Foei Sackboyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
Ongelofelijk zeg, kijk voor de lol even in het FB-topic, die Sackboy probeert me een ban te laten krijgen!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:22 schreef Acinonyx het volgende:
Gefeliciteerd met je ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Volkomen terecht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:18 schreef Emimich het volgende:
Ongelofelijk zeg, kijk voor de lol even in het FB-topic, die Sackboy probeert me een ban te laten krijgen!
Wat mot jij nou weer lammequote:
Hey, alles goed hier? Het ging niet zo hard hier vandaag, zag ik.quote:
Ik was het niet, jij hebt die spoiler bewerkt !quote:
quote:
quote:
Kijk, de echte kenner herkent kwaliteit!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik stem tegen, maar dat komt vooral vanwege de jimi hendrix avatar
Juup, ik had nooit verwacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen maar ik begin je al een redelijk goede mod te vindenquote:
Sarcasme eikelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
[..]
Wat mot jij nou weer lamme![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik was het niet, jij hebt die spoiler bewerkt !
Hosselsequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:32 schreef Emimich het volgende:
KLB-SC bazen, ik ga er maar weer vandoor, hopelijk kan ik nog posten nadat ik die chickies gehosseld heb!
[..]
Mag ik nu een note?quote:
[..]
Dan ben jij snel klaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou mensen, ik ga vanavond lekker mijn hersencellen weer verneukenFijne avond. Jooooo
Oh ja, Regenton
Mijn account wordt vaak gehackt omdat ik mijn password overal rond laat slingeren, ik was het dus alsnog nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij de edit geschiedenis kunnen zien, tevens had ik de spoiler al bekeken die jij gepost had.
Daar ben jij zelf verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mijn account wordt vaak gehackt omdat ik mijn password overal rond laat slingeren, ik was het dus alsnog niet
Hij is nog steeds aan het ladenquote:
Boeiend, het was toch geen banbaar plaatje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mijn account wordt vaak gehackt omdat ik mijn password overal rond laat slingeren, ik was het dus alsnog niet
HAHAHAHAHAHAHHA, WAT EEN SMOES ZEG HAHAHAHHAHAHAHquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik niet, degene die postquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar ben jij zelf verantwoordelijk voor
Jij bent verantwoordelijk voor je eigen password, kalfquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het laden
edit: hij is niet meer beschikbaar.
Ik ookquote:
We're sorry, this one is no longer availablequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ook![]()
KoP heeft een langzame pauper-computer
Hehehehe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef BigKahuna het volgende:
acinoaindinix luistert echt de slechtste muziek die ik ooit heb gehoord![]()
![]()
!
Maar het is zo..... flitsendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:54 schreef BigKahuna het volgende:
acinoaindinix luistert echt de slechtste muziek die ik ooit heb gehoord![]()
![]()
!
oke, ban?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:58 schreef WhAzAaA het volgende:
dussss
wat een actie dat je om een unban moet vragen
ik zat te wachten totdat ik automatisch unbanned zou wordenmaar dat gebeurde dus niet
Dat dus (mits het binnen de SC blijft).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Boeiend, het was toch geen banbaar plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |