Dit neem ik direkt van je aan, temeer omdat je aangeeft ook in de horeca branche te werken. Ik denk zeker dat de meeste koks wel iets van Herman den Blijker kunnen leren en de gastvrouwen/heren eveneens van de heer Reimers.quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef Staal het volgende:
Neemt niet weg dat het hele middensegment in de horeca behoorlijk in de schift zit. Dus zo gek is het niet dat je toch vaak hetzelfde patroon tegenkomt omdat er ook zo vaak dezelfde fouten gemaakt worden terwijl de mensen thuis veel beter zijn gaan koken.
Waar staat PV voor ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:06 schreef Rapaille het volgende:
Overigens zag ik vorige week een oude bekende uit dit programma op tv: Oege (die koppige man van dat hotel in Frankrijk, op een schattig pleintje) is weer terug in Nederland. Hij is de oprichter van de Vereniging voor de PV.
Die man inderdaad! Ik bedoelde de vereniging voor de PVV. Een vereniging met als doel de PVV democratischer te maken, opgericht zonder medeweten van de PVVquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:32 schreef jaco het volgende:
[..]
Waar staat PV voor ?
Was dat die man die z'n familie/vrienden- kring elke avond op het terras had zonder dat er werd afgerekend ? Ik meende dat hij in die aflevering al -bijna huilend- verklaarde z'n zaak op te geven en weer terug te keren in de oliewereld.
Dit is dus precies wat ik nu mis: de dramatische verhalen achter de onderneming.
Moet je maar even een nieuw topic voor openen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef Staal het volgende:
En vanaf 10 mei Herrie XXL
http://www.missethoreca.n(...)HermanDenBlijker.htm
En volgende week ook nog een uitzending, zie ik op de site van Herrie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:31 schreef Staal het volgende:
Vanavond geen terugblik en weer een nieuwe: http://www.hotelvermeer.nl/
Met maar liefst dertig hotelkamers.
Ja, misschien wel leuk. De kijker schijnt te bepalen wie de winnaar wordt. Niet te lange reeks, wat ik zo begreep vijf afleveringen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je maar even een nieuw topic voor openen?
Wedstrijdelement is dus weer terug.
Is er eerder een wedstrijdelement geweest ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je maar even een nieuw topic voor openen?
Wedstrijdelement is dus weer terug.
Mijn Tent is Top en allerlei andere wedstrijden bij Den Blijker waarbij je een plek als kok/gastheer ergens in een hotel in het buitenland kon winnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef jaco het volgende:
Is er eerder een wedstrijdelement geweest ?
Alle bedrijven krijgen veel tips en niet alleen van Hermpie uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef jaco het volgende:
[..]
Is er eerder een wedstrijdelement geweest ?
Ik vind het wel een beetje raar om twee in nood verkerende horecabedrijven met elkaar te laten strijden. Mag de winnaar zich dan het op een na meest in nood verkerende horecabedrijf van Nederland noemen ?
Dat wordt via RTL-gemist terugkijken, want BBC-masterchef heeft mijn prioriteit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef Staal het volgende:
http://www.girtenmuehle.de/nl/home
Vanavond.
Dat heb ik vanmiddag gepost. Twee postjes boven je.quote:
Haha dank je hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag gepost. Twee postjes boven je.
Mwah ben benieuwd na bv een jaar...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef zoem het volgende:
Het lukt het tweetal elke keer weer, doen ze goed
Ik heb er in ieder geval niet zoveel vertrouwen in. Het is ze wel aangereikt maar ik denk dat ze het niet gaan uitvoeren. Die vrouw keek in de keuken erg ongelukkig, dus die gaan doorleunen op de kok en waarschijnlijk op wel meer oudere routines.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef zoem het volgende:
Het lukt het tweetal elke keer weer, doen ze goed
De eerste uit 2007 was dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef borisz het volgende:
Herman en Rijmers in Norg.
http://www.deklokbeker.nl/
Oh die heb ik niet gezienquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De eerste uit 2007 was dat.![]()
En de website is sinds 2008 al niet meer veranderdd.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)e-klokbeker-faillietquote:Hotel-restaurant De Klokbeker failliet 20-04-2011
NORG - Hotel-restaurant De Klokbeker in Norg is failliet verklaard.
Het restaurant kwam volgens de eigenaar onder meer in problemen door de financiële crisis en doordat het pand slecht bereikbaar was door wegwerkzaamheden.
In 2007 kwam De Klokbeker in het nieuws toen kok Herman den Blijker in zijn tv-programma ‘Herrie in de keuken’ aandacht aan het toen al noodlijdende bedrijf besteedde. Volgens de eigenaar leverde dat maar heel kort extra gasten op.
Nee, Herrie XXL. Samenvoeging van concepten en race.quote:
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, Herrie XXL. Samenvoeging van concepten en race.
Zo nieuw en snel zijn er nog niet eerder opnamen gemaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik snap je niet
Dit is nieuw en recent opgenomen lijkt me?
quote:In aflevering 2 nemen Grand Café Fossa in Amsterdam en Herberg van Schoorl in Bergen het tegen elkaar op.
Heb je de rest van de productplacement nog verder gemist.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef borisz het volgende:
Heeeeeeeel toevallig dat bij Schoorl over het payrolling langs kwam en bij die Amsterdam de wijn..
Mooie uitstraling, veel energie bij Isabelle en vooral: koks die kunnen inkopen en koken.quote:
Je vond het gewoon een lekker ding. Tjonge.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie uitstraling, veel energie bij Isabelle en vooral: koks die kunnen inkopen en koken.
Die komen er wel!
Geen flauw idee. Volgens mij is dat nooit duidelijk geworden. Over twee weken is de finale iig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:48 schreef davo1979 het volgende:
En wat kunnen ze nou winnen? Want dat mis ik nou de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |