De kern is toch eigenlijk wel duidelijk. Een zwaar conservatief familiebedrijf waarbij het zoontje zijn snor drukt maar dochter Sophia maakt zich er hard voor. Ze heeft wel goed gedaan dit programma in te roepen voor verandering. Het gaat inderdaad niet om een verflaagje, een schnitzeltje en wat meer bekendheid. Zij moet die ruimte krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:38 schreef jaco het volgende:
Ik vond dit een goede uitzending omdat er duidelijk een probleem op tafel lag dat je niet oplost met een lik verf, een nieuw menu en een paar nieuwe lampekappen. Ik vraag me af of het management conflict uiteindelijk is opgelost door Herman en de heer Reimers.
Eigenlijk is de opzet van het programma te 'licht' in dit geval. De werkelijke gesprekken tussen de hoofdbetrokkenen werden niet of nauwelijks gefilmd. Herman rijdt speciaal naar die paardenboer toe en voert een flauw gesprekje van anderhalve minuut. Het lijkt me dat er off-camera wel meer woorden zijn gewisseld.
Ik ook. Paul de Leeuw maakte trouwens ook wel wat hints erop.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
had vanmiddag de madiwodovrij show terug gekeken, blijkt Reimpie hetero te zijn.
altijd gedacht dat die goede man homo was.
Ach dat denkt Arie Boomsma ook nog steeds.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
had vanmiddag de madiwodovrij show terug gekeken, blijkt Reimpie hetero te zijn.
volgens mij dacht Paul hetzelfde, die hint van hemquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook. Paul de Leeuw maakte trouwens ook wel wat hints erop.
ja is een leuke manquote:Kast of geen kast, Reimpie is in ieder geval een liefje. Vind ik dan..
Je bent niet de enige die dat dacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
Ik meen ook dat Herman hier regelmatig op hint met opmerkingen zoals "van die vriendjes van jou wil ik verder niets weten".quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
Ja hoor, maar niet echt de moeite waard om over te posten. Te goed allemaal al en te weinig te doen voor Blijkertje en Reimpie.quote:
Ja. De boost moest voornamelijk uit de publiciteit komen en natuurlijk geinig om Hermpie en Reimpie op wintersport te zien. En Herm heel lief met de baby van die mensen uiteraard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef Type-R het volgende:
Niemand gister gezien?
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)In_Het_Hotel_s4_.mp4
Die kamers zijn ook echt een ramp. Zo'n plant kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een mensen weeradverteer eens buiten de provincie. En gratis mosselen:
ja. En dat hemelbedquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef themole het volgende:
[..
Die kamers zijn ook echt een ramp. Zo'n plant kan echt niet.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef themole het volgende:
[..]
Kunnen de fietsgroepen gezellig in gangbangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |