quote:Voor Herrie In Het Hotel is Herman den Blijker op zoek naar 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het binnen -en buitenland om te helpen.
Samen met de heer Reimers, ex-general manager van het bekende vijfsterrenhotel The Grand, licht de chef-kok het hotel en de keuken door. Binnen no time worden de problemen blootgelegd en komt er een plan van aanpak?
Elke dinsdagavond 21.30
we zijn de enigste die het kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef marcodej het volgende:
Waar zn vorige programma goed begon, maar uiteindelijk toch een missertje was, moet dit weer als vanouds leuk worden denk ik!
Herhalingen? Grafzooi dan ga ik ook niet kijken, dacht dat het weer echt terug was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik was van plan om te gaan kijken, maar aangezien het herhalingen zijn gaat dat niet door.
Het zijn gewoon nieuwe afleveringen heurquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:01 schreef rene90 het volgende:
Herhalingen? Grafzooi dan ga ik ook niet kijken, dacht dat het weer echt terug was.
Serieus? nieuwe afleveringen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Locusta het volgende:
[..]
Het zijn gewoon nieuwe afleveringen heur![]()
Hoezo komen ze er bij dat het herhalingen zijn?Aan het begin van de uitzending blikte hij nog terug op het vorige (eerste) seizoen.
Jupquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
Serieus? nieuwe afleveringen?
Ik zag het begin en had gelijk zoiets van: "Oh, dat heb ik al gezien" *zap*
Dan volgende week maar kijken..
Die kerel moet ook uit een rijke Nederlandse familie komen.............anders kom je er bij de Indonesische elite helemaal niet tussen. Geld speelt volgens mij helemaal geen rol.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Cheiron het volgende:
Totale nietsnut die gozer. Geen uitstraling, geen wil om te slagen. Niets. Hoe dat meisje op hem kan vallen en erger; hoe die schoonouders een miljoenencomplex aan hem over kunnen laten; onbegrijpelijk. Dat moest gewoon tonnen en tonnen kosten op deze manier,
Witwas hotel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
Ik kijk niet, maar dit is toch dat witwas-hotel?
Tenminste, dat werd vorig jaar bedacht
Ja, dat werd vorige keer bedacht door een aantal mensen geloof ikquote:
Denk het ja maar toch er was wel iets raars met die jongen. Autistische trekjes, totaal geen motivatie, waarom wilde hij meedoen aan dit programma? Geld maakte ze inderdaad niks uit volgens mij. Meen als ik(ook wel verwend) zo'n hotel kreeg wist ik het wel zeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:48 schreef partizan het volgende:
[..]
Die kerel moet ook uit een rijke Nederlandse familie komen.............anders kom je er bij de Indonesische elite helemaal niet tussen. Geld speelt volgens mij helemaal geen rol.
Beiden, Andriaan en dat meisje, leken mij twee verwende en over het paard getilde rijkelui's kindjes.
Ik had graag op die leeftijd zo'n kans gehad......................... overigens wel een heel lekker wijf![]()
Nou wat een lul eerste klas zeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ontzettende zak stront is die adriaan zeg.
Ik dacht dat ook ja, en volgens mij heb ik dat zelf nog gezegd. Ik kan het alleen niet terug vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat werd vorige keer bedacht door een aantal mensen geloof ik
Dat zo'n hotel alleen maar was opgezet om geld via wit te wassen
Ik dacht al dat ik gek aan het worden was. Zwaktebod van RTLquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Waarom een apart topic voor HERHALINGEN ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:35 schreef partizan het volgende:
http://www.thecakrahotels(...)k,view/id,3/?lang=en
Dochter van Soekarno is ook op bezoek geweest.......... dit zaakje stinkt !
Misschien heeft deze Adriaan zijn hand wel overspeeld en zichzelf en de schoonfamilie een beetje voor aap gezet..............vandaar deze vreemde reactie van zijn kant.
Als dat waar is, dan zou die kerel daarvan op de hoogte zijn en er natuurlijk geen pottenkijkers compleet met tv ploeg bij uitnodigen. Het is wel mogelijk dat de eigenaresse het hotel en/of de grond als speculatie object heeft gekocht en de onderneming haar niet zoveel interesseert. Ook is het nog voor te stellen dat ze het project inderdaad als training voor haar dochter en schoonzoon had bedoeld en 'blind' was voor het resultaat, zoals ouders wel vaker de capaciteiten van hun kinderen verkeerd inschatten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zo'n hotel alleen maar was opgezet om geld via wit te wassen
dat hotel in norg staat nu te koop: klikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef Locusta het volgende:
[..]
JupZe waren deze keer in Norg
Naja, ik had deze aflevering nog nooit gezien en van vorig seizoen bijna alles wel.
En aangezien ze aan het begin van de aflevering hadden over "vorig seizoen", ga ik er van uit dat het nieuwe afleveringen zijn![]()
Ik dacht ook aan een witwas-hotel en waarschijnlijk was die jongen daar niet van op de hoogte. En toen stonden daar opeens die camera's en is ie door schoonmama op het matje geroepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:52 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook ja, en volgens mij heb ik dat zelf nog gezegd. Ik kan het alleen niet terug vinden.
Leuk om te weten, het is een herhaling van 'precies' een jaar geleden: Herrie in het Hotel
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijkenquote:
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijken♦quote:
Helemaal niet, zijn herhalingen.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:51 schreef SjackW het volgende:
[..]
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijken
Als ze geen sponsoren kunnen vinden (Gamma, de tapijtboer etc.), betaal je het materiaal als deelnemer zelf.quote:
Ze zijn volgens mij ook gewoon veel te jong hiervoor, 19 en 24, dat gaat nooit goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef jaco het volgende:
Ik zit weer met verbazing te kijken. Deze hoteleigenaren zijn volgens mij niet geschikt voor het vak. Totaal geen enthousiasme en uitstraling. Het Herrie team doet goed werk, maar ik geloof niet dat ze dit gaan oppikken.
He bah, dat lijkt me ook smerig. Als je dat wilt doen, houd dan 1 kamer voor huisdiermeenemers, net zoiets als rokers/niet rokers kamers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik las op de site dat je huisdieren op je kamer mag houden tegen een schoonmaakvergoeding, lijkt mij als volgende gast nog steeds smerig.
Pappiequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:50 schreef golfer het volgende:
Die 2 jochies kunnen wel leuk Hotelletje spelen (waar al het geld vandaan is gekomen dat ze er in geïnvesteerd hebben werd mij niet duidelijk), maar een serieus bedrijf runnen zie ik ze echt nog niet doen.
quote:Herman helpt een handje
Herman den Blijker keert terug op de dinsdagavond van RTL 4. Samen met de heer Reimers maakt hij een nieuwe serie van Herrie in het hotel. De topkok en de hotelier gaan op nieuw aan de slag om noodlijdende hotels een handje te helpen.
Verse gerechten
Herman den Blijker richt zich vooral op de mensen die de boel draaiende proberen te houden en laat een frisse wind waaien door de keuken. Vaak is het er vies, deugt de menukaart niet of maken de koks het zichzelf veel te moeilijk met etenswaren uit blik. Niet nodig, vindt Den Blijker. Verse gerechten bereiden is net zo simpel, en veel lekkerder. Om dat aan te tonen nam hij de eigenaren van hotels en restaurants al vaak mee naar de markt, een visboer of een goede slager, maar veel horecamensen blijken behoorlijk ‘eigenwijs’ te zijn.
Toch wagen Reimers en Den Blijker zich aan een nieuwe poging om deze hoteliers op het juiste spoor te krijgen. Ze doen dat zowel in Nederland als over de grens.
Dat topic wordt al sinds 2008 niet gebruikt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef golfer het volgende:
Ik ga toch maar verder posten in Herrie in het Hotel
En is nu ook dicht, dus gaan we hier verder.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef jaco het volgende:
Dat topic wordt al sinds 2008 niet gebruikt.
Zou er ook zeker niet voor gaan reizen. Maar ik ben wel benieuwd naar het verloop van die zaak. Ik was in ieder geval verbaasd dat het er zo druk was bij het nabezoek. Het is echt een gat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
Noch voor het eten, noch voor het hotel zou ik daar langs willen.
Of ze hebben juist een gat gevonden. Tholen dan niet maar heel Zeeland bulkt van het toerisme. Misschien zetten ze het juist wel op de kaart. Is best goed mogelijk. En die trouwerijen, dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:37 schreef Bluezz het volgende:
De trouwerijen en de wellness zijn ook niet echt voor het gat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:10 schreef Bluezz het volgende:
Moeten we al naar bed dan, mammieNachtbraken jullie maar lekker door. Deze kid gaat lekker slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb dat ook gekeken. Vond het wel zo triest allemaal. Wist niet goed wat ik er van moest denken.
Maar het was weer es wat anders dan een boompje. Dat dan weer wel.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Ik zou die mensen naar het programma : groeten uit de rimboe doorsturen om weer wat perspectief te lerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:14 schreef Staal het volgende:
Heb dat ook gekeken. Vond het wel zo triest allemaal. Wist niet goed wat ik er van moest denken.
Maar het was weer es wat anders dan een boompje. Dat dan weer wel.
Bedacht me later, maar toen had ik mijn lap al uit, dat ik het over die troosteloze aflevering van vorige week had (vrouw, caravan, cowboy + prima uitspraak) en er inmiddels al een nieuwe is. Vanavond kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou die mensen naar het programma : groeten uit de rimboe doorsturen om weer wat perspectief te leren
Een wiener schnitzel = varkensvlees, dit was volgensmij meer de schnitzel Wiener art.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Wat een ballentent en wat een vreselijke broer en vader die totaal geen vertrouwen uitstraalden naar de enige wel betrokken persoon, die dochter/zuster.
En zag ik Herman nou echt die schnitzels van varkensvlees maken?
Dat ze in Oostenrijk bij Figlmueller die plat- en doodgeslagen varkenspannekoeken als schnitzels verkopen, dat is tot daar en toe, maar Herman zou toch beter moeten weten.
Volgens de meeste bronnen is een Wiener Schnitzel toch echt van kalfsvlees.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:25 schreef themole het volgende:
Een wiener schnitzel = varkensvlees, dit was volgensmij meer de schnitzel Wiener art.
De kern is toch eigenlijk wel duidelijk. Een zwaar conservatief familiebedrijf waarbij het zoontje zijn snor drukt maar dochter Sophia maakt zich er hard voor. Ze heeft wel goed gedaan dit programma in te roepen voor verandering. Het gaat inderdaad niet om een verflaagje, een schnitzeltje en wat meer bekendheid. Zij moet die ruimte krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:38 schreef jaco het volgende:
Ik vond dit een goede uitzending omdat er duidelijk een probleem op tafel lag dat je niet oplost met een lik verf, een nieuw menu en een paar nieuwe lampekappen. Ik vraag me af of het management conflict uiteindelijk is opgelost door Herman en de heer Reimers.
Eigenlijk is de opzet van het programma te 'licht' in dit geval. De werkelijke gesprekken tussen de hoofdbetrokkenen werden niet of nauwelijks gefilmd. Herman rijdt speciaal naar die paardenboer toe en voert een flauw gesprekje van anderhalve minuut. Het lijkt me dat er off-camera wel meer woorden zijn gewisseld.
Ik ook. Paul de Leeuw maakte trouwens ook wel wat hints erop.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
had vanmiddag de madiwodovrij show terug gekeken, blijkt Reimpie hetero te zijn.
altijd gedacht dat die goede man homo was.
Ach dat denkt Arie Boomsma ook nog steeds.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
had vanmiddag de madiwodovrij show terug gekeken, blijkt Reimpie hetero te zijn.
volgens mij dacht Paul hetzelfde, die hint van hemquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook. Paul de Leeuw maakte trouwens ook wel wat hints erop.
ja is een leuke manquote:Kast of geen kast, Reimpie is in ieder geval een liefje. Vind ik dan..
Je bent niet de enige die dat dacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
Ik meen ook dat Herman hier regelmatig op hint met opmerkingen zoals "van die vriendjes van jou wil ik verder niets weten".quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
Ja hoor, maar niet echt de moeite waard om over te posten. Te goed allemaal al en te weinig te doen voor Blijkertje en Reimpie.quote:
Ja. De boost moest voornamelijk uit de publiciteit komen en natuurlijk geinig om Hermpie en Reimpie op wintersport te zien. En Herm heel lief met de baby van die mensen uiteraard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef Type-R het volgende:
Niemand gister gezien?
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)In_Het_Hotel_s4_.mp4
Die kamers zijn ook echt een ramp. Zo'n plant kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een mensen weeradverteer eens buiten de provincie. En gratis mosselen:
ja. En dat hemelbedquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef themole het volgende:
[..
Die kamers zijn ook echt een ramp. Zo'n plant kan echt niet.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef themole het volgende:
[..]
Kunnen de fietsgroepen gezellig in gangbangen.
Nogal.quote:
Bij mij wel. Alleen wil ik er niet boeken.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
De check om te kunnen boeken werkt al niet.
http://hoteldebrouwerij-be.nl
Helaas wel, begreep ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef Staal het volgende:
Wat een hartverwarmende aflevering.
Die lieve mensen gun je het echt van harte, Hermpie en Reimpiemaar trouwens ook onwijs goed camerawerk. Nog niet eerder zo gezien bij Herrie in het Hotel.
Hoop niet de laatste alweer?
Zou leuk zijn als het nog en nieuwe aflevering is, maar ben bang dat het weer een terugblikuitzending wordt.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:29 schreef Staal het volgende:
Keek gisteravond in de nieuwe Varagids en er komt dinsdag nog een aflevering.
Wat is de snelle manier om achter die mp4 linkjes te komen?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef Type-R het volgende:
Aflevering van dinsdag voor wie het nog niet gezien had
http://iptv.rtl.nl/IPadXL(...)In_Het_Hotel_s4_.mp4
Het was: nNaar rtlxl.nl gaan, maar als user agent string instellen dat je zogenaamd een iPad hebt (niet zo moeilijk te doen met een Firefox addon).quote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat is de snelle manier om achter die mp4 linkjes te komen?
huhquote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef diezeld het volgende:
ja ja jullie weten het allemaal zo goed maar er is niet bij vermelt dat het hotel bijna elk weekend vol zit en dat wij mensen hebben weg moeten sturen voor hun en van de website hadden wij ook niet in de hand. Van het eten klopt omdat wij het 45 min warm hebben moeten houden ja dan is niets meer lekker he. ze hebben het allemaal veel erger gemaakt dan het is.
eerst kun je niet koken en als herman geweest is kun je ineens alles hahahahah wat een grap
Laat me raden? De 'geweldige ondernemer' uit Zeeland met die brouwerij Belgie?quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef diezeld het volgende:
ja ja jullie weten het allemaal zo goed maar er is niet bij vermelt dat het hotel bijna elk weekend vol zit en dat wij mensen hebben weg moeten sturen voor hun en van de website hadden wij ook niet in de hand. Van het eten klopt omdat wij het 45 min warm hebben moeten houden ja dan is niets meer lekker he. ze hebben het allemaal veel erger gemaakt dan het is.
eerst kun je niet koken en als herman geweest is kun je ineens alles hahahahah wat een grap
Lijkt mij wel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden? De 'geweldige ondernemer' uit Zeeland met die brouwerij Belgie?
Waarom hebben jullie de hulp en publiciteit geaccepteerd als het zo ontzettend goed liep?quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef diezeld het volgende:
Zo komt het in geen enkele aflevering over. Hij leert slechts een paar basisgerechten met producten uit de streek. Toch heel wat slimmer dan kapotgevroren kangoeroe op de kaart zetten.quote:eerst kun je niet koken en als herman geweest is kun je ineens alles hahahahah wat een grap
Hier heb je wel een punt. Herman en de heer Reimers vinden het eten eerst niet lekker en na een paar aanwijzingen van Herman is het op het einde van de uitzending altijd wel in orde.quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef diezeld het volgende:
Ach, die bedden waren zo slecht nog niet. De bedden die erna kwamen (Leen Bakker) zagen er pas El Cheapo uit. Maar het is wel beter voor de verkoop, en waarschijnlijk gratis in ruil voor de reclame.quote:Op maandag 18 april 2011 01:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat mooie bed trouwens weer terug?
Op zich ben ik het hier wel mee eens hoor. In het begin is het niet veel en op het eind is het altijd goed. Maar wel te begrijpen dat er op het eind geen kritiek is juist vanwege de publiciteit. En vergis je niet, de redactie wordt overladen met verzoeken van ondernemers met goedlopende horecabedrijven voor een extra boost qua bekendheid en inkomen. Dat wordt echt wel onderzocht vandaar dat de reactie van Diezeld nogal kinderachtig is.quote:Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef jaco het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt. Herman en de heer Reimers vinden het eten eerst niet lekker en na een paar aanwijzingen van Herman is het op het einde van de uitzending altijd wel in orde.
Dit patroon is altijd hetzelfde, zoals wel meer elementen in het programma (de ene kamer die met behulp van praxis wordt ingericht, de website en het etentje voor de buurt). Ik vond de laatste serie daarom wat minder interessant.
Dit neem ik direkt van je aan, temeer omdat je aangeeft ook in de horeca branche te werken. Ik denk zeker dat de meeste koks wel iets van Herman den Blijker kunnen leren en de gastvrouwen/heren eveneens van de heer Reimers.quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef Staal het volgende:
Neemt niet weg dat het hele middensegment in de horeca behoorlijk in de schift zit. Dus zo gek is het niet dat je toch vaak hetzelfde patroon tegenkomt omdat er ook zo vaak dezelfde fouten gemaakt worden terwijl de mensen thuis veel beter zijn gaan koken.
Waar staat PV voor ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:06 schreef Rapaille het volgende:
Overigens zag ik vorige week een oude bekende uit dit programma op tv: Oege (die koppige man van dat hotel in Frankrijk, op een schattig pleintje) is weer terug in Nederland. Hij is de oprichter van de Vereniging voor de PV.
Die man inderdaad! Ik bedoelde de vereniging voor de PVV. Een vereniging met als doel de PVV democratischer te maken, opgericht zonder medeweten van de PVVquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:32 schreef jaco het volgende:
[..]
Waar staat PV voor ?
Was dat die man die z'n familie/vrienden- kring elke avond op het terras had zonder dat er werd afgerekend ? Ik meende dat hij in die aflevering al -bijna huilend- verklaarde z'n zaak op te geven en weer terug te keren in de oliewereld.
Dit is dus precies wat ik nu mis: de dramatische verhalen achter de onderneming.
Moet je maar even een nieuw topic voor openen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef Staal het volgende:
En vanaf 10 mei Herrie XXL
http://www.missethoreca.n(...)HermanDenBlijker.htm
En volgende week ook nog een uitzending, zie ik op de site van Herrie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:31 schreef Staal het volgende:
Vanavond geen terugblik en weer een nieuwe: http://www.hotelvermeer.nl/
Met maar liefst dertig hotelkamers.
Ja, misschien wel leuk. De kijker schijnt te bepalen wie de winnaar wordt. Niet te lange reeks, wat ik zo begreep vijf afleveringen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je maar even een nieuw topic voor openen?
Wedstrijdelement is dus weer terug.
Is er eerder een wedstrijdelement geweest ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je maar even een nieuw topic voor openen?
Wedstrijdelement is dus weer terug.
Mijn Tent is Top en allerlei andere wedstrijden bij Den Blijker waarbij je een plek als kok/gastheer ergens in een hotel in het buitenland kon winnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef jaco het volgende:
Is er eerder een wedstrijdelement geweest ?
Alle bedrijven krijgen veel tips en niet alleen van Hermpie uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef jaco het volgende:
[..]
Is er eerder een wedstrijdelement geweest ?
Ik vind het wel een beetje raar om twee in nood verkerende horecabedrijven met elkaar te laten strijden. Mag de winnaar zich dan het op een na meest in nood verkerende horecabedrijf van Nederland noemen ?
Dat wordt via RTL-gemist terugkijken, want BBC-masterchef heeft mijn prioriteit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef Staal het volgende:
http://www.girtenmuehle.de/nl/home
Vanavond.
Dat heb ik vanmiddag gepost. Twee postjes boven je.quote:
Haha dank je hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag gepost. Twee postjes boven je.
Mwah ben benieuwd na bv een jaar...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef zoem het volgende:
Het lukt het tweetal elke keer weer, doen ze goed
Ik heb er in ieder geval niet zoveel vertrouwen in. Het is ze wel aangereikt maar ik denk dat ze het niet gaan uitvoeren. Die vrouw keek in de keuken erg ongelukkig, dus die gaan doorleunen op de kok en waarschijnlijk op wel meer oudere routines.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef zoem het volgende:
Het lukt het tweetal elke keer weer, doen ze goed
De eerste uit 2007 was dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef borisz het volgende:
Herman en Rijmers in Norg.
http://www.deklokbeker.nl/
Oh die heb ik niet gezienquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De eerste uit 2007 was dat.![]()
En de website is sinds 2008 al niet meer veranderdd.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)e-klokbeker-faillietquote:Hotel-restaurant De Klokbeker failliet 20-04-2011
NORG - Hotel-restaurant De Klokbeker in Norg is failliet verklaard.
Het restaurant kwam volgens de eigenaar onder meer in problemen door de financiële crisis en doordat het pand slecht bereikbaar was door wegwerkzaamheden.
In 2007 kwam De Klokbeker in het nieuws toen kok Herman den Blijker in zijn tv-programma ‘Herrie in de keuken’ aandacht aan het toen al noodlijdende bedrijf besteedde. Volgens de eigenaar leverde dat maar heel kort extra gasten op.
Nee, Herrie XXL. Samenvoeging van concepten en race.quote:
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, Herrie XXL. Samenvoeging van concepten en race.
Zo nieuw en snel zijn er nog niet eerder opnamen gemaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik snap je niet
Dit is nieuw en recent opgenomen lijkt me?
quote:In aflevering 2 nemen Grand Café Fossa in Amsterdam en Herberg van Schoorl in Bergen het tegen elkaar op.
Heb je de rest van de productplacement nog verder gemist.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef borisz het volgende:
Heeeeeeeel toevallig dat bij Schoorl over het payrolling langs kwam en bij die Amsterdam de wijn..
Mooie uitstraling, veel energie bij Isabelle en vooral: koks die kunnen inkopen en koken.quote:
Je vond het gewoon een lekker ding. Tjonge.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie uitstraling, veel energie bij Isabelle en vooral: koks die kunnen inkopen en koken.
Die komen er wel!
Geen flauw idee. Volgens mij is dat nooit duidelijk geworden. Over twee weken is de finale iig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:48 schreef davo1979 het volgende:
En wat kunnen ze nou winnen? Want dat mis ik nou de hele tijd.
bron:rtl4quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:48 schreef davo1979 het volgende:
En wat kunnen ze nou winnen? Want dat mis ik nou de hele tijd.
quote:In aflevering 4 strijdt restaurant Passie in Zoetermeer tegen Grand Café De Jordaaan in Almere.
John en Brenda uit Zoetermeer moeten meer ziel in hun zaak leggen, terwijl Max en Lisa in Almere moeten zorgen voor goede PR...
Wordt via gemist gekeken.quote:
Extra uitzending en extra reclame voor 43, payrolling, Hanos enzovoort.quote:
Die gaat zo beginnenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Extra uitzending en extra reclame voor 43, payrolling, Hanos enzovoort.
Schoorl kan niet verkopen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Almere serveert rauw vlees over doodzondes gesproken, alleen daarom moeten ze al afvallen
Nou niet dus...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Als je rauw vlees verkoopt is je tent ook snel leeg!!
dankjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2f376188-e260-3fe3-abd8-b72d09e7092c/
Dat dus, wat een lomp mens was dat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:49 schreef Paul-89 het volgende:
Als er in Schoorl gewoon een fatsoenlijke manager had gestaan hadden ze gewonnen.
Die Emmy straalt alleen maar onrust uit. Als je daar een jong/fris iemand neerzet die wel uitstraling heeft en de horeca snapt is het al stukken beter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat dus, wat een lomp mens was dat.
Tegen gasten zeggen, hier mag u niet zitten, en die toon ook waarop
Nou, zeg het maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:29 schreef Patch het volgende:
flauw dat wij hier in helmond al iedere keer een week van tevoren weten hoe het afloopt..
Ik had het inderdaad de afgelopen kunnen spoileren. Maar volgens mij lukt dat deze week niet, vanwege live/registratie?quote:
spuit elf.....quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:29 schreef Patch het volgende:
flauw dat wij hier in helmond al iedere keer een week van tevoren weten hoe het afloopt..
quote:Martijn Krabbé en Winston Gerschtanowitz presenteren dinsdag de live finale van het tv-programma Herrie XXL met Herman den Blijker. Tijdens deze uitzending maken twee restaurants kans op de hoofdprijs van 25.000 euro. Dat heeft RTL 4 donderdag laten weten. De kijker bepaalt welk restaurant de winnaar is. “Nadat Herman met zijn helikopter in de buurt van de winnende locatie neerstrijkt, stapt hij in één van de geblindeerde auto’s op weg naar de gelukkige“, aldus RTL.
De restaurants die nog in de race zijn, zijn De Jordaaan uit Almere en Isa’s uit Helmond. De ondernemingen deden mee aan het programma, omdat zij niet zo goed lopen. Den Blijker en zijn collega’s stonden hen de afgelopen weken bij met raad en daad. Omdat deze twee zaken van alle deelnemende restaurants de meeste vooruitgang hebben geboekt, staan zij nu in de finale.
Herrie XXL is dinsdag om 21.30 uur te zien op RTL 4.
Er zal vast wel weer een prijs mee te verdienen zijn, dus het RTL4-volk zal weer massaal gaan sms-en.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Staal het volgende:
Kan me in ieder geval niet voorstellen dat er hier in het topic mensen gaan sms-en en de rest van Nederland zal het ook maar met mondjesmaat doen.
Een pakket met 43, vlees van Hanos en een gratis payrolling advies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zal vast wel weer een prijs mee te verdienen zijn, dus het RTL4-volk zal weer massaal gaan sms-en.
Ik kreeg al twee keer de uitnodiging om samen met de vrienden van Isabelle (die via haar man een via-via-kennis van me is) de aflevering te gaan kijken. 'Neem je telefoon mee, we zeggen niet wat we gaan doen!'. De organisatrice is een ware netwerker, dus wellicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:31 schreef Staal het volgende:
Ja mensen, Isa's heeft met twee stemmen de finale ruimschoots gewonnen..
Er zal vast wel weer het nodige gemanipuleerd wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zal vast wel weer een prijs mee te verdienen zijn, dus het RTL4-volk zal weer massaal gaan sms-en.
Wat we gaan doen is een verrassing maar neem je zwemspullen mee!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg al twee keer de uitnodiging om samen met de vrienden van Isabelle (die via haar man een via-via-kennis van me is) de aflevering te gaan kijken. 'Neem je telefoon mee, we zeggen niet wat we gaan doen!'. De organisatrice is een ware netwerker, dus wellicht.
Ik wist helemaal niet dat ze meedeed. En kan o zo helaas niet.
Herman gaf vanochtend in de ochtendshow van Q music aan, dat als het puur om de kwaliteit van het koken ging, dat Schoorl zeker had gewonnen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef golfer het volgende:
Ik had niet meegekregen dat Schoorl er al helemaal uit lag.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Winston en Krabbé, het lijkt de Postcodeloterij wel.
dat was niet zo sterk...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Dat kan ik in één woord aangeven, en dan minstens 50 woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |