LOOOOOLL !!quote:
Neuken, blowen, slapen, eten, PSV.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
wat gaan we allemaal doen dit weekend??
ik heb morgenavond een maximale-whiskey-zuip-verjaardag en ga dan op zondag naar de arena om mijn kater eruit te schreeuwen tegen NEC!!!!
Ajaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
wat gaan we allemaal doen dit weekend??
ik heb morgenavond een maximale-whiskey-zuip-verjaardag en ga dan op zondag naar de arena om mijn kater eruit te schreeuwen tegen NEC!!!!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ajax
Kom 1 november naar Enschede, ben je nooit weer voor Ajax.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
En ik heb van acht tot acht geslapen en dat ga ik zo weer doen.
Duh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan ben je nog best lang wakker, duurt nog ff voordat het 8 uur is!!!
Gooi 1 november flink veel grote stenen naar Ajax, dan komen ze nooit meer naar Enschedequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ajax
Kom 1 november naar Enschede, ben je nooit weer voor Ajax.
Toevallig veel mensen die op 1 november de verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
1 november vier ik mijn verjaardag en dat is NIET in Pluskut!!!!!
Alleen naar dat tuig in het uitvak.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gooi 1 november flink veel grote stenen naar Ajax, dan komen ze nooit meer naar Enschede
Nachtdienstenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan ben je nog best lang wakker, duurt nog ff voordat het 8 uur is!!!
wa is een uitvak ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Alleen naar dat tuig in het uitvak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |