quote:Voor Herrie In Het Hotel is Herman den Blijker op zoek naar 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het binnen -en buitenland om te helpen.
Samen met de heer Reimers, ex-general manager van het bekende vijfsterrenhotel The Grand, licht de chef-kok het hotel en de keuken door. Binnen no time worden de problemen blootgelegd en komt er een plan van aanpak?
Elke dinsdagavond 21.30
we zijn de enigste die het kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef marcodej het volgende:
Waar zn vorige programma goed begon, maar uiteindelijk toch een missertje was, moet dit weer als vanouds leuk worden denk ik!
Herhalingen? Grafzooi dan ga ik ook niet kijken, dacht dat het weer echt terug was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik was van plan om te gaan kijken, maar aangezien het herhalingen zijn gaat dat niet door.
Het zijn gewoon nieuwe afleveringen heurquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:01 schreef rene90 het volgende:
Herhalingen? Grafzooi dan ga ik ook niet kijken, dacht dat het weer echt terug was.
Serieus? nieuwe afleveringen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Locusta het volgende:
[..]
Het zijn gewoon nieuwe afleveringen heur![]()
Hoezo komen ze er bij dat het herhalingen zijn?Aan het begin van de uitzending blikte hij nog terug op het vorige (eerste) seizoen.
Jupquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
Serieus? nieuwe afleveringen?
Ik zag het begin en had gelijk zoiets van: "Oh, dat heb ik al gezien" *zap*
Dan volgende week maar kijken..
Die kerel moet ook uit een rijke Nederlandse familie komen.............anders kom je er bij de Indonesische elite helemaal niet tussen. Geld speelt volgens mij helemaal geen rol.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Cheiron het volgende:
Totale nietsnut die gozer. Geen uitstraling, geen wil om te slagen. Niets. Hoe dat meisje op hem kan vallen en erger; hoe die schoonouders een miljoenencomplex aan hem over kunnen laten; onbegrijpelijk. Dat moest gewoon tonnen en tonnen kosten op deze manier,
Witwas hotel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
Ik kijk niet, maar dit is toch dat witwas-hotel?
Tenminste, dat werd vorig jaar bedacht
Ja, dat werd vorige keer bedacht door een aantal mensen geloof ikquote:
Denk het ja maar toch er was wel iets raars met die jongen. Autistische trekjes, totaal geen motivatie, waarom wilde hij meedoen aan dit programma? Geld maakte ze inderdaad niks uit volgens mij. Meen als ik(ook wel verwend) zo'n hotel kreeg wist ik het wel zeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:48 schreef partizan het volgende:
[..]
Die kerel moet ook uit een rijke Nederlandse familie komen.............anders kom je er bij de Indonesische elite helemaal niet tussen. Geld speelt volgens mij helemaal geen rol.
Beiden, Andriaan en dat meisje, leken mij twee verwende en over het paard getilde rijkelui's kindjes.
Ik had graag op die leeftijd zo'n kans gehad......................... overigens wel een heel lekker wijf![]()
Nou wat een lul eerste klas zeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een ontzettende zak stront is die adriaan zeg.
Ik dacht dat ook ja, en volgens mij heb ik dat zelf nog gezegd. Ik kan het alleen niet terug vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat werd vorige keer bedacht door een aantal mensen geloof ik
Dat zo'n hotel alleen maar was opgezet om geld via wit te wassen
Ik dacht al dat ik gek aan het worden was. Zwaktebod van RTLquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:33 schreef golfer het volgende:
Waarom een apart topic voor HERHALINGEN ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:35 schreef partizan het volgende:
http://www.thecakrahotels(...)k,view/id,3/?lang=en
Dochter van Soekarno is ook op bezoek geweest.......... dit zaakje stinkt !
Misschien heeft deze Adriaan zijn hand wel overspeeld en zichzelf en de schoonfamilie een beetje voor aap gezet..............vandaar deze vreemde reactie van zijn kant.
Als dat waar is, dan zou die kerel daarvan op de hoogte zijn en er natuurlijk geen pottenkijkers compleet met tv ploeg bij uitnodigen. Het is wel mogelijk dat de eigenaresse het hotel en/of de grond als speculatie object heeft gekocht en de onderneming haar niet zoveel interesseert. Ook is het nog voor te stellen dat ze het project inderdaad als training voor haar dochter en schoonzoon had bedoeld en 'blind' was voor het resultaat, zoals ouders wel vaker de capaciteiten van hun kinderen verkeerd inschatten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zo'n hotel alleen maar was opgezet om geld via wit te wassen
dat hotel in norg staat nu te koop: klikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef Locusta het volgende:
[..]
JupZe waren deze keer in Norg
Naja, ik had deze aflevering nog nooit gezien en van vorig seizoen bijna alles wel.
En aangezien ze aan het begin van de aflevering hadden over "vorig seizoen", ga ik er van uit dat het nieuwe afleveringen zijn![]()
Ik dacht ook aan een witwas-hotel en waarschijnlijk was die jongen daar niet van op de hoogte. En toen stonden daar opeens die camera's en is ie door schoonmama op het matje geroepen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:52 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook ja, en volgens mij heb ik dat zelf nog gezegd. Ik kan het alleen niet terug vinden.
Leuk om te weten, het is een herhaling van 'precies' een jaar geleden: Herrie in het Hotel
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijkenquote:
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijken♦quote:
Helemaal niet, zijn herhalingen.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:51 schreef SjackW het volgende:
[..]
Jazeker, En herman is weer helemaal in zijn element. Je kunt de nieuwe uitzendingen ook online terugvinden herrie in het hotel terugkijken
Als ze geen sponsoren kunnen vinden (Gamma, de tapijtboer etc.), betaal je het materiaal als deelnemer zelf.quote:
Ze zijn volgens mij ook gewoon veel te jong hiervoor, 19 en 24, dat gaat nooit goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef jaco het volgende:
Ik zit weer met verbazing te kijken. Deze hoteleigenaren zijn volgens mij niet geschikt voor het vak. Totaal geen enthousiasme en uitstraling. Het Herrie team doet goed werk, maar ik geloof niet dat ze dit gaan oppikken.
He bah, dat lijkt me ook smerig. Als je dat wilt doen, houd dan 1 kamer voor huisdiermeenemers, net zoiets als rokers/niet rokers kamers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik las op de site dat je huisdieren op je kamer mag houden tegen een schoonmaakvergoeding, lijkt mij als volgende gast nog steeds smerig.
Pappiequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:50 schreef golfer het volgende:
Die 2 jochies kunnen wel leuk Hotelletje spelen (waar al het geld vandaan is gekomen dat ze er in geïnvesteerd hebben werd mij niet duidelijk), maar een serieus bedrijf runnen zie ik ze echt nog niet doen.
quote:Herman helpt een handje
Herman den Blijker keert terug op de dinsdagavond van RTL 4. Samen met de heer Reimers maakt hij een nieuwe serie van Herrie in het hotel. De topkok en de hotelier gaan op nieuw aan de slag om noodlijdende hotels een handje te helpen.
Verse gerechten
Herman den Blijker richt zich vooral op de mensen die de boel draaiende proberen te houden en laat een frisse wind waaien door de keuken. Vaak is het er vies, deugt de menukaart niet of maken de koks het zichzelf veel te moeilijk met etenswaren uit blik. Niet nodig, vindt Den Blijker. Verse gerechten bereiden is net zo simpel, en veel lekkerder. Om dat aan te tonen nam hij de eigenaren van hotels en restaurants al vaak mee naar de markt, een visboer of een goede slager, maar veel horecamensen blijken behoorlijk ‘eigenwijs’ te zijn.
Toch wagen Reimers en Den Blijker zich aan een nieuwe poging om deze hoteliers op het juiste spoor te krijgen. Ze doen dat zowel in Nederland als over de grens.
Dat topic wordt al sinds 2008 niet gebruikt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef golfer het volgende:
Ik ga toch maar verder posten in Herrie in het Hotel
En is nu ook dicht, dus gaan we hier verder.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef jaco het volgende:
Dat topic wordt al sinds 2008 niet gebruikt.
Zou er ook zeker niet voor gaan reizen. Maar ik ben wel benieuwd naar het verloop van die zaak. Ik was in ieder geval verbaasd dat het er zo druk was bij het nabezoek. Het is echt een gat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
Noch voor het eten, noch voor het hotel zou ik daar langs willen.
Of ze hebben juist een gat gevonden. Tholen dan niet maar heel Zeeland bulkt van het toerisme. Misschien zetten ze het juist wel op de kaart. Is best goed mogelijk. En die trouwerijen, dat zie ik ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:37 schreef Bluezz het volgende:
De trouwerijen en de wellness zijn ook niet echt voor het gat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:10 schreef Bluezz het volgende:
Moeten we al naar bed dan, mammieNachtbraken jullie maar lekker door. Deze kid gaat lekker slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb dat ook gekeken. Vond het wel zo triest allemaal. Wist niet goed wat ik er van moest denken.
Maar het was weer es wat anders dan een boompje. Dat dan weer wel.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Ik zou die mensen naar het programma : groeten uit de rimboe doorsturen om weer wat perspectief te lerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:14 schreef Staal het volgende:
Heb dat ook gekeken. Vond het wel zo triest allemaal. Wist niet goed wat ik er van moest denken.
Maar het was weer es wat anders dan een boompje. Dat dan weer wel.
Bedacht me later, maar toen had ik mijn lap al uit, dat ik het over die troosteloze aflevering van vorige week had (vrouw, caravan, cowboy + prima uitspraak) en er inmiddels al een nieuwe is. Vanavond kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou die mensen naar het programma : groeten uit de rimboe doorsturen om weer wat perspectief te leren
Een wiener schnitzel = varkensvlees, dit was volgensmij meer de schnitzel Wiener art.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Wat een ballentent en wat een vreselijke broer en vader die totaal geen vertrouwen uitstraalden naar de enige wel betrokken persoon, die dochter/zuster.
En zag ik Herman nou echt die schnitzels van varkensvlees maken?
Dat ze in Oostenrijk bij Figlmueller die plat- en doodgeslagen varkenspannekoeken als schnitzels verkopen, dat is tot daar en toe, maar Herman zou toch beter moeten weten.
Volgens de meeste bronnen is een Wiener Schnitzel toch echt van kalfsvlees.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:25 schreef themole het volgende:
Een wiener schnitzel = varkensvlees, dit was volgensmij meer de schnitzel Wiener art.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |