abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62768615
Nou ja, even je douch-haakje iets hoger dan 1.20m hangen vond ik toch zeker geen gek idee
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62768735
Wat een ontzettende zak stront is die adriaan zeg.
pi_62768916
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ontzettende zak stront is die adriaan zeg.
Nou wat een lul eerste klas zeg!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_62769593
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, dat werd vorige keer bedacht door een aantal mensen geloof ik
Dat zo'n hotel alleen maar was opgezet om geld via wit te wassen
Ik dacht dat ook ja, en volgens mij heb ik dat zelf nog gezegd. Ik kan het alleen niet terug vinden.

Leuk om te weten, het is een herhaling van 'precies' een jaar geleden: Herrie in het Hotel
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:29:03 #30
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62770292
http://www.thecakrahotels.com/en/bali/rooms-and-rates.html

de kamers zijn weer 5 euro goedkoper geworden ongelofelijk dat het nog bestaat moet wel witwasje zijn daar ofzo. Of schatrijke ouders.schoonouders en hij hoeft niks te doen behalve vakantie vieren. Hij was iig wel het type persoon die die lamlendigheid heel erg lang zou kunnen volhouden.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:35:11 #31
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_62770421
http://www.thecakrahotels(...)k,view/id,3/?lang=en

Dochter van Soekarno is ook op bezoek geweest.......... dit zaakje stinkt !

Misschien heeft deze Adriaan zijn hand wel overspeeld en zichzelf en de schoonfamilie een beetje voor aap gezet..............vandaar deze vreemde reactie van zijn kant.
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
  woensdag 29 oktober 2008 @ 01:33:07 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_62771219
Waarom een apart topic voor HERHALINGEN ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_62771258
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Waarom een apart topic voor HERHALINGEN ?
Ik dacht al dat ik gek aan het worden was. Zwaktebod van RTL
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:19:18 #34
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62773655
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:35 schreef partizan het volgende:
http://www.thecakrahotels(...)k,view/id,3/?lang=en

Dochter van Soekarno is ook op bezoek geweest.......... dit zaakje stinkt !

Misschien heeft deze Adriaan zijn hand wel overspeeld en zichzelf en de schoonfamilie een beetje voor aap gezet..............vandaar deze vreemde reactie van zijn kant.

Haha.

Misschien hebben ze de boel wel wat meer op de rail gekregen. Adriaantje is volgens dat bericht geen General Manager meer maar Managment Advisor. Wat waarschijnlijk betekent dat hij nog minder doet en nog meer verdiend.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62788075
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Piles het volgende:

[..]
Dat zo'n hotel alleen maar was opgezet om geld via wit te wassen
Als dat waar is, dan zou die kerel daarvan op de hoogte zijn en er natuurlijk geen pottenkijkers compleet met tv ploeg bij uitnodigen. Het is wel mogelijk dat de eigenaresse het hotel en/of de grond als speculatie object heeft gekocht en de onderneming haar niet zoveel interesseert. Ook is het nog voor te stellen dat ze het project inderdaad als training voor haar dochter en schoonzoon had bedoeld en 'blind' was voor het resultaat, zoals ouders wel vaker de capaciteiten van hun kinderen verkeerd inschatten.

Heeft er nog iemand anders een theorie over wat hier aan de hand was ?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:13:12 #36
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_62788563
Ongelooflijk, die Adriaan .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_62878216
Wat een slapjanus......
(en het was inderdaad een herhaling en net zo tenenkrommend als vorig jaar).

Je zou bijna gaan denken dat hij zich voor dit programma heeft ingeschreven omdat hij op die manier hoopte reclame te kunnen maken voor zijn hotel......

[ Bericht 43% gewijzigd door kkkk op 02-11-2008 15:51:24 ]
pi_63186421
Heb het net voor het eerst gezien die aflevering met Adriaan.
Verschrikkelijk ventje zeg
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_63227042
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef Locusta het volgende:

[..]

Jup Ze waren deze keer in Norg

Naja, ik had deze aflevering nog nooit gezien en van vorig seizoen bijna alles wel.
En aangezien ze aan het begin van de aflevering hadden over "vorig seizoen", ga ik er van uit dat het nieuwe afleveringen zijn
dat hotel in norg staat nu te koop: klik
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:51:33 #40
211083 Angelof9
I must go first
pi_63321895
Haha, maar die gekleurde vitrages hangen er nog!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:54:12 #41
211083 Angelof9
I must go first
pi_63321945
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:52 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ik dacht dat ook ja, en volgens mij heb ik dat zelf nog gezegd. Ik kan het alleen niet terug vinden.

Leuk om te weten, het is een herhaling van 'precies' een jaar geleden: Herrie in het Hotel
Ik dacht ook aan een witwas-hotel en waarschijnlijk was die jongen daar niet van op de hoogte. En toen stonden daar opeens die camera's en is ie door schoonmama op het matje geroepen.
Al heb je nog zo veel geld, je gaat niet voor je lol verlies draaien dag in dag uit. Als het een leerschool voor hem was, waarom hem dan niet assistent manager maken van een ervaren iemand en op die manier het vak leren?
Ik vraag me ook af wat die jongen op school heeft geleerd....
pi_63522948
Wat een enorm schattig hotel vandaag zeg (Porfyron) in Griekenland. Wij zaten hier al te bedenken wanneer we kunnen gaan
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 26 november 2008 @ 08:59:20 #43
211083 Angelof9
I must go first
pi_63528303
Wij ook
pi_63536955
Idd leuk hotel
pi_63540447
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef hoipim het volgende:
zijn dit nieuwe uitzendingen?
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijken
pi_63540486
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef hoipim het volgende:
zijn dit nieuwe uitzendingen?
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijken
pi_63559559
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:51 schreef SjackW het volgende:

[..]

Helemaal niet, zijn herhalingen.
sig verwijderd door FA
pi_71609086
Ik schop dit topic omhoog omdat er op dinsdagavond weer herhalingen lopen bij RTL 4.

Ik zat vanavond te kijken (Astra / Bas Backer in Apeldoorn) en vroeg me het volgende af. De heer Reimers geeft altijd aan dat de lounge en kamers met beperkte middelen worden opgeknapt. Toch lijken de investeringen meestal wel wat hoger dan RTL voor anderhalf uur televisie kan investeren. Ook worden er soms een of meer mensen extra aangenomen. Waar komt dit geld ineens vandaan ?

Ik vraag me een beetje af of de hotels in het programma nou werkelijk dankzij de tips van Reimers en Den Blijker opbloeien of doordat er een financiele investering plaatsvindt.
pi_71645451
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef jaco het volgende:

Waar komt dit geld ineens vandaan ?
Als ze geen sponsoren kunnen vinden (Gamma, de tapijtboer etc.), betaal je het materiaal als deelnemer zelf.

Maar ben wel met je eens, dat je als hoteleigenaar min of meer gedwongen extra investeringen te doen (personeel etc.) die je je eigenlijk niet kunt veroorloven.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Moderator / Miss SHO dinsdag 1 juni 2010 @ 22:13:12 #50
22592 crew  Ole
pi_82211908
Kijkt er dit jaar niemand?

Volgens de site is er geen restaurant http://www.weekendjeweg.n(...)_Y_6ECFcMrDgodgEwqEA

ohw wacht ...http://www.hotelorion.nl/

wat slecht geschreven

[ Bericht 53% gewijzigd door Ole op 01-06-2010 22:40:48 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')