Nou wat een lul eerste klas zeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ontzettende zak stront is die adriaan zeg.
Ik dacht dat ook ja, en volgens mij heb ik dat zelf nog gezegd. Ik kan het alleen niet terug vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat werd vorige keer bedacht door een aantal mensen geloof ik
Dat zo'n hotel alleen maar was opgezet om geld via wit te wassen
Ik dacht al dat ik gek aan het worden was. Zwaktebod van RTLquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Waarom een apart topic voor HERHALINGEN ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:35 schreef partizan het volgende:
http://www.thecakrahotels(...)k,view/id,3/?lang=en
Dochter van Soekarno is ook op bezoek geweest.......... dit zaakje stinkt !
Misschien heeft deze Adriaan zijn hand wel overspeeld en zichzelf en de schoonfamilie een beetje voor aap gezet..............vandaar deze vreemde reactie van zijn kant.
Als dat waar is, dan zou die kerel daarvan op de hoogte zijn en er natuurlijk geen pottenkijkers compleet met tv ploeg bij uitnodigen. Het is wel mogelijk dat de eigenaresse het hotel en/of de grond als speculatie object heeft gekocht en de onderneming haar niet zoveel interesseert. Ook is het nog voor te stellen dat ze het project inderdaad als training voor haar dochter en schoonzoon had bedoeld en 'blind' was voor het resultaat, zoals ouders wel vaker de capaciteiten van hun kinderen verkeerd inschatten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zo'n hotel alleen maar was opgezet om geld via wit te wassen
dat hotel in norg staat nu te koop: klikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef Locusta het volgende:
[..]
JupZe waren deze keer in Norg
Naja, ik had deze aflevering nog nooit gezien en van vorig seizoen bijna alles wel.
En aangezien ze aan het begin van de aflevering hadden over "vorig seizoen", ga ik er van uit dat het nieuwe afleveringen zijn![]()
Ik dacht ook aan een witwas-hotel en waarschijnlijk was die jongen daar niet van op de hoogte. En toen stonden daar opeens die camera's en is ie door schoonmama op het matje geroepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:52 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook ja, en volgens mij heb ik dat zelf nog gezegd. Ik kan het alleen niet terug vinden.
Leuk om te weten, het is een herhaling van 'precies' een jaar geleden: Herrie in het Hotel
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijkenquote:
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijken♦quote:
Helemaal niet, zijn herhalingen.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:51 schreef SjackW het volgende:
[..]
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijken
Als ze geen sponsoren kunnen vinden (Gamma, de tapijtboer etc.), betaal je het materiaal als deelnemer zelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |