BRONquote:Er zijn veel Nederlanders die hun droom achterna gaan, vertrekken naar het buitenland om een hotel/pension met restaurant op te zetten of over te nemen.
In het nieuwe tv-programma ‘Herrie in het hotel’ (RTL4) helpen Herman den Blijker (chefkok) en een partner (hotelier, die in de meest pretentieuze hotels heeft gewerkt) 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het buitenland om de problemen te laten verdwijnen.
In een week tijd zoeken we samen naar een oplossing om de zaak weer in de lift te krijgen en er iets moois van te maken.
Het programma staat gepland voor de winterprogrammering van rtl 4 en gaat in september 2007 van start.
BRONquote:Voor een nieuw tv-programma op RTL4 is Herman den Blijker op zoek naar 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het binnen -en buitenland om te helpen.
Na een succesvolle serie Herrie In De Keuken gaat Herman samen met dhr. Reimers (hotelier) aan de slag in noodlijdende hotels MET restaurant in binnen- en buitenland voor Herrie In Het Hotel. Heb je een hotel met restaurant dat slecht loopt, blijft klandizie uit en kun je amper het hoofd boven water houden? Weet je niet hoe je het moet veranderen en kun je dus wel wat hulp gebruiken in de organsatie en in de keuken?
Dat gevoel krijg ik ook een beetje...zo van 'type programma slaat aan en dus maken we er héél erg veel van'. En straks is het hele concept dood, want heeft iedereen er genoeg van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
Overkill.
Klopt het kost de hoofdprijs en de bediening laat te wensen over, plus HdB is zelden zelf in zijn toko te vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfff, misschien kan ie beter zijn eigen nieuwe toko gaan redden, daar schijnen mensen ook niet al te enthousiast over te zijn. En o ja, RTL kan dan ipv den BlijkerRamsay
uitzenden
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Ik denk dat je dat pas kan zeggen als je het hebt gezien, maar het voelt nu voor mij meer TV dan CUL. Alhoewel dat een erg oude discussie op Fok isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:11 schreef Gunner het volgende:
Heeft dit uberhaupt iets met CUL te maken? Of meer voor TV?
Daarom. Maakt me verder niet uit, maar als ik het stukje zo lees gaat het nog niet echt over koken. We zullen zien als het uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas kan zeggen als je het hebt gezien, maar het voelt nu voor mij meer TV dan CUL. Alhoewel dat een erg oude discussie op Fok is![]()
precies want het regent dus klachten in al zijn restaurants vertelde iemand me. Vooral dat Las Palmas wat ik op Vorkje las is een soort kop van jut geworden. Niks deugt er en de arrogantie druipt er vanaf als ik de verhalen moet geloven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfff, misschien kan ie beter zijn eigen nieuwe toko gaan redden, daar schijnen mensen ook niet al te enthousiast over te zijn. En o ja, RTL kan dan ipv den BlijkerRamsay
uitzenden
Moet je er wel even bij vermelden dat:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:26 schreef donleo het volgende:
Bestel een fles wijn / water en laat die op tafel staan, zodat je dat zelf kan regelen.
volgens vorkje.nl dan.quote:Je betaalt alleen voor fles plat water van Evian maar liefst ¤ 6,00 !!!!
quote:Bij Las Palmas willen ze het liefst dat je het suprise-menu neemt want dat is lekker makkelijk voor de keuken.Wij wilden dit niet. Na veel vijven en zessen kregen we onze zin alleen de keuze bleek nogal beperkt en men presteerde het nog om iets anders te brengen dan vooraf bestelt was. De reden? Ober: "Dhr.den Blijker vond bij nader inzienzijn menu-keuze voor onze tafel net even iets beter." Ongehoorde brutaliteit van de bovenste plank.
Ja, maar ruim 5 euro boven de inkoopprijs zitten is weer een ander uiterste hoor. Ik heb ook een hekel aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar den Blijker ging een voor iedereen toegankelijk visrestaurant maken, weten we nog? Ik weet zeker dat hij hier in zijn programma zeker wel commentaar op zou hebben gehad, zou hij het tegen zijn gekomen. Nu wordt elk commentaar dat hij in deze show geeft mijns inziens een gevalletje van pot-ketel-zwart. Lijkt me geen goed uitgangspunt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:23 schreef donleo het volgende:
is 6.00 euro veel voor een fles water?
Huisvesting, personeel etc......
weet je wat het kost om zo'n toko een beetje rendabel te maken?
je weet als gast, dat je niet voor een stuiver op de eerste rij kan zitten.
Volgende weekquote:Herman den Blijker pakt nu ook hotels aan
RTL krijgt geen genoeg van formats rond Herman den Blijker. Na Herrie in de Keuken, Herman Helpt, Mijn Tent Is Top en Hermans Helden is het nu de beurt aan Herrie in het Hotel. De kok neemt hierin aantal noodlijdende hotels-restaurants in binnen- en buitenland onder de loep. Voor het hotelgedeelte wordt Den Blijker vanaf 16 oktober bijgestaan door Reim Reimers, voormalig general manager van het Amsterdamse vijfsterrenhotel The Grand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |