet er alleen wel raar uit.
Ik gaf je toch advies.![]()
Je mag hier wel ruzie komen maken en met mijn gitaar smijten.
Daar ben ik dan weer wel blij mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit jaar wou ik naakt gaan maar ze zijn nou niet meer in Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |