abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52155649
quote:
Er zijn veel Nederlanders die hun droom achterna gaan, vertrekken naar het buitenland om een hotel/pension met restaurant op te zetten of over te nemen.

In het nieuwe tv-programma ‘Herrie in het hotel’ (RTL4) helpen Herman den Blijker (chefkok) en een partner (hotelier, die in de meest pretentieuze hotels heeft gewerkt) 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het buitenland om de problemen te laten verdwijnen.

In een week tijd zoeken we samen naar een oplossing om de zaak weer in de lift te krijgen en er iets moois van te maken.

Het programma staat gepland voor de winterprogrammering van rtl 4 en gaat in september 2007 van start.
BRON

quote:
Voor een nieuw tv-programma op RTL4 is Herman den Blijker op zoek naar 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het binnen -en buitenland om te helpen.

Na een succesvolle serie Herrie In De Keuken gaat Herman samen met dhr. Reimers (hotelier) aan de slag in noodlijdende hotels MET restaurant in binnen- en buitenland voor Herrie In Het Hotel. Heb je een hotel met restaurant dat slecht loopt, blijft klandizie uit en kun je amper het hoofd boven water houden? Weet je niet hoe je het moet veranderen en kun je dus wel wat hulp gebruiken in de organsatie en in de keuken?
BRON
pi_52162746
zal mij benieuwen.....
ben niet echt weg van zijn programma's
pi_52162868
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52162915
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
Overkill.
Dat gevoel krijg ik ook een beetje...zo van 'type programma slaat aan en dus maken we er héél erg veel van'. En straks is het hele concept dood, want heeft iedereen er genoeg van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52162940
Terwijl z'n eerste programma's echt leuk waren. Maar ik heb er nu he-le-maal genoeg van.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52163129
Mja, maar ik ga tóch kijken
pi_52168207
Ik begin den Blijker een beetje overhyped te vinden. Beetje tof doen met die sigaar.
Terwijl ik zijn eerste programma's echt wel leuk vond. Tis een beetje te gespeeld nu.
Restaurants helpen (bekend concept maar ok) om zo de boel op poten te krijgen.

"Gaat nooit op tijd lukken"
"Onmogelijk om dit tot een goed einde te breien"
"Met deze middelen zie ik het niet goed komen"

En voila! Alles koek en ei!

En nu met hotels, wat wordt het volgende? Cateringbedrijf?

Zonde dit..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:13:30 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_52169302
Jullie vergeten dat hij ook nog eens het goede doel dient
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:38:44 #9
43556 miss_dynastie
pi_52170183
Pfff, misschien kan ie beter zijn eigen nieuwe toko gaan redden, daar schijnen mensen ook niet al te enthousiast over te zijn. En o ja, RTL kan dan ipv den Blijker Ramsay uitzenden
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:31:13 #10
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_52173422
Iets met schoenmaker en leest..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_52173541
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfff, misschien kan ie beter zijn eigen nieuwe toko gaan redden, daar schijnen mensen ook niet al te enthousiast over te zijn. En o ja, RTL kan dan ipv den Blijker Ramsay uitzenden
Klopt het kost de hoofdprijs en de bediening laat te wensen over, plus HdB is zelden zelf in zijn toko te vinden.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:21:34 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52174548
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Inderdaad.
Hetzelfde trucje nog een keer herhalen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:10:13 #13
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52175724
Wanneer in september wordt het precies?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:11:21 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52175764
Heeft dit uberhaupt iets met CUL te maken? Of meer voor TV?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_52177301
het is nu wel over done ja
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_52179248
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:11 schreef Gunner het volgende:
Heeft dit uberhaupt iets met CUL te maken? Of meer voor TV?
Ik denk dat je dat pas kan zeggen als je het hebt gezien, maar het voelt nu voor mij meer TV dan CUL. Alhoewel dat een erg oude discussie op Fok is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:03:14 #17
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52179471
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat pas kan zeggen als je het hebt gezien, maar het voelt nu voor mij meer TV dan CUL. Alhoewel dat een erg oude discussie op Fok is
Daarom. Maakt me verder niet uit, maar als ik het stukje zo lees gaat het nog niet echt over koken. We zullen zien als het uitgezonden wordt.
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:38:37 #18
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52284990
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
precies want het regent dus klachten in al zijn restaurants vertelde iemand me. Vooral dat Las Palmas wat ik op Vorkje las is een soort kop van jut geworden. Niks deugt er en de arrogantie druipt er vanaf als ik de verhalen moet geloven.
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
pi_52285830
ik ben er gister nog wezen eten..
Best kicke daar.!
Kwalitatief is het super hoor, maar er zijn idd wel wat dingen die beter kunnen.
Neem in ieder geval de tijd!. En dan kan je lekker een avondje lekker kijken.
Bestel een fles wijn / water en laat die op tafel staan, zodat je dat zelf kan regelen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:21:38 #20
43556 miss_dynastie
pi_52295110
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:26 schreef donleo het volgende:
Bestel een fles wijn / water en laat die op tafel staan, zodat je dat zelf kan regelen.
Moet je er wel even bij vermelden dat:
quote:
Je betaalt alleen voor fles plat water van Evian maar liefst ¤ 6,00 !!!!
volgens vorkje.nl dan.

En deze quote vond ik ook prachtig:
quote:
Bij Las Palmas willen ze het liefst dat je het suprise-menu neemt want dat is lekker makkelijk voor de keuken.Wij wilden dit niet. Na veel vijven en zessen kregen we onze zin alleen de keuze bleek nogal beperkt en men presteerde het nog om iets anders te brengen dan vooraf bestelt was. De reden? Ober: "Dhr.den Blijker vond bij nader inzienzijn menu-keuze voor onze tafel net even iets beter." Ongehoorde brutaliteit van de bovenste plank.
pi_52296664
is 6.00 euro veel voor een fles water?

Huisvesting, personeel etc......
weet je wat het kost om zo'n toko een beetje rendabel te maken?
je weet als gast, dat je niet voor een stuiver op de eerste rij kan zitten.

† In Memoriam † zondag 12 augustus 2007 @ 10:43:16 #22
43556 miss_dynastie
pi_52300885
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:23 schreef donleo het volgende:
is 6.00 euro veel voor een fles water?

Huisvesting, personeel etc......
weet je wat het kost om zo'n toko een beetje rendabel te maken?
je weet als gast, dat je niet voor een stuiver op de eerste rij kan zitten.
Ja, maar ruim 5 euro boven de inkoopprijs zitten is weer een ander uiterste hoor. Ik heb ook een hekel aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar den Blijker ging een voor iedereen toegankelijk visrestaurant maken, weten we nog? Ik weet zeker dat hij hier in zijn programma zeker wel commentaar op zou hebben gehad, zou hij het tegen zijn gekomen. Nu wordt elk commentaar dat hij in deze show geeft mijns inziens een gevalletje van pot-ketel-zwart. Lijkt me geen goed uitgangspunt.

Even los van het feit dat ik niet snap waarom je uberhaupt geld rekent voor water als mensen nota bene een wijnarrangement nemen.
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:10:19 #23
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_52303211
Deze gaat door naar FTR
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_53026344
Het zou toch bijna moeten beginnen lijkt me? Ik heb het nog nergens in de tv gids zien staan.
pi_53807246
quote:
Herman den Blijker pakt nu ook hotels aan

RTL krijgt geen genoeg van formats rond Herman den Blijker. Na Herrie in de Keuken, Herman Helpt, Mijn Tent Is Top en Hermans Helden is het nu de beurt aan Herrie in het Hotel. De kok neemt hierin aantal noodlijdende hotels-restaurants in binnen- en buitenland onder de loep. Voor het hotelgedeelte wordt Den Blijker vanaf 16 oktober bijgestaan door Reim Reimers, voormalig general manager van het Amsterdamse vijfsterrenhotel The Grand.
Volgende week .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')