quote:Martijn Krabbé en Winston Gerschtanowitz presenteren dinsdag de live finale van het tv-programma Herrie XXL met Herman den Blijker. Tijdens deze uitzending maken twee restaurants kans op de hoofdprijs van 25.000 euro. Dat heeft RTL 4 donderdag laten weten. De kijker bepaalt welk restaurant de winnaar is. “Nadat Herman met zijn helikopter in de buurt van de winnende locatie neerstrijkt, stapt hij in één van de geblindeerde auto’s op weg naar de gelukkige“, aldus RTL.
De restaurants die nog in de race zijn, zijn De Jordaaan uit Almere en Isa’s uit Helmond. De ondernemingen deden mee aan het programma, omdat zij niet zo goed lopen. Den Blijker en zijn collega’s stonden hen de afgelopen weken bij met raad en daad. Omdat deze twee zaken van alle deelnemende restaurants de meeste vooruitgang hebben geboekt, staan zij nu in de finale.
Herrie XXL is dinsdag om 21.30 uur te zien op RTL 4.
Er zal vast wel weer een prijs mee te verdienen zijn, dus het RTL4-volk zal weer massaal gaan sms-en.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Staal het volgende:
Kan me in ieder geval niet voorstellen dat er hier in het topic mensen gaan sms-en en de rest van Nederland zal het ook maar met mondjesmaat doen.
Een pakket met 43, vlees van Hanos en een gratis payrolling advies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zal vast wel weer een prijs mee te verdienen zijn, dus het RTL4-volk zal weer massaal gaan sms-en.
Ik kreeg al twee keer de uitnodiging om samen met de vrienden van Isabelle (die via haar man een via-via-kennis van me is) de aflevering te gaan kijken. 'Neem je telefoon mee, we zeggen niet wat we gaan doen!'. De organisatrice is een ware netwerker, dus wellicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:31 schreef Staal het volgende:
Ja mensen, Isa's heeft met twee stemmen de finale ruimschoots gewonnen..
Er zal vast wel weer het nodige gemanipuleerd wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zal vast wel weer een prijs mee te verdienen zijn, dus het RTL4-volk zal weer massaal gaan sms-en.
Wat we gaan doen is een verrassing maar neem je zwemspullen mee!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg al twee keer de uitnodiging om samen met de vrienden van Isabelle (die via haar man een via-via-kennis van me is) de aflevering te gaan kijken. 'Neem je telefoon mee, we zeggen niet wat we gaan doen!'. De organisatrice is een ware netwerker, dus wellicht.
Ik wist helemaal niet dat ze meedeed. En kan o zo helaas niet.
Herman gaf vanochtend in de ochtendshow van Q music aan, dat als het puur om de kwaliteit van het koken ging, dat Schoorl zeker had gewonnen..quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef golfer het volgende:
Ik had niet meegekregen dat Schoorl er al helemaal uit lag.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Winston en Krabbé, het lijkt de Postcodeloterij wel.
dat was niet zo sterk...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
Dat kan ik in één woord aangeven, en dan minstens 50 woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |