Alsof je een note krijgt voor vieze pm'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
vieze pm's sturen![]()
remlof zijn hele posthistory laten napluizen
Dat topic is alweer bijna dicht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
Er is een tienermoeder en vader bash topic gaande.
hihihi ik zou jouw mossel ook wel willen hosselenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:00 schreef gers het volgende:
[..]
hihihi ik zou jouw mossel ook wel willen hosselenJojojo, Josselaar beft alle fucking smaatjes klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet, alleen de smaatjes zonder kuthaar
Hij hosselt ze met alle gemak
smaatjes gaan compleet uit hun dak
Jouw ava heeft wel wat weg van mijn ex- collegaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jojojo, Josselaar beft alle fucking smaatjes klaar
Je weet, alleen de smaatjes zonder kuthaar
Hij hosselt ze met alle gemak
smaatjes gaan compleet uit hun dak
Wat zal die gast dan veel gepest wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw ava heeft wel wat weg van mijn ex- collega__!!!!
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zal die gast dan veel gepest worden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb er al 130 op het moment.
Als jij die hier dan post welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je een note krijgt voor vieze pm's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |